Ja het is hier zo stil! Jullie lekker aan het genieten dames? Tash, ik hoop dat je je een beetje ok voelt op vakantie.... Liefde Overwint hoe gaat het met jou? Hier gaat het wel, vooral dat lange wachten trek ik slecht...maar ik verwacht eind deze week mijn eisprong, dan word ik na 10 dagen weer ongesteld en zal ik beginnen met medicatie voor de tp. Dus waarschijnlijk gaat het toch weer snel. En we proberen het altijd nog zelf tussendoor....in theorie kan ik ook zelf nog zwanger worden...
Hier vandaag bloed geprikt. Helaas negatief, niet zwanger. Wist het al aangezien ik bloedverlies heb. Dit is zelfs veel heviger dan voor ik aan ivf begon. Morgen kan ik al om een nieuw schema voor terugplaatsing van een cryo. Hopelijk brengt die meer geluk. Ik was eerst redelijk humeurig omdat de eerste poging niet lukte maar gezien we zo snel opnieuw kunnen proberen ga ik er opnieuw voor.
He Evelien, wat een teleurstelling! Wel fijn dat je weer zo snel door kunt, wij moeten helaas een maand wachten maar merk dat, nu mijn eisprong in zicht komt, ik weer vooruit kan kijken... Hoe veel cryo's hadden jullie nu uiteindelijk? Succes weer, en sterkte voor nu, xx
Sorry dames voor het niet reageren, zat helaas niet zo lekker in m'n vel. M'n vriend viel het ook erg zwaar dat het mislukt is, zijn 1e keer in de MMM. Dus was nogal een proces om het te verwerken. Ik had 13juli toch nog getest maar zoals verwacht negatief. Maar nu wist ik het tenminste zeker. 10juli og, 12juli gestopt. 13juli heb ik rond 17u nog een beetje bloedverlies gehad en daarna niks meer. Vanaf 15juli hebben we om de 2 a 3 dagen geklust tot nu toe aangezien ik niet precies weet wanneer m'n eisprong was. Normaal voel ik het wel maar dit keer niks gevoeld en had ook geen zin in die ovutesten. Dames voor de volgende ronde sterkte en op naar positief nieuws!! Dames die zwanger zijn, Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Hoi hoi. Daar ben ik weer. Vloeien is aardig afgenomen. Gaat dus de goede kant op! Belde vande week om een evaluatie gesprek aan te vragen.. Kon de zelfde middag nog. Daar had ik dan weer niet zo veel zin in dus nu de 10e gesprek hoe en wanneer we verder gaan. Vakantie hebben we geannuleerd. We gaan nu ipv 10 dagen kaapverdie 3 dagen naar disney. Voor onze 3 jarige frozen fan net zo leuk! Wij willen er weer vol goede moed aan beginnen. Hopelijk kunnen we in september starten!
Hey meiden! Wat zijn jullie stuk voor stuk toch sterke vrouwen! Van de ene teleurstelling in de andere... En toch met een (meestal) positieve instelling weer verder gaan! Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat jullie ook snel aan de beurt zijn, en mogen genieten van dat groot geluk! Liefde overwint, heb je veel pijn gehad na de curettage of valt dat wel mee? Ik ben vaak aanwezig bij curettages op mijn werk, maar zie deze vrouwen nooit na het gebeuren... Wat hoop je dat de volgende stap gaat zijn, na je afspraak op 10/08? Veel plezier in Disney!! Tatum, het is inderdaad altijd aftellen naar je ovulatie en dan weer naar je NOD, ik werd daar soms echt tureluut van! Mijn lichaam neemde me vaak in de maling maar uiteindelijk gaat het idd wel voorbij... Ga je na deze cyclus weer verder met fertiliteit? Weet even niet meer hoelang je pauze moest nemen... Hier gaat alles goed, heb nog steeds niet heel veel kwaaltjes. Wel vanaf ik honger heb, moet ik eten, anders is het hek vd dam heb stiekem gisteren op het werk nog een echootje gedaan bij mezelf, had ineens een beetje schrik geen hartje meer te zien... Beetje overdaan in onze verbouwing, en toch wat onzekerheid of dit goed gaat blijven gaan, omdat ik er in het begin niet in geloofde... Erg eigenlijk, zou gwn moeten genieten en niet teveel nadenken! Maar soms moeilijk als ik vrouwen zie met miskramen enzo... Mijn werk duwt mij nog meer met mijn neus op de onzekerheden, lastig! maar ons patatje groeit goed, zag er echt een schattig dikkie uit gisteren ongeveer 9 wkn nu, 18 aug ga ik voor 12wkn echo. veel succes voor iedereen hier! Ik duim voor elk van jullie hoor!!
