IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelien25

Evelien25 Lid

25 mei 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL

Kop op, je hebt uiteindelijk mss maar eentje nodig.. nu op naar de terugplaatsing en die zal er wel komen, goeie moed !

2. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Dan ga ik er vanuit dat je al gauw iets ziet, een blasto is echt goed! De krampen zijn gelukkig over nu, heb alleen last van een borrelende buik

3. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Gelukkig viel de punctie mee, en wat een aantal, benieuwd hoeveel bevruchtingen ontstaan.

4. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik had ook zo'n teleurstellend gevoel maar dat zegt niks. Ze hebben tussen de 10 a 15 aangeprikt en ik had maar 6 eicellen..zolang je maar bevruchtingen hebt, en dat gaat zeker gebeuren!! Wanneer krijg je dat te horen?

5. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    @Jolanda: ik hoop echt dat het van de innesteling is. Zolang het maar niet helderrood is..en wat voel je dan? De utrogestan geeft inderdaad veel troep...bah

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Lieve dames,
    Even een snel bericht.
    Mocht vandaag testen en zoals verwacht negatief.
    Kon ook niet anders met al dat bloed.
    Reageer straks even op jullie berichtjes hoor 😘

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Oh nee miss Marijke wat ontzettend klote :( sterkte meis

8. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Oh jeetje:(, heel veel sterkte. .en dikke knuffels

9. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    @Evelien, fijn de dat punctie je is meegevallen, had je iig goede verdoving als je amper wat gevoeld hebt...lekker... 7 eitjes mooi score, hopelijk zijn een goed aantal bevrucht.

@Tash, meis toch, begrijp je verslagenheid. 7 follikels is mooi aantal dat is het zuur dat er maar 3 eitjes waren.... hoop voor jou een 100% bevruchting en het kan, was bij ons ook. Maar teleurgesteld mag je zeker zijn. Sterkte meis.

@Cindy en Jolanda gaan jullie testen vandaag? of wachten jullie keurig tot morgen?

10. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Marijke: Ook al wist je de uitslag eigenlijk al, toch is het balen een negatieve test te hebben... sterkte meis! Digi-knuffel! Gelukkig heb je nog een mooi aantal cryo's!

Ik ga morgen testen, maar verwacht eveneens een negatieve test. Het bruinverlies is vanochtend overgegaan in rood... 😔
    Dat betekent voor ons dat poging 2 ook mislukt is en we nog maar 1 poging hebben... we nemen nu eerst rust, gaan lekker op vakantie en zien daarna wel verder.

11. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Marijke: Ah nee, een negatieve test. Je ging er al vanuit natuurlijk, maar als je het dan definitief ziet....

@Jolanda: Veel bloedverlies dus al, klote!! Ga je evengoed nog testen? Hopelijk kan de vakantie je zinnen een beetje verzetten en kunnen jullie de rust weer terugvinden. Kunnen jullie daarna misschien weer vol goede moed de laatste poging in. Maakt het wel moeilijker dat het de laatste is dan zeker?

@Evelien: Hoe gaat het met jou vandaag? Nog last van de punctie?

@Alle meiden op het wachtbankje: Hoe gaat het met jullie?

Ik heb gister lekker rustig aan gedaan, goed geslapen en nu al weer beter in het koppie. Ik baal er nog steeds behoorlijk van dat ze er 7 aangeprikt hebben en daar maar 3 eicellen uitgekomen zijn, maar ik wil er nu vooral aan denken dat dat genoeg zal zijn.
    Buik voelt nog wat beurs en gevoelig, maar valt me absoluut mee!

12. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ik zit in de auto en kan niet zo makkelijk typen en teruglezen op mijn telefoon dus even kort;
    Wat balen MissMarijke en Jolanda! Veel sterkte!
    Tash hopelijk zijn ze allemaal bevrucht!

