IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Spannend tatum80!

Ik werd net gebeld vanavond 22:30 pregnyl zetten en zondag 10:30 punctie! :)

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Jojo: Ahhh, goed zeg!! Mooie waarde! Waarom willen ze maandag weer bloedprikken? Om te zien of het mooi doorzet? Dan begint nu/daarna inderdaad het (vreselijk lange) wachten op de eerste echo.

@Tatum: Goed zeg, 3 van de 4!!! En als alles mooi door gaat delen, hoeveel plaatsen ze dan terug? Wachten op dinsdag... Hou je je wel nog een beetje rustig?

@Help: Genoeg eitjes, dat klinkt goed. Hoeveel zagen ze? En zondag al de punctie dus. Lekker idee dan al he? Op naar een rustig weekend en mooie oogst.

Ik heb vanmorgen de fm gehad, viel me vies tegen. Links 1 en een hele kleine (8), maar daar niet meer verwacht. Rechts wel meer verwacht, maar daarin slechts 3 (14, 12 en 10). Met de verhoging van de hormonen tov vorig jaar had ik in ieder geval een zelfde aantal verwacht. De arts zei dat we uit moeten gaan van 5 max. Omdat ze ook nog niet zo groot waren, moet ik maandag weer terug voor de volgende fm.
    Andere keren ging ik snel, beide keren 9 dagen stimuleren, 11 om 7 eitjes, dus dit valt gewoon tegen.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Tatum: goed nieuws... nu hopen dat ze goed doordelen! Duim, duim, duim...

@ Help: spannend de punctie zondag... hoeveel follikels doen er mee?

@ Tash: heel herkenbaar! Ik had nu ook ondanks de verhoging van hormonen minder follikels t.o.v. een half jaar geleden... dat is balen! Hopelijk groeien deze goed door en groeit er stiekem nog iets bij. Even afwachten dus...

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Links doen er 10 mee en rechts 3, ben benieuwd of ze ook allemaal met een eicel gevuld zijn :)

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oef, tikkie jaloers :)
    Maar voor jou echt ontzettend fijn! Hopelijk allemaal mooie eitjes erin en veel bevruchtingen. Spannend!

6. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Super voor je!

Jojo gefeliciteerd! 🎉

Tash balen dat het minder eitjes waren dan je gehoopt had.

7. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Goedemiddag Dames,

Tatum, hoe is het met je? Niet al te last meer van de buik?
    3 zijn nu aan het delen...ik duim voor je dat de score 3 blijft!!
    Wordt je tussendoor ook op de hoogte gehouden?

@JoJO, wat fijn dat de bloedtest ook goede scores geeft, is toch een extra geruststelling lijkt mij.. nogmaals gefeliciteerd meid. Nu genieten van de zwangerschap...nog klachten of valt tot nu toe mee?

@Help. Meis wat een goede score qua eitjes...is je gegund hoor na 2 afgeblazen pogingen...zit het nu toch es mee. Succes met de punctie zondag!!

@Tash, snap je teleurstelling, ik zou ook mee verwachten als je nu meer hormonen spuit dan de vorige keer.. zeker als je de vorig keer 18 had. maar wie weet komt er nog meer. Ik ben ook begonnen met 5 bij de eerste fm en ze waren ook erg klein, het groeien ging gestaag.(spoot trouwens gonal F 225, deed jij ook toch?) Uiteindelijk geëindigd met 8. Dus heb nog hoop voor je.

@liefdeoverwint...hoe is het met jou meid...ukkie zit nog waar ie moet zitten? Hoop het wel...duim duim

@Jolanda...bij jou ook nog alles rustig qua symptomen...hier niks 0,0...je wilt zo graag een teken van dat het geslaagd is he...

Hier dus geen bijzonderheden te vermelden....

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Vorige keer (2015) had ik er 7 en in 2011 had ik er 11, dus geen 18 totaal hoor.
    Jij dus toch van 5 naar 8? Dat is goed zeg! Wie weet ja. Fijn om te horen! De ergste teleurstelling is wel weer weg hoor, kan er toch niks aan veranderen. Moet ook 225 spuiten ja. Ik had nog een spuit van 300 liggen en die mocht ik gister in z'n geheel zetten. Hopelijk een goede boost.

Wanneer mag je testen? Duurt altijd lang he? Vooral de tweede week vind ik. Dan ga je van alles merken aan je lijf, maar weet je gewoon niet id het terecht is. Bij mij althans

9. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    OH ha Tash... had het dan verkeerd gelezen over de eitjes...ben benieuwd hoe je volgende fm zal zijn..wanneer heb je die?

Ik mag vrijdagochtend testen...maar denk niet dat ik dat doe, moet daarna naar m'n werk.. stel dat het niet oké is...dan hebben ze maar weinig aan me op het werk... en moet ik vast ook huilen als ze er naar vragen...dus nee ik denk dan zaterdagochtend...of ik wacht m'n ongesteldheid af... weten jullie hoe snel je ongesteld wordt nadat je stopt met het progesteron mocht je niet zwanger zijn?

