Hey meiden, Hoe is met jullie weten jullie al ietsjes meer.. Hopelijk een dezer dagen ongie en dan dinsdag de uitgangsecho en starten met gonal f.. Het wordt mooi weer..geniet ervan
Hallo lillypie wauw spannend zeg steeds een stapje dichterbij! Me testen blijven negatief uitslaan dus vermoed dat ik gewion niet zwanger ben..
Shereen..dat meen je niet..je test zag er zo veelbelovend uit..echt balen zeg wanneer is je officiele testdatum?
Mijne lopen ook niet op..tuurstreepje. .heb al gemailt naar het zh. . afspraak wordt gemaakt als mn menstruatie doorgebroken is. . en heb gevraagd naar de criteria van ICSI..en of we er dan 2 teruggeplaatst kunnen worden. .gingen ze bespreken.
oh nee lieke en shereen!! het zag er zo veelbelovend uit! Wanneer is jullie officiële testdatum? @lillypie grappig we lopen gelijk. Heb ook dinsdag controle echo om weer te starten met de Gonal. Hopelijk dan wel een goede ronde voor mij
Wat een tegenvaller Lieke.. ik vind het ook zo raar dat als je het zelf betaald je er wel 2 terug mag plaatsten.. zo zonde dat ze dan als cryo niet goed zijn en worden weggegooid.. in het buitenland zetten ze er zowiezo 2 terug.. Pipsqueeq leuk samen op....nu hopen op de rode duvels
Morgen..nu maandag of dinsdag een afspraak. .officieel dinsdag maar komt bij ml niet goed uit dus kijken of ie naar maandag kan..heb net gemailt maar dr zal wel niemand meer zijn nu..morgen maar afwachten
@pipsqueek officeel pas aanstaande dinsdag maar goed.. mijn lichaam verteld al hoe het zit haha @lieke wat spannend zeg ik hoop op goed nieuws voor je @lilly en pipsqueek waar precies in welke fase zitten jullie nu ben het even kwijt hoe de verse pogingen ook weer precies gaan sto stom stom
Eerst vanaf dag 21 deca spuiten dan ongie worden en dan de week erop een uitgangsecho of alles rustig is en dan stimuleren.. Vandaag in wezen schrijven bij erasmus..sorrie maar wat een dozen daar zeg..er stond op ons formulier neem een kijkje op de afdeling dus wij lopen daar vraagt die doos wat we komen doen..dus ik laat die brief zien zegt ze verwachten jullie een rode loper?daar hebben we nog nooit van gehoord We komen daar natuurlijk ook liever niet.. maar goed ... snel na de inschrijving de benen genomen.. sorry meiden moest het even kwijt
Nouuu belachelijk!!! Daar zou ik dus een klacht van indienen het is allemaal al zo gevoelig wordt je ook nog zo behandeld! Zou dat niet laten gebeuren vooral met die opmerking rode loper!!!
@lillypie wij zijn van te voren nooit geweest..ml ging op de dag vam de punctie pas erheen..schreef ons in en ging naar de afdeling om mn eitjes te brengen. .valt ook niet zoveel te zien op die afdeling..wachtkamer. .lab..en door klapdeuren heb je behandelkamer waar ze de terugplaatsing doen..mag je niet zomaar komen heb k begrepen..maar dat van die rode loper is wel vaag hoor..
Ja miss hien stond je nog in het systeem van de vorige ronde.. wat mij ook opvalt als je kijkt naar het aantal cryos dat emc heeft is dat zo weinig..vumc ruim 3 x zoveel..toch wel een puntje hoor..kijk het deze ronde aan maar als ik geen cryos heb stap ik over..mn schoonzus piepjong had van 14 embryos maar 3 cryos in emc de meeste niets..
Nope..aller eerste keer gewoon voor het eerst gegaan na de 1e punctie in 2013..daarvoor nooit geweest..ml heeft ons daar ingeschreven en eitjes gebracht. . K ga maandag bespreken of we over kunnen op icsi..10 eicellen en maar 1 bevrucht..kan gewoon niet..paar niet reip..ok..maar dan moeten we er meer als 1 bevruchten. .dus k wil overstappen. .dosering verhogen..hopen op 2 terugplaatsingen