Dat ziet er goed uit Liefde overwint! Wanneer is je officiële testdag? In ieder geval gefeliciteerd. Hopelijk volgen we snel... @ Dege: ik zie ook een oplopend lijntje, spannend. @ Lobje: fijn dat de punctie wel kan plaatsvinden. Hopelijk een goede 'oogst'... bij mij op het werk weten ze van het traject, dus ik kan het gewoon aangeven. Succes morgen met de tp Migi! Fijn dat er in ieder geval bevruchting heeft plaatsgevonden. Nu duimen voor een paar mooie embryo's! @ Marijke: 6 is op zich een mooi aantal. Jij spuit toch 225ie? Ben je moeilijk te stimuleren? Hopelijk groeien ze goed door! @ Girlie: vooral doen waar jij je goed bij voelt. Na een tp doe ik het meestal ook rustig aan wat betreft sport (ga bijvoorbeeld niet volleyballen, vanwege het springen en duiken). Ook ik deed dat bij de IUI's wel, voelde toch anders. En ja, de tijd kruipt voorbij in de wachtweken... hopelijk heb je volgende week een positieve test in handen. @ Jojo: klinkt goed, bijna cryo-tp, spannend! Hier gaat het spuiten nu gelukkig goed. Alweer 3 dagen bezig. Nu maar hopen dat er mooie eitjes groeien / rijpen...
Heeel onwerkelijk. Denk dat ik het niet eerder geloof dan dat ik dinsdag een telefoontje van de gynaecoloog krijg dat ze mij mag feliciteren haha. Ik hoop voor jou dat ook alles voorspoedig zal verlopen! Ik duim!
Vanmorgen weer een kruidvat testje gedaan. Veel duidelijker! Dagelijks de action test en die loopt ook op!
Wat betreft moeilijk stimuleren, geen idee, had het idee dat dit de standaard eenheden was hier. Maar als ik zo lees wat andere spuiten en wat voor eiblaasjes aantallen er dan zijn, zou je die conclusie idd kunnen trekken. Had nog even gevraagd over de pregnyl, bij ons ziekenhuis is het 5000 ipv 10000, ze zij dat dat 5 jaar geleden is verandert naar 5000 dus dat is dan toch weer anders per ziekenhuis Fijn zeg Jolanda dat het spuiten goed gaat en idd mooie aantal eitjes gaat worden.
Dat ziet er goed uit Dege! Wanneer is je officiële testdag? @ Marijke: wat een verschil per ziekenhuis. Wij hebben wel 10.000 ie, maar had ik bij de IUI ook nadat ik na de tweede poging een cyste had. Blijkbaar heeft mijn lichaam meer nodig... zo zie je dat ook ieder lichaam verschillend is en anders reageert.
Dege spannend wanneer is jou officiële test dag? Die van mij is maandag. Kan niet anders dan positief zijn naar mijn idee. Mag dan smiddags de uitslag door bellen en word dan ingepland voor de eerste echo over 3 weken.
@Jolanda, hopen op mooie eitjes!! @Dege, dat ziet er mooi uit!!! Wanneer mag je officieel testen? @MissMarijke, ik spoot 150ie puregon en 10.000 pregnyl. Blijft apart dat er zulke verschillen zijn per ziekenhuis. @liefde overwint, mooie testen! Vandaag nog eentje gedaan? Hier blijven we wachten. Voel vanalles en wil natuurlijk vanalles voelen. Nu vooral kleine steekjes onder in m'n buik. Meer van die kriebel steekjes zeg maar. Verder moe en flink verkouden (van de hooikoorts). Zit nu een week na tp. Dus nog een week te gaan!
Spannnnend! ga je echt proberen te wachten tot 2wkn post-tp? Ik heb vrijdag normaal mijn tp, wil proberen opvoorhand een testdatum te prikken en dar niet vanaf te wijken. Normaal bij ons 12d post-tp een bloedtest in het ZH, maar vind het zo raar dat zij het eerder weten dan mij... dus wil eerst zelf testen, dan ben ik ook voorbereid als het negatief is...
Hoop dat ik het tot zondag ga volhouden. Is dag voor de officiële testdatum. We vinden zondag, vaderdag, een mooie dag om te testen. @jojo. Dat begrijp ik wel dat je thuis ook wil testen! Toch anders dam het via een telefoontje horen. heb jij pregnyl gespoten?
Hallo dames , Gisteren verse tp mooi emy top kwaliteit . 6 over hoop dat ze kunnun invrizen . Nu afwachten 2 weken hoop ik dat deze keer ook mag blij zijn .. Voor de zwangere dames ben ik super blij en gefeli van harte .. Voor de wachtende dames gaan we af telen en duimen ..
Wat fijn Migi! Wanneer is je testdatum? @ Dege: ik zag je testen in het andere topic, gefeliciteerd! Veel plezier met vertellen! @ Girlie: nog even volhouden meid! Hopelijk heb je volgende week een mooie test en een superfijne vaderdag.
Migi jij ook succes met wachten. Ik zit vandaag precies een week na tp. Vanaf vanmiddag soort van menstruatiekrampen. Maar ook een felle steek. Dat is toch al best vroeg voor voortekenen voor menstruatie?! Had het liefste dat ik alles wat ik voelde kon uitschakelen en over een week weer aan kon zetten, zo verwarrend allemaal!
Nee, bij mij in een natuurlijke cyclus, dus geen hormonen dus een streep is wel degelijk een streep ik ga het mss ook zo aanpakken, de dag voor de officiele testdatum. Goed idee! ik duim voor je hoor, de 3de op rij!!
Bij mij in het ZH zeiden ze dat ik al een week na de punctie mijn menstruatie kon verwachten, dat die na een stimulatiekuur sneller komen... Uiteindelijk ongeveer 10dagen nadien begonnen. Hopelijk zijn dit wel goeie tekens bij jou... Ja, je lichaam neemt je soms echt voor gek, grrr!! Succes met het wachten!
Maak je niet gek he kan ook innesteling dus rustig aan en gewoon afwachten ik duim met jou mee dat goed is alles
Helemaal gelijk. Krijg je als je niet veel om handen hebt! Maar daardoor ook wat gelezen en komt inderdaad vaak innesteling terug! Ik ga weer terug in de afwacht-en-doe-rustig-aan houding! Haha. Is me goed bevallen afgelopen week!
Goed zo doe dingen wat je hebt gedaan alltijd mooi weer ga buiten tessen vrienden of collegas familie ga genieten en niet te veel na denken ook goed .. Ik zou zeggen ik heb laatste tijd veel gelezen over asperine en deze keer ben gestaart met 1 asperine per dag van dag 1 tot nu toe en wil ik vermelden ik voel me super goed meer energy en tuurlijk hoop ik dat goed werkt voor innesteling .. Ik weet biet iemand bekend over asperine ??
Wow ik ben niet zoveel online maar mis vanalles zie ik, super gefeliciteerd Dege en liefde overwint! Voor jou dus ook officiële testdag maar daar kun je toch niet meer omheen!