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend Marijke! Ik zou zelf ook tot zaterdag wachten denk ik. Dan heb je alle tijd om het nieuws te verwerken, goed of slecht. Is je partner dan ook vrij?
    Het brengt allemaal ook zoveel spanning met zich mee. Maar dat maakt het ook meteen moeilijk om het nog een dag uit te stellen, je wilt ook gewoon weten of het gelukt is.
    Wij testen altijd de dag voor ik anders voor de bloedtest heen moet. Want we willen het samen doen. Bovendien word ik de dag voor de bloedtest anders ongesteld, dus gaat prima zo.

Ik moet maandag weer heen voor de volgende fm

11. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Na hoeveel dagen na punctie is dan de bloedtest? Daar hebben ze bij mij helemaal niet over gesproken in het ziekenhuis.?

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @missmarijke: ik stopte de vorige keer op woensdag met progesteron en werd toen zaterdags ongesteld

Er wordt niet in elk zkh met bloedtesten gewerkt, bij ons niet.

Pfff zenuwen beginnen te komen, zo punctie!

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh Tash, ik snap dat dat enorm tegenviel! Hopelijk zitten er toch nog wat kleintjes die mee gaan doen, ze hadden nog de tijd aangezien de rest nog niet zo groot was! Ik wist natuurlijk van tevoren al dat de opbrengst laag zou zijn, als je meer verwacht is dat enorm balen! Ben benieuwd wat je morgen ziet!

MissMarijke, is inderdaad niet overal die bloedtest, in beide ziekenhuizen waar ik ben geweest was het ook niet, gewoon zelf urinetest doen of in het ziekenhuis.
    Bij mi duurt het best wel lang voordat ik ongesteld word na de utro. Ben het een keer door blijven gebruiken omdat ik mijn cyclus wilde plannen :D en dat werkte te goed,werd bijna niet ongesteld daarna. Maar er zijn ook mensen die er gewoon doorheen ongesteld worden...valt dus niet zoveel over te zeggen.

Help, als het goed is heb je nu je punctie! Ik duim voor veel mooie eitjes en niet teveel pijn!!!

Hier gaat het goed, geen nieuws is goed nieuws, DD heeft nog niet gebeld dus tot nu toe is er nog minimaal eentje aan het doordelen.
    Heb nog wel een beetje buikpijn gehad en was wat moe van de narcose maar verder geen last....alleen van zenuwen. Nog 2 dagen...

14. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    @Help, hoop dat t goed gegaan is meid!!

@tatum, blij te horen dat t allemaal nog goed gaat in DD! Spannend, wordt er bijna ook wat zenuwachtig van voor jou!!

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Marijke, hier nog steeds geen enkele aanwijzing, behalve een wat gevoelige buik... maar goed dat kan van alles zijn. Logisch dat je op zaterdag gaat testen, lijkt me ook prettiger. Hopelijk hebben we dan beide een positieve test in handen! Bij de vorige poging werd ik 's ochtends op de testdag door de utro heen ongesteld en had ik tevens 's middags een negatieve test....

@ Tatum: spannend zeg! We blijven duimen...

@ Help: hoe is de punctie gegaan? Ik hoop voor een goede opbrengst voor je. Doe lekker rustig aan meid!

@ Tash: succes alvast morgen bij de fm!

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Help: Hoe is het gegaan??? Hoop zo voor jullie dat er hele mooie opbrengst is. En dan op naar lekker veel bevruchtingen. Het is jullie na die twee vorige mislukte pogingen meer dan gegund.
    Is de punctie je een beetje meegevallen? Nu rustig aan en veel drinken.

@Marijke: Heel stom, maar weet het eigenlijk niet exact. Ik krijg na de tp altijd een briefje mee wanneer ik verwacht wordt. Dacht 11 dagen na de tp, maar zeker weten doe ik het niet. Ik vind het wel heel fijn om een bloedtest te hebben na een positieve test. Die hebben we al heel wat keren gehad namelijk, maar dan blijkt het hcg niet hoog genoeg. Dus dat is voor mij een stuk extra bevestiging.

@Tatum: Wat een spanning he? Zo heb je steeds weer die spannende tijden die elkaar opvolgen. Nog twee dagen door worstelen.... En die laatste duren altijd het langste lijkt het wel!

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Vandaag de punctie gehad! 12 eitjes! Woensdag horen we hoeveel bevrucht en dan in de middag terugplaatsing

Op zich was de punctie goed te doen, nu lekker languit op de bank. Reageer morgen even op de rest

18. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hallo, even een kort berichtje vanuit mij. Helaas ging de snelle doorgang naar de 1e cryo niet door. Ze zagen wat vocht zitten en wilde toch wachten tot na de afspraak met de gyn. De cryo's zijn kostbaar en ze wil een ideale omgeving voor de cryo. Dus nu wachten tot evaluatieafspraak 19-7.

Nu ik in de rustperiode zit, neem ik zelf even wat afstand van het forum. Probeer af en toe wel bij te lezen. Maar er wordt zoveel gekletst! Ladies veel succes en ik duim voor jullie!! Met heel veel roze deze keer!!

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik snap het helemaal Girlie, verstandig om een maandje te rusten om het allemaal te laten bekomen.

Hier ook niet goed nieuws...had net bloed met afvegen...beloofd niet veel goeds... :(

20. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Oh balen MissMarijke!!! Hopelijk blijft het daarbij!

Deel Deze Pagina