IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    @Tash... kilo per dag...nee zoveel niet gelukkig. Ah ook 225 dat had ik ook. Hopelijk bij jou ook goed resultaat. Wanneer heb je je eerste fm?

@Migi, jakkie niks aan dat overgeven... was ook enorm beroerd bij mn eerste zwangerschap...hopelijk na je eerste semester gaat het beter.

@Tatum, jeetje donderdag al..gaat vlot... echt balen dat er nog maar 4. Is altijd fijner als je het idee dat je wat overhoud als reserve.
    Bij mij begon het met 5 en we eindigden met 8 dus..ik duim dat jij net als bij jezelf de vorige keer ook nog paar bij groeien.

@Jolanda, ja gaat beter gelukkig...denk niet dat ik nog hoef te bellen morgen..mooi dat jij ook geen last meer hebt. Net als jou voel ik vanalles, mij borsten en tepels zijn enorm gevoelig...maar dat was voor de TP ook al dus dat dat zegt 0,0 . Wat is jou testdag ? ook 8/7 ?

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Gevoelige borsten had ik ook al voor tp. Al die hormonen van de Pregnyl en Utrogestan... fijn dat jij je ook beter voelt! Mijn officiële testdag is 9/7 (18 dagen na punctie). Ik probeer me daar wel aan te houden. Bij de verse tp van de eerste poging heb ik ook pas op de testdag (negatief) getest. Ik werd die ochtend ook door de utrogestan heen ongesteld. Bij de cryo-tp heb ik wel eerder getest, maar dat was in natuurlijke cyclus en heb ik 2 dagen na NOD getest (2 dagen voor testdag). Ga jij wachten tot 8/7?

3. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Mijn doel is om te wachten...maar heb grote twijfels of ik dat ga redden....ben veel te nieuwsgierig.

Bij de cryo had je toen 2 dagen voor NOD positief?

4. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Tatum: Hier ook nog maar een keer. Snap dat die 4 wel tegenvallen. Hopelijk vinden ze er nog eentje die verstopt zat (dan wordt dat 'm vast) en mooie eitjes. Rechts doet dus niks meer? Had je dat de vorige keer ook dat het veel minder was?
    Door de endometriose doet mijn linker eierstok ook bijna niks. Ben blij als er daar 1 of 2 inzitten, maar ga ook maar uit van 0.

@Marijke: Gelukkig gaat het al iets beter. Goed blijven drinken en nog wat rustig aan dus. Lastig he met kwaaltjes waar heen touw aan vast te knopen is. Vooral met al die hormonen die daar ook al voor zorgen.

@Migi: Gemberthee werkt goed tegen misselijkheid. En proberen iets in je maag te houden, hoe lastig het ook is om iets te eten. Sterkte!

Ik heb vrijdag de eerste fm.

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Marijke: ik had 2 dagen na NOD een positieve test en 2 dagen later op de officiële testdag een knaller + cb 2-3 weken. Hopelijk heb ik straks weer zulke testen (en alle andere meiden ook)...

@ Tash: ik zie in jouw onderschrift dat wij vrij gelijktijdig een miskraam hebben gehad begin dit jaar en beide van een cryo uit IVF 1... Voor jou nu dus ook poging 2... spannend weer!

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Oh Girlie, wat fijn zeg! Duim dat je afspraak goed nieuws brengt en dat je daadwerkelijk ook door kan gaan voor de volgende ronde.

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oja,ik zie het.. Afschuwelijk na een kloppend hartje te hebben gezien zeg. Wij hadden een leeg vruchtzakje.

En nu allebei met de tweede poging bezig dus, bijna gelijk! Ik hoop volgende week ergens de punctie te hebben.

Is het een beetje te doen op het wachtbankje? Na de punctie/verse vind ik het altijd lastiger, dan ben ik er meer mee bezig ofzo. Tijdens cryo's in eigen cyclus heb gaat de tijd sneller omdat ik lichamelijk niks extra's heb denk ik.

Welk zh lopen jullie allemaal?

8. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Jeetje loop echt 10 pagina's achter... even een snel echo berichtje.
    Ik ben hier niet zo actief geweest de afgelopen dagen. Vrees dat het mis is. Vorige week enorme krampen gehad waardoor ik denk dat het mis is. Daarbij had ik eerst wel gespannen zeer pijnlijke borsten en ook dit is niet meer zo. Weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Zh bellen heeft denk ik geen zin. Volgende week staan we gepland voor de eerste echo.. zag hier naar uit maar zieen er nu huizenhoog tegen op. Zit te twijfelen of ik een cb test zou doen.. zou nu 7 weken moeten zijn. Als m'n hcg waarden afzakken zou die dit aan moeten geven toch?
    Help!! Word gek van me zelf!

9. JoJo89

JoJo89 Actief lid

4 dec 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Oh dit hoop ik echt niet! 😥 het enige waarmee je iets weet, is je hcg laten prikken met een dag tussen... Ik denk wel dat je dit kan doen als je echt ongerust bent. Een week wachten is echt wel moeilijk! Veel succes alleszins, en ik duim toch voor een blijvertje hoor!

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Liefde overwint: ah nee, hoop zo voor je dat het vals alarm is! Nog geen bloed gezien? Ik zou zeker het ziekenhuis bellen, een week wachten duurt eindeloos op deze manier en dat is ook niet goed... als je nu 7 weken bent, kan je prima eerder komen voor echo. Wij hadden op exact 7 weken een kloppend hartje... Succes en mijn duimen draaien voor je!

@ Tash: wachten duurt lang! Ik vind wachten in een volledige ivf-cyclus ook lastiger. Je hebt meer spanningsmomenten: groeien er genoeg, groeien ze goed door, punctie, bevruchting, deling, terugplaatsing, en dan nog 2 wachtweken. En inderdaad weinig hormonen bij cryo-tp (ik had alleen Pregnyl 5000 voor opwekken eisprong)...

@ Jojo: nog getest?

11. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    @Liefdeoverwint, dat meen je niet :$ Oh ok hoop zo dat de beeb blijft plakken!! Sterkte ! Wat Jolanda ook zegt..ik zou ook zh bellen en vragen of je asjeblieft even wat eerder mag komen...

@tash...wat het wachtbankje betreft...duurt lang!! Wij lopen bij MCL in combinatie met het UMCG

@Jojo..hoe is nu?

@Jolanda, we zijn weer een dag dichter bij de testdatum :D

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Jojo gefeliciteerd! Nog getest?

Ik lees meer dan ik schrijf hoor meiden. Zit nog met iui en geen if , dus heb niet veel te melden op dat vlak. Zit nu 3 dagen voor een eventueel innesteling. 10-7 mag ik testen.

13. JoJo89

JoJo89 Actief lid

4 dec 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal! 😘
    Ik heb inderdaad nog getest, gisteren, maar hoopte dat ie toch wat duidelijker ging opgelopen zijn... Dus was even wat angstig dat het mis was. Maar heb de nachtshift en urine was veel minder geconcentreerd, dus misschien daarmee? Straks uitslag van bloedprik, dan ga ik het pas geloven ;)
    (Onderste is laatste testje, de rechtste dus, foto staat gedraaid)

image.jpg

14. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Lees gezellig mee Vanesje ☺️
    Jij dus 10/7 testen, zijn we mooi op een rij.
    Ik nl 8/7 en Jolanda 9/7

15. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    @ Girlie: Fijn als je meteen doormag!! Dat scheelt toch een hoop, wachten vind ik het allerergst van dit traject

@ Jolanda: Ja vorige keer had ik ook maar 1 grote en 1 kleine rechts, dus wist dat ie het niet goed deed, maar lijkt nu of ie er echt mee gestopt is :(. Hoe voel jij je nu?
    Tash en ik hebben elkaar leren kennen bij haar topic over de mk, jij dus ook in die periode....hopelijk brengt deze periode ons allemaal meer geluk!

