@help, ook ik heb nog steeds geen symtonen. En de testdatum komt steeds dichterbij. Mijn vriend is nog meer gespannen dan dat ik zeg ben. @evelien25, ik ben ook erg benieuwd waarom de eerste tp vaak niet lukt. Ik hoop dat wij met zn allen het tegendeel kunen bewijzen en hopen op een wonder dat deze blijft plakken. @tatum, jeetje wat vervelend zeg. En wat onwijs slordig van de apotheek. Vond het inderdaad al vreemd dat je ze zo groot vond. Ik heb ook niks met die bolletjes vind bet maar een "vieze bende" maar wat mort dat moet... Hoop er snel af te zijn. Nog even doorzetten.
Wat gek van die bolletjes Tash! Maar ik zie dat die dingen die jij hebt gekregen hetzelfde effect hebben? Nog nooit van gehoord maar Google weet veel...en op je recept stond utro? Rare apotheek! Ik ga zometeen bloed laten prikken, dan weet ik het tenminste zeker. Gisteravond getest en toen was ie best donker, vanochtend weer lichter....
Ik denk dat ik dan morgen de eerste uitslag krijg en waarschijnlijk moet het dan maandag nog een keer. Ze hebben het niet uitgelegd maar dat is wat ik hier op het forum lees . Hopelijk gewoon een donkere test dit weekend maar het verloopt echt heel erg vreemd. Help en Pinda wanneer gingen jullie ook alweer testen?
2x bloedtest? Hoezo is dat dan? Nog nooit van gehoord. Wij hebben geen bloedtest. Officiële testdatum is 20e, soms twijfel ik om zondag te testen. Dan 14dpo / 11 dagen na terugplaatsing en kunnen we tenminste samen testen. Maar weet niet of dat te vroeg is.
Omdat je aan 1 waarde niet veel hebt, ze gaan dan kijken of de stijging goed is. Maar misschien doen ze er ook maar 1 hoor, ik weet het niet, ga het zo meemaken... Op 14 dpo zou je in principe iets moeten zien. En dan is de Pregnyl er ook uit. Maar zoals je merkt ben ik testverslaafd dus ik heb misschien geen goede invloed
Spannend Tatum! Misschien test jij gewoon beter met andere urine dan die van de ochtend? Heb ik vaker gelezen hoor. En twee keer bloed prikken... Misschien wel standaard voor DD? Hier ook 1x en alleen als die te laag is dan een week later nogmaals. Help, wij testen ook altijd de dag ervoor samen,lijkt me dus absoluut geen probleem! En de pregnyl is dan inderdaad je lichaam al uit. Ik ga morgen naar de apotheek. Vanmorgen heb ik het ziekenhuis gebeld en zij konden niet zien wat er vanuit hun voorgeschreven was. Maar ze vonden het wel vreemd dat er alleen over utro gesproken is en ik deze meekreeg. Bij de apotheek gaan ze dit natuurlijk weer niet terug nemen, zo stom! Weg geld... Gelukkig kost die bende niks... Ik heb nu ook met het ziekenhuis afgesproken dat ik toch doorga met de ovitrelle spuiten. Ze raden het niet aan en met de utro zou ik minder kans hebben dat de menstruatie er door heen komt, maar dit kan ik gewoon niet. Twijfel wel of ik niet de utro (de echte) had moeten kiezen, maar denk dat die twijfel er is omdat ze zo terughoudend zijn over de ovitrelle. Sorry, heel verhaal weer... Het zit me blijkbaar erg hoog
Hallo dames , Ik heb niet alles gelezen zo een beetje tussendoor . Sorry dat ik heb niets van mij te horen maar ik ben zo ziek dat ik niets binnenhouden gelukkig gisteren gekregen zetpillen tegen braken . Maandag ik krijg me erste echo dus spannend ...., Ik had verwacht dat zou leuke nieuws lezen maar zo te zien niet dus . Ik heb echt gehoopt voor jullie voor mooi resultaat ballen zeg digi knuffel van mij . Dames die gaat op vakantie gewoon doen neem rust heb ik ook gedaan helpt wel gewoon denk nergens na geniet en als je terug bent hou je zelf sterk voor niuwe poging . Dames die in wacht wekenzijn ik duim voor jullie neem rust hou je bezig buiten met leuke dingen . Veel knuffels van mij en hou je sterk xxxx
Help, ik heb ook eerder getest, 9d na de tp. Actiontest duidelijk positief (hoewel ik slechte dingen hoor over deze testen). Was wel in een natuurlijke cyclus, dus geen pregnylstress gehad bij ons in het ZH is de zwangerschapstest altijd een bloedafname, die wekelijks herhaald wordt, tot 7wkn echo... Vind ik eigenlijk wel fijn! Beetje die controle behouden veel succes alleszins!!!
Wat fijn om elke week een bloedtest te kunnen doen! Dan heb je toch meer zekerheid! Plus dat je van week naar week leeft ipv die lange tijd tot de eerste echo
Nou, vandaag hier officiële testdag. Test is wel iets donkerder tov eerder deze week. Heb de kliniek gebeld. 8 augustus echo. Mocht al op vrijdag 5 augustus maar met zoontje is dat niet handig. Daarbij is het dan net een paar dagen verder, vind ik zelf prettiger. Ik had het alleen maar over miskraam. Zij zei dat ik gewoon moest genieten. Dacht ik al. Zal proberen een dag niet te testen...
Heb je een foto van de testen Tatum? En heb je vandaag dan ook de uitslag van de bloedtest? Het zal nog wel even spannend blijven, maar voor nu gefeliciteerd meid! Hoeveel weken ben je bij de echo?
Ik had de ha gebeld maar ze hadden de uitslag nog niet binnen dus ik moest maandag maar weer bellen want vandaag gingen ze niks meer verwerken
Mooie oplopende testen hoor! Hoeveel dpo ben je nu? @hier heb iets onwijs dom gedaan. Wist dat ik thuis nog 1 ovulatie test had en toen heb ik die gedaan. Onwijs licht streepje dus dat belooft niet veel goeds __________________
@ Tatum: ze lopen wel op, maar ik begrijp dat je zegt dat ze nog wel wat licht zijn. Hoeveel dpo ben je nu? Ik had toen ik zwanger was bij 16 dpo ook een nog wel licht streepje, redelijk vergelijkbaar met jouw streepje van vandaag. Toen liep het de dagen daarna goed op en had ik 2 dagen later een knaller en CB 2-3 weken. Maar wat vervelend dat ze de uitslag nog niet hebben en je nu dan tot maandag moet wachten... @ Help: ik weet niet of een ovulatietest altijd reageert als je zwanger bent... ik hoop voor je dat je alsnog over een paar dagen een positieve zwangerschapstest hebt! En geen kwaaltjes zegt niks. Had ik ook niet toen ik zwanger was (echt totaal niet, zelfs geen gevoelige borsten/tepels).
Een voorzichtige gefeliciteerd hoor!! Hij loopt nog steeds op, dus er gebeurd echt wat! Gelukkig redelijk snel een echo en dan tussendoor de bloedtesten nog dus. Wat stom dat je nu het hele weekend moet wachten op die test van vandaag!!
Het is bij ons helaas niet gelukt. Balen enorm. Maandag bellen en hopelijk kunnen we dan terecht voor een tweede poging. Ik ga voor jullie hard duimen op positieve berichten. Dat geeft mij ook goede moed!