@Migi die lijntjes zien er mooi uit -- spannend hoor! @MissMarijke Geniet van je prikvrije dagen Begrijp ik het goed dat je dinsdag/morgen (denk ik?) punctie hebt dan? Heel veel succes! En @Jolandadjk Jij ook heel veel succes morgen! @lobje Zou kunnen dat degene die op dag 6 ingevroren is een twijfelgevalletje was op dag 5 waardoor ze hem wat meer tijd gegeven hebben, en op 6 dag alsnog goed genoeg was om in te vriezen? Hopelijk kan het ziekenhuis je er nog iets meer info over geven @jojo89 Wat spannend deze komende wachtweken. Het is zo moeilijk soms om positief te blijven he, denk bescherming van ons hart? Ik duim voor je! @tatum80 Succes deze ronde! Mss heb je het al ergens beschreven maar mag ik vragen wat voor protocol je doet? @liefdeoverwint gefeliciteerd! En bedankt voor het meedoen aan MvM Ik heb een poging gedaan wat terug te lezen en ik hoop dat ik niemand vergeten ben.. ik zal de komende periode m'n best doen jullie wat beter te leren kennen SaveSave
Ooo wat raar ik ben ook 39 en hadden ze gevraag 2 of 1 maar ik heb gekozen voor een ivm heupprothesse en ik heb nog een dochter ) maar je weet maar nooit )) Erg raar elke zh anders normaal moet een protocol hebben landelijk toch?
Ja wij vonden het ook raar! Toen we hiernaar vroegen, werd er iets gezegd van dat dat idd de landelijke regelgeving wel zo was, maar dat ze lokaal ander beleid volgden. Eigenlijk was het een beetje een teleurstelling voor ons, wij waren juist wel okay met het 'risico' van mogelijk een tweeling.. Save
Vraagje: zijn er hier meer dames die met een down-regulatie protocol geen menstruatie kregen? Ik spuit sinds 14 dagen triptofem en ben inmiddels een week "over tijd"maar geen enkel teken dat ik bijna ongesteld word. Ben ook niet stiekum zwanger :-/
Hey meisjes! Zit met een klein vraagje ik heb 17/6 mijn tp gehad van een dagje 5, in een natuurlijke cyclus. Normaal is mijn nod deze zaterdag, en aangezien alles "natuurlijk" verloopt, zou ik hier dan vanuit mogen gaan? Is het te vroeg om er zondag al een testje tegenaan te gooien? Heb enkel actiontesten, omdat ik daar toevallig passeerde, maar die zijn minder gevoelig hé? Iemand een idee bij hoeveel hcg deze kleuren? @girlie, heb je uiteindelijk duidelijkheid gekregen? @druifje, ik heb geen idee wat voor protocol dat is, ken ik niet? Maar tis inderdaad, als ze mogen komen, komen ze niet :x @migi, waaauw duidelijk!! Ik mag je proficiat wensen!
@ druifje ook geen idee . @jojo89 action boven 25ml hcg zou ik proberen kv 2 voor 5 beste testen om vroeg te testen en als je 17/6 tp kun je boven 7 dagen proberen maar kan vroeg zijn ik zit nu op 9de van tp en resultaat is mooi
@ Migi: gefeliciteerd. Mooie test! @ Jojo: in principe zou je vanaf je NOD moeten kunnen testen daar het een natuurlijke cyclus is. Ik heb toen 2 dagen na NOD getest met de KV 2 voor 5 en had een licht streepje. De dagen erna liep dit streepje goed op en 2 weken na tp had ik een knaller en CB 2-3 weken. Ik heb geen ervaring met die van de action...
Migi gefeliciteerd!!!! Druif zou het niet weten geen ervaring mee. Jojo volgens mij zou je zondag al wel kunnen testen. ik teste een week na een 3 daagse licht positief met een kv 2/5. Niet positief is niet perse slecht nieuws. Kan natuurlijk ook aan de vroege kant zijn.
Thx allemaal, ik zie nog wel wat ik doe Hopelijk mag de goeie vibe van ons onderwerp zich doorzetten !!
Vanmorgen net langs geweest in het fertiliteitscentrum. Op de echo waren er nog twee follikels te zien. Ook al spuit ik al 12 dagen gonapeptyl. Deze middag weet ik of ik donderdag mag starten met menopur. Als mijn bloed waarden niet goed zijn moet ik van het lange schema overstappen op het korte schema. Iemand die dit al heeft meegemaakt ?
Evelien25, wat vervelend dat je onzekerheid hebt over of je goed reageert op dit specifieke protocol. Ik ben net zelf begonnen aan onze eerste IVF poging dus geen ervaring om te delen helaas.. Maar mag ik wel wat vragen? Op welke dag van je cyclus je begonnen bent aan de gonapeptyl? En heb je een doorbraakbloeding/menstruatie gehad tijdens het spuiten? Ik vraag het, omdat ik zelf nu al 14 dagen maar nog altijd geen doorbraakbloeding gehad heb. Ik doe ook het lange protocol.
