Nog niet getest, heb ze wel in huis gehaald. Maar twijfel enorm, bang voor de teleurstelling van een nog lichtere test misschien. Aan de andere kant kan ik misschien mooi testen wanneer ik beter test. En als ie nu nog lichter wordt kan ik me vast voorbereiden op het telefoontje van morgen.... Argh, weet het even niet. Kan nog even denken, moet nog niet plassen
Ga zo plasje opvangen en wacht tot hubby thuis is. Dan hak ik eindelijk de knoop door. Sorry voor het wachten meiden! Vind het zo lief!
En dat vind ik echt superlief! Plasje is opgevangen en wil een test doen. Nu wachten op vl, heeft zijn tel niet mee, dus geen idee hoe lang dat duurt
Tash balen zeg! Het zag er zo hoop vol uit! Help gefeliciteerd! Op naar een plakker maar vooral een goed groeiende! Hier nog steeds niks vanzelf los gekomen. Morgen om 9.45 melden in het ziekenhuis voor de curettage. Had nog de hoop dat het redelijk optijd zou gebeuren gezien ze het over een ochtend programma hadden. Een vriendin van me werkt op de ok van het desbetreffende ziekenhuis. Ze heeft gekeken voor me hoe laat ik op de planning sta. Pas om 13.00 uur. Dat word honger hebben! Net nog even 2 boterhammen gegeten. Vanaf nu nuchter blijven. Als ik de moed heb gevonden laat ik jullie weten hoe het is gegaan! Voor nu een dikke knuffel en slaap lekker!
@ Liefde overwint: heel veel sterkte vandaag! @ Tash: wat ontzettend balen meid! 😔 Digi-knuffel!
Jeetje wat een treurige berichten @Tash ik had idd nog hoop voor je. Krijg je nog een bloedtest ofzo? Heel veel sterkte in ieder geval, echt enorm kl/*-%$te nieuws @Liefdeoverwint; ook voor jou heel veel sterkte, lijkt me een moeilijke tijd waar je door heen moet. Laat je goed verzorgen en neem je tijd.
Oh Tash, dit is echt klote! Eerst zo blij mogen zijn met een positieve test en dan wordt dit zo van je weggerukt! Veel sterkte in de verwerking van weer een teleurstelling! Hopelijk mag het geluk jullie binnenkort toelachen!! idem voor jou, Liefde Overwint, veel succes vandaag, moet echt een rot gevoel zijn... Maar noodzakelijk voor het verdere verloop. Ik hoop ook echt dat jullie de volgende keer wat geluk mogen proeven!!!
Oh Tash ik vind het zo erg voor je! Hoe gaat het nu? Je bent wel nog bloed gaan prikken neem ik aan? Waarom mag het niet gewoon goed gaan ...
Liefde overwint, veel sterkte straks. Mocht je er iets aan hebben: ik vond de curettage geen erge ingreep en ook erna niet veel last gehad. Hopelijk gaat het voor jou ook zo. Dat lichamelijke staat natuurlijk los van het emotionele . Hopelijk voel je je snel wat beter,xx
@jojo mooi echo super @ help ook mooi nieuws nu hoop ik vooje ook voor mooi echo @ liefde overwint wat erg meid sterkte Ik weet niet wat moet ikzegen dames hou vol en sterk zijn de weg is niet makelijk hoe mooi de blijschap is zo zuur is ook de teluursteling ik leef met jullie mee en ik zou blijf lezen en jullie steunen ook als digi is . Dikkeknufels Ik wil niet veel schrijven over mij om jullie niet te verdrietig maken ff kort zegen ik heb zwaar overgeven dagven nacht nu aan het pillen voor braken 2 x per dag maar gelukkig met baby gaat super mooi klopende hartje nu 8wk en 3 dagen alles gaat goed volgens zh . Dames hou vol en moed xxxx
Liefde, hoe us het gegaan? ik hoop dat het je meegevallen is en je nu het emotionele stuk jan gaan verwerken. Heel veel stekte meid!! Ik ben vanmorgen te bloedprikken geweest. De waarde was 29, ongveer wat ik verwacht had. Vanavond op vakantie en hopelijk daar even alles loslaten. Voor na de vakantie heb ik meteen een afspraak gemaakt om al die vmk en laatste poging etc door te spreken.
@ Tash: nogmaals sterkte... hopelijk lukt het om wel te genieten van jullie vakantie en kunnen jullie alles loslaten... wij gaan volgende week weg en hebben daarna ook al een afspraak staan om afgelopen mislukte poging te evalueren. Hopelijk krijgen we beide wat antwoorden... maar nu eerst vakantie! @ Migi: fijn om te horen dat het goed gaat!
Nou ik leef nog! Viel me 100% mee. Arts zei dat er heel veel maar vooral vast weefsel zat. Dus heeft behoorlijk moeten schrapen om alles er uit te krijgen. Nu een beetje weeig gevoel maar niet echt pijn. Was trouwens om 14.30 al weer thuis. Nu kijken hoe het herstel gaat. Geestelijk zit het volgens mij allemaal wel goed. Maar bloeding is pittig maar wel normaal na het schrapen.
Hoe gaat het hier verder? Nog meiden aan een nieuwe cyclus begonnen? Mijn duimen staan omhoog voor jullie!