@ MissMarijke: Ja stiekem hoop ik dat er iets meer zit, al is het maar eentje....ben ook zo bang dat de follikels leeg zijn...en ja het ging supersnel. De arts zei zelf al: Wow zo groot!? Hij had ook gedacht me nog een keer terug te zien maar toen dus opeens punctie ingepland! Als ze wat kleiner waren geweest was er misschien wel nog wat mee gaan doen...maar ja...
    Heb je al symptomen?
    Knap als je kunt wachten met testen, ik heb beide keren getest terwijl de Pregnyl er nog zat en hoop dat ie dan oploopt. Te ongeduldig... (bij de verse tp ging dat overigens wel goed, alleen helaas missed abortion).

@ Tash: Morgen eerste fm, vind je het spannend?

@ liefde overwint: Wat eng die krampen! Maar je hebt geen bloed gezien! Hopelijk is alles gewoon ok. Wanneer is jouw eerste echo gepland dan, je mag toch al lang gaan? Ik zou gewoon bellen en een afspraak maken hoor, wij mogen al na 6 weken en een paar dagen! Sterkte in ieder geval, ik ken het gevoel. Je denkt van tevoren dat je er bent met die positieve test, maar dan breekt nog een superspannende tijd aan!

@Jojo, je zegt het zelf al, als het geen ochtendurine was kan er echt veel verschil in zitten! En eerlijk gezegd hou ik niet zo van die Action testen....KV loopt duidelijker op. Maar vandaag zul je in ieder geval weten hoe hoog je HCG staat! Hoe laat krijg je de uitslag? Ik duim voor je!!

Hier gaat het goed. Vannacht om 1u wekkertje gezet om de Pregnyl te zetten, was een beetje bang voor die ampullen maar ging goed gelukkig. Ook dacht ik gisteren echt even dat de eitjes gingen springen, begon steeds meer pijn te doen. Maar na het laatste pufje Synarel ging het beter. Nu voel ik vrij weinig, ik hoop dat ze er nog zitten! Herkenbare angst?
    Morgen om 11u is het zover...hopelijk word ik wakker na de punctie met een goed bericht, dat was de vorige keer zo eng. Heb toen echt liggen huilen omdat er 4 eitjes waren. Nu ben ik tevreden als het er 4 zijn.

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    He meiden,

Ik heb even beetje meegelezen en wil jullie allemaal heel veel succes wensen!

Zelf is mijn 1e poging gestaakt wegens overstimulatie, de 2e poging gestaakt wegens maar 1 ei. En nu de 3e poging vanmorgen FM3 gehad. Zitten rechts 8 eitjes die rond de 14/15mm zijn en links nog 3 kleinere van 11/12 mm. Nu moet ik vrijdag terugkomen voor FM4 en dan hopelijk eindelijk een GO voor punctie, spannende tijd weer. Maar we wachten zo op een kans!

@tantum: waarom moest je s nachts een prik zetten? Bij ons is het altijd 22u s avonds.

17. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Wat balen dat de eerste 2 pogingen gestaakt zijn! Klinkt wel alsof deze erg goed gaat! Veel succes!

Ik moest om 1u de prik zetten omdat de punctie morgen om 11u is (34 uur ervoor).

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ah oké, bij ons hanteren ze 36u. Spannend morgen!! Eerste keer punctie? Hoeveel heb je er klaar liggen?

19. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Nee is de tweede keer punctie. We zagen dinsdag 4 grote follikels. Dit is erg weinig maar niet onverwacht ivm lage eicelvoorraad..

20. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Vandaag toch maar gebeld. Zit me gewoon niet lekker. Geen bloed overigens.. wederom echt een hele vriendelijke vrouw aan de telefoon. NOT!!!
    Ja mevrouw heel vervelend maar geen bloed is een goed teken hoor. En als het mis is kunnen we hier helaas niks aan doen. Dinsdag staat uw echo gepland. We zien u dan verschijnen.
    Argh!! Krijg je toch een sik van! Natuurlijk heeft ze gelijk maar had toch gehoopt dat ik nog voor het weekend langs kon komen. We wachten maar braaf af tot dinsdag.

Deel Deze Pagina