Liefde, hoe gaat het met je? De bloeding werd al wat minder dus? Dat het zo vast zat. Dat was dan ook niet zomaar vanzelf losgelaten denk ik. Juiste beslissing zo. Hoe voel je je verder? Ergste klap een beetje kunnen verwerken? Goed dat je nog een evaluatiegesprek hebt. En snap heel goed dat je niet meteen die middag wilde Wat leuk dat jullie naar Disneyland gaan. Jij ook een Frozen fan dus, schattig hè? Tatum, hoe ver zit je er ongeveer in nu? Wij zijn weer terug van vakantie en hebben genoten daar. Donderdagavond begon de bloeding door de hormonen heen te breken, maar tot die tijd lekker gezwommen en weinig pijn gehad. Volgende week gesprek om te kijken hoe we verder moeten/kunnen.
Iedereen lekker van de vakantie aan het genieten? Zo te lezen starten er weer een aantal nieuwe poging op, ik blijf heel hard voor jullie duimen!!
He Cindy, wat naar, sterkte! Hadden jullie nog 3 cryo's? En jullie proberen ook zelf tussendoor? Liefde overwint, goede instelling! Hopelijk veel geluk met een cryo! Wanneer gaan jullie naar Disney? Tash heb je veel pijn gehad? Gelukkig wel kunnen genieten.... JoJo, heerlijk, geniet ervan!! Het is zo'n mooie tijd! Mis het nog elke dag... Ja we moeten deze cyclus wachten en dan mag er volgende cyclus een cryootje terug. Ik zit nu echter een beetje zenuwachtig te wachten op mijn eisprong, als het allemaal te lang duurt kan er nl geen tp plaatsvinden omdat we dan op vakantie zijn. En dat zou ik echt heel erg vinden, kan niet tegen wachten! We proberen het tussendoor wel zelf.
Hey Meiden, Tijdje rustig geweest. Was zo teleurgesteld dat t mislukt was, dat in de week van m'n ongesteldheid ook nog 2 babies werden geboren van vrienden trok ik t nog minder. Afgelopen maand even gericht op iets anders van t ivf traject en t zwanger worden. Genoten van t redelijke mooie weer. Vorige week woensdag afspraak in ziekenhuis gehad en zodra de ongesteldheid komt kan ik beginnen met de progynova. Tash en Tatum wat een teleurstelling zeg.. Eerst positieve test in handen en dan toch weer met lege handen 😢 Liefde, zag jij hebt de curratage gelukkig achter de rug, meis heb je dat maar gehad en hopelijk snel op naar de volgende ronde! Help! Zag mooie test voorbij komen! Gefeliciteerd !! Zag ook mooie echo voorbij komen, mooi man! Hopelijk mogen wij dat ook snel beleven dames! Evelien, bij jou ook niet gelukt las ik 😔😢 Jolanda, wij gingen aardig gelijk op? Waar zit jij nu ? Al voor de volgende ronde gestart? Of eerst even tijdje wachten? Kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten voor je weer hele maand aan de prikkerij moet. Mocht ik nog iemand vergeten zijn.. Sorry, was zo even uit t hoofd wat ik heb gelezen, zal vanaf nu weer wat meer bijhouden! Trusten dames 😘
Dames.. ben ik weer van een tijd weg geweest. even wat afstand genomen en de rust opgezocht. Zie dat meerdere dit nodig hadden! Is af en toe goed om wat rust te hebben. Vandaag naar het zkh geweest. We gaan door met de eerste cryo. Dus nu wachten op de menstruatie en dan door! Jippie! Terugplaatsing in natuurlijke cyclus wordt het. Hopelijk is iedereen ondanks alles, lekker aan het genieten van de vakantie, heeft genoten of gaat nog genieten! Al werkt het weer nog niet zo mee.. Sluit me erbij aan dat we allemaal veel meemaken, maar steeds weer positief starten! Dit is wat we nodig hebben!! Let's go ladies!!
