Heb je pregnyl gehad ? Ik ging testen bij 11-12 dag toen zag ik pas . Toch als je elke dag testen kun je wel volgen . En kv testen zijn beter die reageren vroeg . En de laatste zie ik wel streepje . Ga ik duimen voor je xxx.
Ovitrelle 250 heb ik gehad, ook een HCG hormoon net als pregnyl. Ik heb nu 4 testen van big bazar gedaan, dus daarmee ga ik verder testen komende dagen zodat ik het verschil kan zien (hopelijk word het donkerder) want als ik nu van kv ga gebruiken dan weet ik niet wat het verschil is met de voorgaande dagen. Morgen test ik weer.
Voor zover ik het kan zien op mijn telefoontje lijkt hij zaterdag iets op te lopen...maar als die van zondag dan weer lichter is weet ik niet wat dat zegt. Ik heb zelf geen goede ervaring met de bb testen. Heb je geen kv2v5?
Ik heb gisteren op 11 dpo positief getest, heb geen pregnyl gehad deze keer dus is mijn eigen HCG! Ga zo weer testen en hoop dat ie donkerder is. Post dan wel een foto, ben op vakantie en gebruik mijn oude telefoon dus kost allemaal wat meer moeite 😁
@Tatum80 Wauw mooie test, hopelijk blijft ie lekker warm broeden bij je!! Ik heb 1 kv en 1 action test liggen maar die wil ik bewaren voor wanneer de test duidelijker word. Ik heb vanochtend weer getest maar wederom zo'n tuurstreepje (wel blij dat er een tuurstreepje verschijnt, misschien is er dan toch iets aan het broeden). Weet niet wat ik ervan moet denken (alweer haha) maar heb nog geduld want het is nog vroeg. Temp is nog steeds 37.2 dus dat is in ieder geval positief.
Ik kan niet wachten om jullie te volgen ik wacht met spanning naar de testen maar ziet wat goeds uit als ik mag zegen . Duim duim duim xxx
Piiindaaa jij ook gefeliciteerd met de spontane zwangerschap!! Geweldig zeg!! Zo zien we het t liefst
Dat ziet er al goed uit Tatum. Nu duimen voor een plakker! @ Cindy: voor jou ook spannend. Hopelijk gaan ze de komende dagen oplopen! @ Pinda: wat een super nieuws, gefeliciteerd! En zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
Tatum dat is een mooie test! Bedankt voor alle felicitatie's. Hopen dat alles goed blijft gaan! Inmiddels 7 week en 4 dagen. Ik weet hoe het is om op het wachtbankje te zitten. Zenuwslopend. Ik ga hard duimen voor jullie!
Pinda volgens mij had ik je nog helemaal Niet gefeliciteerd...bij dezen, wat geweldig!!! Spontaan...daar dromen we allemaal van !! Geniet ervan!
Ik heb je ook niet gefeliciteerd VAN HARTE GEFELICITEERD!!! hoop dat dit het goedmaakt. en je hebt helemaal gelijk dit geeft positiviteit!!
Ik heb vandaag ook weer getest. Gisteren was er bijna geen tuurstreepje meer over. Heel vaagjes nog te zien. Vanochtend dacht ik niks te zien (na 1min) maar geen geduld voor de 10min dat ik moet wachten bij die big bazar testen. Dus ik was erg teleurgesteld en wilde niks meer doen dan in bed liggen. Maar toen ik weer ging kijken zag ik een duidelijker tuurstreepje dan gister...(dat kan echt niet van de ovitrelle zijn...) pff ik hoop het zo ohja m'n temp is vandaag 37.1 Misschien dat ik morgen toch de kv 2v5 ga doen... Tatum heb jij nog een bloedtest deze week?
Wauw Tatum wat een mooie test. Nu durf ik je wel te feliciteren meid! Ik blijf voor je duimen dat het goed mag blijven gaan! @ Cindy: nog even spannend dus voor jullie... Hoeveel dpo ben je nu? Heb je een foto van je testen? Ook voor jou blijf ik duimen... @ Pinda: hoe voel je je? Heb je binnenkort nog weer een echo?