Aaah pipsqueak..wat een ellende meid..bah bah..de gedachte aan die hele riedel opnieuw..Ik baal met je mee!
Pipsqueak geloof dat ik goede hoop mag hebben nu. ik had het voor jou ook zo gehoopt meid.. Lieke succes vandaag in rotjeknor..vraag of ze je embryo goed toespreken,
Wauw lillypie kruidvat is minder gevoelig dan die vd action dus die is echt positief hopen dat het allemaal goed blijft gaan gefeliciteerd !
Gefeliciteerd Lillypie! streepje is meer grijs dan roze..komt door t uploaden zeker 13:45 terugplaatsing!
Thanks meiden..het zijn idd nog geen knaltesten maar het is ook nog 2 dagen te vroeg natuurlijk..ze lopen iig op.. Succes vandaag Lieke
5 van de 7 bevrucht en 1 teruggeplaatst van de week krijgen we brief over hoeveel er de vriezer ingaan
Hier nog steeds goed..gisterdn de laatste mutsenbollen ingebracht..is maar 10 dagen he? testen lopen nog steeds op gelukkig..wel heel onwerkelijk na 3 zwangerschappen die verkeerd afliepen om weer vertrouwen te krijgen..maar elke dag is er 1
Spannend! foto? ik heb nog hele voorraad utrogestan gekregen van iemand dus k ga voorlopig lekker door hihi