IVF Mei 2015!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lieke86, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Ja ik heb er nu nog 9 over! Wat leuk dan schelen onze zoontjes niet veel! Hoe werkt deze bij jou dan? Ik heb nergens last van merk ik.. zit nu op dag 9 van me cyclus

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Om t bm slijmvlies te laten groeien ;) daarbij ook utrogestan. .maar dat was t schema voor cryo tp ..bij verse tp alleen utrogestan omdat door de Gonal-F de bm slijmvlies al groeit :)

3. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    @Boukje L
    Heftig verhaal ook bij jou zeg... Ik hoop dat alles wat tegenzat nu meezit!

Wij zijn sinds 2015 bezig, maar met tussenpozen. We begonnen het eerst 'gewoon' onveilig te doen en zijn nu 2 jaar echt bewust aan het proberen. Vorig jaar herfst gaf de arts aan dat hij een kijkoperatie adviseerde, deze heb ik toen in december gehad. Met een duidelijke boodschap achteraf: op de natuurlijke weg is het kansloos.

Mijn man en ik hebben het er niet over gehad met vrienden en familie, ik heb geen zin in zielige blikken en van die handige, slimme (maar ongetwijfeld goedbedoelde) opmerkingen. De ivf hormonen kijk ik nog even aan, als het niet goed gaat zal ik het er met ze over hebben. En anders is het een intiem proces met mijn lieve man... En alle medici haha! En natuurlijk is het heel erg fijn dat ik hier kan praten!

Maar Boukje, je hebt zo te horen een mooi aantal. Ik ben benieuwd hoe het maandag allemaal voor je zal zijn!

Liefs meiden!!

4. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    Ik bedoel natuurlijk niet 2015... 2010 bedoel ik:)

5. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    oh sorry zag staan deze werkt als een tierelier ik dacht je hebt last van hormonen ofzo hihi excuus.. ik ben benieuwd of het zn werk gaat doen hihi

6. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er in totaal 16, dus dat is aardig wat 😉 ach, is het spuiten niet voor niks geweest 😜
    Zaterdagavond heb ik Pregnyl gespoten, vandaag een rustdag en morgen dan de punctie! Ben nu nog niet nerveus, dat komt bij mij altijd pas zodra ik in het zieknhuis komt..

Ik ben onder behandeling bij het Maasstad Ziekenhuis Rotterdam.

Hoe is het nu bij jou?

7. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zit nu echt af te tellen!
    Heb wel 'last' van m'n buik nu hoor, tenminste... De eierstokken dan..
    Aan de ene kant ben ik 'blij' als de follikels eruit zijn 😊 heb het idee dat ik op ploffen sta 😂

8. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje! Gelukkig hebben we daar de IVF voor.. Ik hoop voor je dat alles voorspoedig mag gaan.

Wij hadden het tot de IUI stil gehouden, totdat mijn zus patsboem zwanger werd (uiteraard van harte gegund, begrijp me niet verkeerd 😉) toen ben ik ingestort.. Kreeg allemaal vragen waar 'die van ons' bleef, we waren toen 2 jaar getrouwd..
    Dus toen heb ik het wel degene verteld die het dichtst bij mij staan, maar wel op een manier dat ik vertel wat ik wíl vertellen.

Nu met de IVF hebben mijn man en ik er echt bewust voor gekozen om het 'samen' te doen. Alleen mijn moeder weet het.
    Mijn man had ook wel een punt vond ik; hij zei: de meesten die erachter komen dat ze zwanger zijn, hebben dat moment even voor zichzelf.. Dat zou ik ook graag willen.
    Ik kon mij daar wel in vinden. Ik hoop natuurlijk dat het bij 1 poging blijft😉. Haha!

Mijn man heeft alle injectie bij mij gezet, ik durfde mezelf niet te prikken.
    En gelukkig werken er hele fijne medewerkers in het Maasstad Ziekenhuis Rotterdam!
    Welk ziekenhuis zit jij?

Succes hoor! 😉

9. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik had in het begin van het topic al eens gereageerd, maar ben een weekje op vakantie geweest en zie dat ik al heel wat gemist heb :)

Zoals al eerder aangegeven zijn wij ook begonnen voor een brusje voor onze dochter. Ben nu bezig met deca en sinds woensdag met gonal f. Vrijdag mijn eerste meting, spannend weer.

Succes aan jullie allemaal.

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Geeft nix hoor hihi :)

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Hoeveel Gonal-F spuit je?

12. Room1985

Room1985 Lid

11 aug 2014
    29
    0
    1
    @Boukje L
    Mijn oudere zus heeft een kleine van 3... En een tweeling van een paar maanden! Het heeft mij wel geraakt, maar ik ben er gelukkig niet door geknapt, wij hebben nog steeds een geheimpje met z'n twee.

Ik zou willen dan mij man de injecties kon zetten, hij is voor zijn werk erg veel weg dus ik ben echt op mezelf aangewezen helaas :-S

Ik zit in het bronovo in Den Haag... Tot nu toe goede ervaringen, zeker met de gynaecoloog die de laparoscopie uitvoerde. Die was erg geruststellend, kalm en vriendelijk!

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Maandagochtend 9.20 3e fm! Spannend! Hopelijk deze week punctie nog! :)

14. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Lieke,
    Hoe is het gegaan?
    Mannetje naar Erasmus nu neem ik aan..
    Kom lekker bij en rustig aan

15. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Nog 6 dagen en dan eindelijk de eerst deca erin spuiten.

Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn een spuit in mn buik te mogen zetten..
    Hadden jullie veel bijwerkingen van de deca..
    Ben bang dat ik een groot labiel monster wordt..
    We zullen zien en misschien valt het alles mee

16. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Aaah lieke geen punctie nog..verkeerd gelezen gaat wel opschieten nu neem ik aan

17. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lieke, en hoe is de fm gegaan? Weet je al wat meer of je deze week punctie mag doen?
    Spannend hoor!
    Ik heb de punctie achter de rug, heb alleen pethidine injectie gehad en het virl echt voor 200% mee!! Nu met n ontbijtje bijkomen ;) mannetje is nu naar het Erasmus

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Geeft nix lillypie ;)

K heb 3 grote eitjes in beide eierstokken en meerdere van 9-12 mm..afwachten of die nog mee gaan doen. .ze verwacht van wel dus woensdagochtend echo en die is bepalend of er een punctie gaat plaatsvinden vrijdag :)

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Boukje! :)

20. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    @lieve wauw wat spannend zeg.. Gelukkig is het alweer snel woensdag

@bokje pethidine is dat verdoving? Sorry voor de stomme vraag hihi en wat fijn dat de punctie zo mee viel zeg! Scheelt ook weer wat stress

Deel Deze Pagina