IVF Mei 2015!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lieke86, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    He wat leuk! Weer iemand die gelijk loopt :) k voel dat ze zeker aant groeien zijn en dat werd vanochtend bevestigd Gelukkig :) nu vrijdag hopen dat de rest mee gegroeid is :) verder de klassieke bijwerkingen haha was even vergeten hoe dat voelde na 2 jaar :p

2. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey boukje,
    Spannend hoor, de medicatie die je gebruikt komt me niet echt bekend voor in me oren.

Succes allemaal!

3. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje.... Hoe doe je de tekst van een ander kopiëren? Zal wel aan mij liggen... Blond... 😂😝

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    @ Boukje L, je moet op Qoute drukken :p

5. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Duimen voor mooie eitjes voor jullie!

6. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    @ Boukje L
    Ik zal waarschijnlijk 17 mei menstrueren en mag 21 dagen daarna beginnen met prikken. Eerst 10-16 dagen decaleptyl om mijn eigen cyclus plat te leggen en daarna ongeveer 9 dagen stimuleren (de naam van het middel weet ik even niet), als de eiblaasjes voldoende groot zijn volgt er nog een eenmalige grote dosis en dan de punctie na een dag...
    Ja het is wel balen van mijn eileiders, maar ik ben wel blij dat alles er verder goed uitziet!
    Wat is voor jou de reden dat IVF nodig is?

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik moet ovitrelle zetten dag voor de punctie en voor stimuleren Gonal-F. .bedoel je dat misschien?

8. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    @Lieke86

Gonal-F wel, maar die andere weet ik niet 100% zeker, maar het kan goed.

In de week dat ik menstrueer moet ik een afspraak maken voor de prikinstructie, medicatie enz. Dan weet ik het wel zeker gelukkig!

9. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    @Room..
    bij mij zijn het ook mijn eileiders..
    allebei verwijderd na 2 buitenbaarmoederlijke zs

10. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt... Naast de emotionele klap van een mislukte zwangerschap, is de buitenbaarmoederlijke ook nog eens extreem pijnlijk toch?
    :-S wel fijn dat er zoiets is als IVF. Althans dat gevoel heb ik voor mezelf dan...

11. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Ja super pijnlijk en gevaarlijk ook..
    Zonder ivf was er geen hoop meer..
    Hopelijk komt het nu goed

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Fijn dat er dan ivf bestaat he..zonder ivf hadden wij ons manneke opk niet gehad..helaas lukt de natuurlijke weg niet.

13. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @room1985
    Wij zijn vanaf eind 2010 bezig om zwanger te raken, op een gegeven moment IUI gedaan (3 in eigen cyclus, alleen met pregnyl, 3 in cyclus met clomid) maar dit heeft helaas niets gedaan. Toen ben ik ingestort.. Ook door privé omstandigeheden, alles wat tegen kon zitten, zat tegen..
    Kreeg paniekaanvallen en had een lichte depressie. Ruim een jaar 'rust' gehad, en uiteindelijk toch de draad weer durven oppakken. Gelukkig ook heel veel medeleven vanuit het ziekenhuis.

Er is verder geen reden gevonden waarom het zwanger worden niet lukt, ik heb ervan geleerd dat ik, als ik dit opnieuw zou kunnen doen, nooit meer zou vertellen dat er 'niks' is gevonden. Aan een kant fijn natuurlijk, maar ik heb zo veel nare reacties hierop gehad. Jullie kennen ze vast wel 😉 er werden ook oplossingen voor mij gevonden...
    Uiteindelijk ben ik het maar zo gaan bekijken: mensen weten er weinig vanaf, logisch.. Dus wàt moet je zeggen!? Het is ook een moeilijk onderwerp om te bespreken natuurlijk.

Ik moet ook zeggen dat ik het zelf ook wel onderschat heb, emotioneel doet het echt veel met je..
    Zo... Heel mn levensverhaal... 😂 o erg he... Als ik eenmaal ga typen, blijf ik aan de gang...

@lilliepie
    O bah, lijkt me zo eng. Wat je zegt, gelukkig is er ivf... Geeft iig hoop!

Vandaag moet ik een fm echo maken!! Spannend....! Mijn man en ik hebben 'gewed' hoeveel eitjes er nu zijn... 😝

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zelfde verhaal van jou Boukje als bij mij..wij zijn begin 2011 na ons trouwen proberen zwanger te worden..3x iui zonder 2x iui met hormonen maar t deed allemaal nix..6e iui is gecanceld omdat t geen resultaten gaf dus door gegaan met ivf..toen was k augustus 2013 zwanger en april 2014 is ons manneke geboren :) nu weer ve4der..traject afgelopen december opgestart en gaan voor een brusje..mensen weten soms niet waar ze het over hebben indd. .die vooroordelen. .vreselijk. .

15. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat is ook voor jou pittig dan zeg!
    Ik duim voor je!!

Vanmiddag zijn we weer naar het ziekenhuis geweest, zowel links als rechts 8 follikels!! Maandag om 9.00 punctie!!

16. yaya1988

yaya1988 Actief lid

15 mei 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend boukje, 8 follikels , bedoel je 16 bij elkaar of 8 verdeeld.
    Ik zal voor je duimen! Wanneer mag ovitrelle spuiten?

In welk zkh zitten jullie?

Ik zit in het VUMC in Amsterdam

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Boukje! :)

18. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Sorry kreeg geen meldingen van deze topic dus dacht dat hier niet meer gesproken werd hihi.. weet even niet meer wie mij had 'aangesproken' maar Dit is nog steeds mijn 1e ivf poging ik had een overstimulatie van 32 follikels waarvan er 18 ingevroren konden worden De verse tp was mislukt.. de 1e cryo tp was meteen raak en daar heb ik nu een zoontje van, van 15 maanden.. de 2e tp is vorige week mislukt 1 dag na me tp meteen menstruatie doorgebroken waardoor ik nu aan de estradiol ben.. voor de 3e tp 21 mei heb ik een echo om te kijken of de bms dik genoeg is.. vind het weer erg spannend allemaal om weer terug in de MMM te zijn.. en vind het ook soms best zwaar zonder lotgenootjes om mij heen dus vind het fijn om toch een beetje met mensen contact te hebben die het zelfde doormaken als ik

veel liefs

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wauw 18 die ingevroren werden..spannend ook weer voor jou dus..k heb ook een zoontje maar die is net 13 maanden :) voor mij ook weer even spannend om weer in de mmm te zijn na 2 jaar..k heb ook progynova gebruikt (estradiol dus ;) ) en bij mij werkt het als een tirelier :)

20. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Boukje klinkt goed 16 folikels!
    Maandag schiet al op he?

Deel Deze Pagina