IVF mei/juni 2016

Discussion in 'MMM clubs' started by MissMarijke, May 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    Girlie hoe is het nu?

En hoe is het verder met iedereen?
    Ik ben vandaag ongesteld geworden dus kan eindelijk beginnen, vanochtend eerste keer "gesnoven" :D maarndag begint het spuitfestijn weer. Zaterdag eerste echo. Een hele berg hormonen (450 ie) en dan mag ik blij zijn er 4 eitjes groeien....ben erg benieuwd...
    Succes weer iedereen!

2. JoJo89

JoJo89 Actief lid

Dec 4, 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Jep, positive thinking! :) ik doe mijn best!

Bij ons in het ZH is het enkel d3-d5, maar mss duurde het delen idd iets langer...? Als je er 3 hebt op dag 5 (of 6) is dat wel een mooie score! Op dag 5 kunnen ze de kwaliteit nog beter bepalen dan op dag 3. Ik had op dag 3 nog 10 goeie embryo's en op dag 5 maar 4... Was teleurstellend, maar liever 4 toppers, waarvan je weet dat de kans op succes groot is, dan veel van mindere kwaliteit... Veel succes in ieder geval!

3. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Het kan zijn maar echt nooit van gehoort .. Ik wil niet hopen maar vandaag test gedaan lijkt me test iets is donker dan gister het kan niet meer zijn van pregnyl want me pregnyl was op 6-06 dus als jullie wil mee kijken en jullie mening aub .
    @tatum 80 veel suc6 met priken

Attached Files:

4. JoJo89

JoJo89 Actief lid

Dec 4, 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets migi!! :D duimen omhoog!! :D

5. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik hoop dat deze keer goed gaat echt pffff

6. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

Jun 22, 2014
    1,679
    182
    63
    @ Jojo: dank je wel voor de bemoedigende woorden. Sinds gisteren gelukkig weer wat positiviteit teruggevonden. Een heleboel ooievaars gezien, zou het een teken zijn ;)?
    Fijn dat je weer een topembryootje on board hebt. Hopelijk zit je gevoel inderdaad fout dit keer!

@ Lobje: ik weet het ook niet, kan je het nog vragen in het ziekenhuis? Nu eerst goed rustig aan doen en dan straks op naar de cryo-tp...

@ Tatum: spannend dat het weer begonnen is... en wat veel hormonen! Ik hoop voor je dat er straks mooie eitjes groeien.

@ Migi: ik lijk iets te zien. Op hoeveel dagen na tp zit je? Wanneer mag je officieel testen?

Hier vanochtend FM 3 gehad. Nog steeds 5 follikels, waarvan 4 van goede grootte: 15, 19, 20.5 en 22 mm en een kleinere van 13 mm (ze zegt dat die ook nog wel mee kan doen, maar liever hadden ze die nog wat door willen laten groeien, maar daar zijn die anderen al te groot voor). Dinsdag de punctie, ik word vandaag gebeld voor de tijden... spannend weer!

7. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje zag ik ook allemaal ooievaars, maakte er een grapje over maar bleek zwanger te zijn. Hopelijk betekent het bij jou ook iets goeds!
    Ik heb dus ook maar weinig eitjes gehad eerste poging en verwacht nu weer weinig...zoals iedereen tegen mij zegt...je hebt maar 1 goede nodig!

8. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

Feb 15, 2013
    719
    60
    28
    Ik zie zeker iets, is die rechtse van vandaag? Dan lijkt ie op te lopen!!! Spannend!!!

9. druiffedruif

Jun 12, 2015
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, bedankt voor de welkom berichtjes van eerder deze week! Wilde al eventjes schrijven maar nog geen mogelijkheid gehad, dus bij deze.

Een compacte achtergrond is te vinden in mijn siggy, maar ter aanvulling: begin vorig jaar eindelijk zwanger na 15 rondes, helaas geen hartje bij de termijnecho.. Aan de curretage (voor achtergebleven placentaresten) het Syndroom van Asherman overgehouden, waarvoor ik behandeld ben in Hoofddorp. Het plan was om na de laatste oprekking aan IUI te beginnen dit voorjaar, maar helaas kregen we afgelopen maart te horen dat ik vervroegd in de overgang ben dus doorverwezen naar een van de IVF klinieken in Amsterdam. We kregen daar in de eerste instantie te horen dat IVF geen optie was vanwege m'n leeftijd (38) en diagnose (nieuw beleid sinds begin dit jaar ofzo?, en er werd gezegd dat overstappen naar een ander z'huis geen nut had want iedereen volgt dezelfde protocollon) maar werden in het kader van een studie uiteindelijk toch IVF aangeboden.

Met mijn waarden (FSH 18, LH 8, E2 lager dan 0.1 en een AMH van 0.2) hebben we niet een al te groot vertrouwen in dat IVF een happy end gaat hebben voor ons, maar we willen het toch geprobeerd hebben en ik probeer er toch positief in te staan. Ik heb aan het begin van deze cyclus de eerste uitgangsecho gehad, AFC was 5 en een stukje lager dan ik hoopte (mijn AFC was een aantal maanden eerder nog 8-9, dus ik hoop dat er gewoon niet zo goed gekeken is als de vorige keer heh). Ik volg een lang down-regulatie protocol. Ben 2 weken geleden (op cd19) begonnen met het spuiten van triptofem (0,1 mg). Helaas is het wachten nu (vandaag cd 31, 4-5 dagen over tijd, maar echt niet zwanger) nog steeds op het starten van mijn menstruatie zodat ik aan de stimuleringsfase (225IE fostimon) kan beginnen.