Verder iedereen veel succes met wachten ed!
    Hier gaat het goed, ben tijdens het spuiten erg gestresst omdat ik zo bang ben dat er niets groeit en de wachtweken zijn voor mij juist rustig, lekker broeden.
    Wij gaan een lang weekend naar Frankrijk voor een bruiloft dus ben niet veel online. Hopelijk lees ik maandag veel positieve verhalen!
    Veel liefs

13. Evelien25

Evelien25 Lid

25 mei 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog redelijk wat pijn maar de dafalgan doet wonderen. Ik probeer het aantal uren tussen een pijnstiller wel op te drijven zodat ik morgen of zondag er geen meer nodig heb.

Ik duim voor je dat je snel goed nieuws krijgt van het labo

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Tash; wanneer hoor je het nieuws hoeveel bevruchtingen er zijn?

@Tatum: veel plezier met de bruiloft in viva la france!

@Evelien: ik heb ook nog steeds pijn van de punctie hoor, begin wel af te nemen maar nog wel gevoelig alles

15. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Miss marijke en jolanda wat een naar nieuws! Ondanks het al verwacht werd toch heel vervelend!

Hier inmiddels de meeste emoties er wel uit gehuild. Ondanks dat dat lastig is met een vrolijke peuter in huis die er natuurlijk niks van snapt! Ben er nu ook wel klaar mee moet ik zeggen. M'n zwangerschap kwalen namen natuurlijk al af maar zijn nu compleet verdwenen. Op m'n emoties na dan. Wil nu eigenlijk alleen maar dat de embryo uit m'n lijf gaat. Liever gister dan morgen! Klinkt qru maar weg er mee en op naar een nieuwe poging! Helaas zal dat allemaal wat tijd in beslag gaan nemen. Zal eerst zeker 1 maand herstel in zitten.. baal er zo van. Had liever een nagtive test in handen gehad een maand geleden. Ook super verdrietig maar eerst blijdschap en nu dit.. we willen gewoon verder! Over 3 weken hebben we vakantie en wil het dan acht allemaal achter de rug hebben. Wil ook gewoon mee lopen met de 4daagse in nijmegen. Hard voor geoefend maar zal nu naar alle waarschijnlijkheid niet door gaan. Bah!

16. Evelien25

Evelien25 Lid

25 mei 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen telefoon gekregen van het ziekenhuis, 4 eitjes van de 7 zijn bevrucht. Ik had op iets mee gehoopt maar bon ik blijf er in geloven. Normaal gezien dinsdag terugplaatsing. Als het niet goed deelt dan is het zondag al.

17. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    @MissMarijke: ik heb vanochtend bloed geprikt en word tussen 13:30 en 15:00 gebeld..ik was de 2e op de lijst...snap niet dat ik nog niet gebeld ben:(

18. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Helaas de test was negatief...nu moet ik stoppen met de utrogestan 1 cyclus afwachten en dan verder met een eskimo..:(:(

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Liede overwint: het is ook ontzettend klote deze situatie. En helemaal vervelend dat de dingen waarvoor je getraind en op gehoopt had ook niet door kunnen gaan. Ik hoop dat je toch van jullie welverdiende vakantie kunnen gaan genieten en daarna vol goede moed er weer voor kunnen gaan. Sterkte

@evelien: ik vind het een nette score hoor! Benieuwd wanneer je TP gaat krijgen!

@cindy: wat ongelofelijk klote nieuws, wat was je gevoel? Sterkte meid en op naar de Eskimo!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @ Cindy: :( Dat is ontzettend jammer zeg... Valt het tegen? Je had wel wat goede hoop door de kwaaltjes denk ik hè? Dan is dat dus toch door de utro gekomen. Wat vreselijk balen. Ja, nu een maand rust dus. En vol goede moed aan de slag met een cryotje.

@ Evelien: 4 van de 7 bevrucht, heel aardig! Al hoop je op meer natuurlijk... Waarom is het eigenlijk eerder een tp als het delen niet goed doorgaat? Heeft het dan in je lichaam meer kans ofzo? :(

Deel Deze Pagina