Zo, de punctie zit er op. Toch weer 6 follikels (waarvan 1 kleintje), en uiteindelijk 5 eicellen gevonden ! Ook het zaad was goed. Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdagmiddag de terugplaatsing.
Goedemiddag Dames, Vandaag was de punctie...ik vond het super spannend en was super zenuwachtig.. het huilen stond me nader het lachen maar gelukkig is het mij echt meegevallen. Kreeg verdoving waardoor ik licht en wat draaierig werd (gevoel wanneer je flink diep in het glaasje hebt gekeken), ogen dicht gehouden en gaf verder wel een fijn zweverig gevoel en haalde de scherpe randjes er wat af. Ja de punctie is/was pijnlijk, maar niet zo pijnlijk als ik gedacht had. Vooral aan de rechterkant deed het zeer maar daar waren de meeste eitjes, links amper pijn gevoelt. De gynaecoloog gaf aan 7 eiblaasjes te hebben "geoogst" in het lab bleek het zelfs 8 te zijn en MET 8 eitjes...dus wij zijn zeer tevreden. Nu duimen dat er goed aantal worden bevrucht.!! Nu op het moment is het goed te doen...heb wel last van mijn buik, flink beurs gevoel als of je echt enorm ongesteld bent.. gelukkig hebben we paracetamol. Donderdagochtend worden we gebeld of we die dag een tp hebben. Dat is dus een dag eerder dan jou Jolanda. Dat was even mijn verhaal dames. Jolanda, hoe voel jij je nu? @Migi, Congrats echt mooie test @Druif, wij zijn idd unexplaint. Blijf het apart vinden dat van de leeftijdsgrens. @Evelien, geen ervaring met jou situatie, ik heb zelf het lange traject gedaan...denk ik...
Dames dankje wel maar ik moest vandaag lachen ik bel zh om te vertelen dat super dik positief test heb en was alles snel dus ik was blij .. Ik krijg o gefeli maar toch door gaan met utrogestan en zondag weer testen mandaag moet je bellen . Mijn mond was voll met tanden helemaal verbaast dus nog afwachten ) Dames met punctie vandaag super mooi dat jullie nog oogst hebben nu ik duim voor jullie mooi bevruchtingen en hop na positief van harte dames ..
Heb ondertussen telefoon gekregen van het fertiliteitscentrum. Alles is goed en de behandeling kan gewoon verder gezet worden. Morgen dus beginnen met menopur en volgende dinsdag weer op controle. ik kan eigenlijk niet echt zeggen op welke dag van de cyclus ik met gonapeptyl begonnen ben. Ik heb eest maandstonden gehad (of toch een bloeding, kan om den duur niet meer uitmaken wat mijn lijf doet) en toen begonnen met de pil. na 3 weken de pil, gestart met gonapeptyl. ik heb vorige week wel enkele dagen hevig gebloed, nu is het nog steeds niet volledig over maar enkele druppels per dag dus niks ergs. vorige week met die hevige bloedingen wel thuis gebleven van het werk, verloor zoveel bloed dat ik me slecht voelde, was even paniek maar de gynae zei dat dit geen kwaad kon.
@Evelien25 Ahh wat fijn dat alles goed is en je gewoon door kunt zonder wijziging van protocol! En joh dat zal best wel even angstig geweest zijn ja. Fijn dat het allemaal goed gekomen is. Ahja, ik ben begonnen met spuiten in een natuurlijke cyclus zonder eerst de pil te hebben geslikt. En ik ben vanmorgen ook eindelijk ongesteld geworden yay, dus kan over een paar dagen met stimuleren beginnen. Spannend!
@missmarijke Fijn dat de punctie goed gegaan is, ik hoop dat je snel goed bericht krijgt over de bevruchting! Rust nu maar lekker uit. @Migi doh wat kunnen ze soms toch maf reageren bij het z'huis. Snap wel dat het voor hun dagelijkse kost is maar toch... Gefeliciteerd hoor meid!
@ Evelien: Fijn dat je toch doorkunt! Ik ken Gonapeptyl niet, is dat vergelijkbaar met Decapeptyl? En die 2 follikels, zijn die dan van de vorige cyclus? @ Migi: Supergefeliciteerd, je testen zijn prachtig!! @ MissMarijke: Supermooi aantal, nu duimen voor veel bevruchtingen!!! Hoor je tussendoor niets (ik belde zelf omdat ik niet zo lang kon wachten...stikzenuwachtig) @ Jolanda: Ook voor jou duim ik! 5 is in mijn ogen al heel veel, hopelijk doet het goed zaad zijn werk! @ Jojo, ik ben een vroegtester dus zou al eerder testen haha, maar als je zondag test en je bent zwanger doet die Action test het wel hoor! Die moet je alleen niet op 10 dpo al gebruiken. En anders haal je voor de zekerheid een doosje KV2V5? @ LiefdeOverwint: Fijn dat je je goed voelt, rustig is fijn, toch? @ Anderen die ik vergeten ben....succes met alles , blijf rustig doorduimen voor iedereen....