Er is me zeer weinig (tot geen) informatie gegeven over hoe en wat en wat te verwachten maar naar ik begrijp start dit lange protocol normaliter 7dpo (in mijn geval 5dpo) dus ik had normaal gezien m'n menstruatie allang hebben moeten hebben gehad. Zijn er meer meiden waarbij de menstruatie niet op gang kwam na het beginnen van de downreg? Ik denk dat ik morgen het z'huis maar even bel.

10. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Goedemorgen Dames,

Eindelijk even tijd om wat te typen. Afgelopen 3 weken (en nog steeds) visite van familie uit Amerika, het is dan gewoon erg druk en dan komt een berichtje typen er vaak niet van. Lezen doe ik wel even snel op de telefoon, maar het typen op de telefoon vindt ik altijd erg vervelend en hou ik het kort, berichtjes typen dat doe ik liever op de computer.
    Maar goed,

@Druif, Welkom en wat een verhaal meid, apart dat ze moeilijk deden met IVF op 38, ik ben nu (nog) 37, de gynaecoloog zei nog tegen mij, jammer dat je nog geen 38 bent, dan konden we 2 terug plaatsen. Maar blij voor je dat je nu toch los bent!!

@Tatum, succes de komende weken met het prikken...wat moet je veel prikken zeg!! ik vondt de 225 al veel. Maar je hebt weer andere hormonen dan ik.

@Jolanda, begrijp helemaal dat je liever ook meer had...ik had in eerste instantie ook 5, er zijn bij mij nu nog 3 kleintjes bij gekomen...ik duim dat die nu ook nog mee mogen doen en aantallen zeggen niks... sommige hebben veel, maar uiteindelijk maar 1 bevruchte eicel, ander heeft 6 en heeft 5 bevrucht...we hopen maar het beste ervan.

@Migi...oeh oeh..spannend...ik zie zeker wat op de rechter...heb je vandaag alweer getest :)

@Jojo...het afwachten is begonnen!!

@Lobje. dus 3 in de vriezer, heb je dan volgende maand TP?

@ Girlie..hoe is het bij jou?

Vindt het nu echt spannend worden nu het zo dichtbij komt. Vandaag de laatste decapeptyl en gonal F prikken gezet en vanavond de Pregnyl!! Morgen de de eerste prikvrije dag in een maand...heeeeeerlijk!!! Ben er wel klaar mee, heb geen buik meer over!

11. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Goede morgen dames ja rechts van gister en links van eergister ik mag testen over 6 dagen pas .. Pfff ik heb mooi super slecht nacht hele nacht miselijk 3 x opgestaan maar net niet voor overgeven

12. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Hopelijk is de misselijkheid een goed teken Migi!

13. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Hoop ik ook naar andere kant ben beetje bang want met me eerste oeiii 8 maanden 24 uur overgen geen een dag genoten van zwangerschap

14. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Dames en test van vandaag

Attached Files:

15. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

Nov 21, 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Alweer wat duidelijker!!

16. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ja he ah nog paar dagen morgen weer test dan zien we wel :)))

17. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Migi die loopt mooi op zo!
    Ga je echt elke dag testen? ik deed ze om de dag of om de 2 dagen. Wel altijd met ochtend urine om zo betrouwbaar mogelijke vergelijking te krijgen.

Hier alles rustig. Voel niks anders dan anders. Wel is onze dochter super lief. Komt me 10x per dag kussen of knuffelen. Zou ze het aan voelen?

18. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Liefde overwint ah wat lief van je dochter mijn dochter ook zo hahha maar die is stuk groter echte meid van 13 en super blij .. Jaik gaelje dag testen super slecht ervaring met vorige keer had positief dacht ok gelukt maar toch ging aflopen na 2 dagen en in week 4 miskraam nu als oplopen elke dag dan zit goed hoop ik

19. Migi

Migi Actief lid

Nov 23, 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Vandaag de test.
    Dames hoe is het met jullie ??

Attached Files:

20. druiffedruif

Jun 12, 2015
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Misschien vanwege een verschil in diagnose - zijn jullie 'unexplained' of hebben jullie een duidelijke diagnose? Wij kregen nogal tegenstrijdige berichten op een gegeven moment, en ik zat er op een gegeven moment zo doorheen dat ik me niet meer precies meer kan herinneren wie wat wanneer gezegd heeft haha. Uiteindelijk konden we dus meedoen aan deze studie waardoor we tóch in aanmerking kwamen voor IVF. Anders hadden we alleen met donoreitjes nog IVF kunnen/mogen doen, schijnbaar.

En om het nog aparter te maken; wij wilden er graag 2 terugplaatsen, maar dat mag dus niet, want ze hebben bij ons in het z'huis de leeftijdsgrens opgetrokken naar 39 jaar!?

Share This Page