Hi lieve dames, het is inderdaad erg rustig hier. Ik zelf had het ook even nodig. Echt een dipweek gehad vorige week. Maar nu vol goede moed weer verder. Ik zit nog in de wachtcyclus. Heb maandag mijn eisprong gehad en als ik ongesteld word begin ik met Progynova. Ben benieuwd, vorige cryo deden we in mijn eigen cyclus (toen niet zwanger), deze keer maar eens met Progynova proberen... Girlie wanneer verwacht je je menstruatie? Je hebt dus een regelmatige cyclus? Ik vond dat heel fijn de vorige keer, ik mocht zelf kiezen en aangezien mijn ei nu lang op zich liet wachten het ik toch voor kunstmatig gekozen. Eigenlijk puur en alleen zodat we hopelijk nog een tp voor onze vakantie hebben... MissMarijke ik zie dat je begonnen bent met Progynova, merk je er iets van? Wanneer heb je echo?
Hier nog steeds geen menstruatie te zien en ik voel ook geen voortekenen wat ik normaal minstens 2 dgn van tevoren voel. Heb 2 negatieve testen inmiddels nu afwachten op zondag dag 35 van m'n cyclus...mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, doe ik weer een test. Maandag bel ik dan t ziekenhuis. Zijn er nog dames met ervaring na ivf dat de menstruatie later op gang komt.? Nu baal ik wel een beetje dat ik geen ovulatie testen heb gedaan. Misschien was m'n ei later en heb ik te vroeg getest....naja ik weet t niet meer..😔 En mocht ik inderdaad ongesteld worden dan hoop ik z.s.m zodat we onze 1e cryo terugplaatsing z.s.m hebben 😆 Succes dames met de volgende ronde!!
Hoi Cindy, Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij kan het echt wel grote invloed hebben. Ik was beide keren na het spuiten zwanger. De eerste keer pas echt laat een miskraam en nu natuurlijk al supersnel. Bij mij kwam mijn eisprong een week later dan normaal. Ik wijt dit eerder aan de hormonen van de behandeling dan aan de mk, aangezien het zo;n lichte test was en het zo snel misging. Ben wel blij dat ik uiteindelijk nog 1 ovulatietest deed afgelopen weekend (had de week ervoor zonder resultaat zitten testen) en wist dat mijn eisprong kwam. Ik voelde hem maandag dus weet nu dat ie geweest is en wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Hoe is je cyclus normaal?
Vandaag evaluatie gesprek gehad. Wij starten pas eind oktober met een cryo poging. Baal wel een beetje dat het nog zo lang duurt. Aan de andere kant het zijn maar 2 maandjes.. duurt zo lang omdat er kans op verklevingen zijn na curettage. Voorlopig zal ik dus alleen mee lezen met jullie.
Cindy, bij mij duurde het ook een stuk langer voor mijn menstruatie begon na de 1ste icsi behandeling. 1ste keer duurde het zelfs 55 dagen. Na de 2de Icsi 41. Daarna was mijn cyclus weer zoals voorheen. Ik denk ook dat het aan de hormonen ligt.
Hey dames! Tatum, ben idd begonnen met de progynova. Heb eerste week wat zeurende hoofdpijn gehad terwijl ik eigenlijk zelden hoofdpijn heb dus heb ik t daar op geschoven. Nu merk ik verder niks. Maandag 15e heb ik afspraak in zhuis voor meting vh baarmoeder slijmvlies. Cindy, weet eigenlijk niet of t langer duurde.. Zal straks es terug tellen. Na ongesteldheid door de Ustrogan heen heb t niet bijgehouden. liefde overwint. Snap dat je liever eerder start, maar wat je zegt is maar 2 maandjes en wilt ook geen risico nemen.
Cindy heb nog even nageteld. Was 4 juli ongesteld geworden door de Ustrogan en mijn volgende was 3 aug. Is 31 dagen, normaal heb ik 27 of 28 dus dat is maar ietsje later. Succes met wachten meid.
M'n cyclus is normaal tussen 27 en 29 dagen, meestal ook echt 28dgn. En bij m'n ivf in 2009 had ik een normale cyclus erna. Maar ik heb een tip gehad dat de testen, van de action, die ik gebruikt heb niet zo betrouwbaar zijn en ik beter kv 2v5 kan halen dus dat ga ik morgen doen en dan vrijdag ochtend met hubby weer testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Word vervolgt...