IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ook al zo'n mooie test Tash! Wat fijn! Gefeliciteerd! Hoeveel dpo ben je nu?

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yes Tash, jij ook!! Gefeliciteerd meid!!!

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Punctie is ovulatie dan toch? Dan 12 dpo met de test.
    Vanmorgen was ie wel wat licht opgedroogd, maar dat is misschien niet zo gek met avondurine en twee dagen te vroeg. Hoop ik...

4. JoJo89

JoJo89 Actief lid

4 dec 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hee Tash, gefeliciteerd!!!! Ik had na mijn positieve test, nog eentje gedaan, de volgende dag, en was lichter dan mijn eerste. En is toch allemaal in orde hoor! Ik heb toen een paar dagen gewacht en had een knaller :) is zo fijn, een streepje plassen :D!
    *edit* Oh zie juist dat je bedoelde dat ie meer opgedroogd was... Dat is bij mij ook zo, mijn toen zo positieve test is nu amper nog een vaag streepje :)

Mijn echo was super, een mini is al herkenbaar! :D mooie hartslag, alles op plan, was volgens echo exact 7wkn ;):)

image.jpg

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Oh, wat een mooi frummelbeebje!! Daar ben je toch meteen verliefd op!
    Was wel zenuwachtig, want we hoorden maar niks van je. Maar alls goed dus!! Knipperlichtje deed het goed?!
    Fijn om te lezen dat het bij jou ook zo ging. Morgen testen we weer en dan vrijdag bloedtest. En dan mooi op vakantie!

6. Evelien25

Evelien25 Lid

25 mei 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer testen jullie ?

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wauw JoJo89: mooie echo! Wat fijn dat alles goed gaat!

Tash: spannend morgen en vrijdag, maar komt vast helemaal goed

Ik heb net zkh met de uitslag gebeld, even dagje alles laten bezinken. En heb 4 augustus de 1e echo :)

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Toch niet....

9. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hè Tash, dat ziet er inderdaad niet veelbelovend uit, maar heb je wel op hetzelfde tijdstip getest? En was je urine goed geconcentreerd? Ik blijf nog voor je duimen hoor!

@ Jojo: mooie echo en wat fijn om een kloppend hartje te hebben gezien! Wanneer heb je de volgende echo?

@ Help: eerste echo komt al snel, hoever ben je dan? Kun je het al een beetje bevatten?

@ Tatum: hoe is het nu bij jou?

@ de rest: hoe is het met jullie? Zitten er nog meiden op het wachtbankje?

Hier niks te melden, bijna vakantie, eerst daar lekker van gaan genieten en opladen voor het vervolg...

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Niet hetzelfde tijdstip. De vorige 's avonds zonder "voorbereiding ', deze net dus. Ik lag al vanaf 5u wakker en toen vriendlief wakker werd voor zijn werk, heb ik meteen maar de test gedaan. Anders had ik dat eerst plasje bewaard voor vanavond. Nu zou ik willen dat dat gebeurd was en ik vandaag nog in de waan geleefd had.

11. JoJo89

JoJo89 Actief lid

4 dec 2015
    102
    12
    18
    NULL
    NULL
    hmmm Tash, ik hoop toch nog altijd voor je! Wnr mocht je testen? En moet je ook bloedprikken? Of is dat niet standaard? Ik zou verder testen... En hopelijk wordt de volgende toch weer donkerder. Was bij mij ook zo (al wil ik je geen valse hoop geven)... Succes!! Extra stresserend nu :)

12. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Oh nee Tash :(. Ziet er inderdaad niet goed uit :(. Ik zou inderdaad vanavond wel nog even testen voor de zekerheid. Maar je urine was nu goed geconcentreerd? Morgen heb je nog een bloedtest he?
    Wat balen....wat een rottraject....

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Hier gaat het wel...ik verlies sinds maandag wel wat helderrood bloed, maar niet veel. Het lijkt op een lichte menstruatie. Heb ook geen krampen oid. Maar ja wat zit er na 4 weken....ik ga er maar vanuit dat het goed is. Ik moet voor mijn volgende menstruatie een echo laten maken. En dan mogen we hopelijk verder met een cryo.

14. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Jojo gefeliciteerd, mooie echo!!

15. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Morgen bloedtest. Zit inderdaad te twijfelen of ik vanavond nog een test moet doen. Maar denk dat vriendlief er niet blij van wordt,dat maakt mij en hem gek. En op zich morgen duidelijkheid.
    Werd de test bij jou ook eerst lichter dan? Ik heb twee echt goede zwangerschapstesten gehad eerder (dochter en miskraam 8,5 week), en toen knallers. Waardes waren toen 421 en 360. Goed hoog dus. In sept vorig jaar na verse tp een soortgelijke test als mu en toen was de waarde 54 en kon het twee kanten op zeiden ze. Ging mis met 5 weken. Dus daar ben ik erg bang voor

16. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hmm, zeg nog niet onwijs door dan ofzo? Of is dit wel normaal voor jou? En qua teleurstelling? Misschien opgelucht dat straks met de cryo daar kan?

17. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Tja is een lastige...morgen heb je het onderzoek al inderdaad...
    Maar ik zou toch willen weten of ie 's avonds donkerder is :D
    Als je gaat testen zou ik het niet met een Action test doen, dan weet je nog niet wat het betekent....(ik heb het ook gedaan en die waren erg licht maar werd ook een beetje donkerder....maar heb uiteindelijk de KV testen vergeleken).
    Hoe laat moet je bloedprikken en hoe lang duurt het dan meestal voordat je de uitslag krijgt?

18. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Ik weet niet zo goed wat normaal is qua bloedverlies. Ik heb de laatste tijd (na de bevalling) hele lichte menstruaties. Maar had nu wel iets meer verwacht. Ik moet e kliniek toch nog mailen dus ga het even vragen.

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ze kunnen vanaf 14u of 14.30 bellen.
    En ik heb gewoon testen gehaald, de kv dus ja, ter vergelijking eventueel. Als ik het wil, zou ik er dus nog eentje tegenaan kunnen gooien. En anders heb ik ze misschien over een paar maanden nodig.
    Mijn hele lijf voelt net als het begin bij Evi. Daarom snap ik het nu gewoon niet. Maar goed lijkt het me dus niet, ze zijn hetzelfde opgedroogd.

En jij dus lichtere menstruaties. Op zich fijn! Ik zou het inderdaad even navragen. Maar heel veel is er inderdaad nog niet gebeurd. Toen het bij mij met 5 weken misging, was het dus meer een zwaardere menstruatie dan normaal.

20. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Zo frustrerend dan he...ik voel me nooit echt zwanger dus kan daar niet zoveel aan aflezen. Wie weet betekent het toch iets goeds en is je test vanavond donkerder. Hoop het zo voor je. Knuffel

Deel Deze Pagina