IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Woow tatum gefeliciteerd meid en nu wens ik je gezonde zwangerschap van harte 😍
    Cindy ik blijven wachten zou ik toch ff kv test halen als ik jou was die zijn wat snel duidelijk vind ik . Spannend meid suc6 xxx

2. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    @tatum wauw, dat zijn hele mooie testen hoor!!! Wanneer mocht je officeel testen?

@Cindy ik blijf voor je duimen! Wanneer mag jij officieel testen?

Bedankt dames voor de felicitaties!
    Ik hoopte inderdaad jullie op een positieve gedachte te krijgen. Voor alsnog kan het natuurlijk fout gaan maar daar wil ik totaal niet aan denken.

Morgen precies 8 weken, en heb morgen ook mijn tweede echo. Ben nu al zooo zenuwachtig. Klopt het hartje nog? Is het goed gegroeit etc etc. Mag niet klagen ben alleen ongelofelijk moe en met vlagen misselijk. Nu helpt het ook niet dat ik in de horeca werk en daar komen alle geuren voorbij natuurlijk.

Als alles goed gaat, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend. Hoe bijzonder. ( koningsdag ) niet dat het dan komt. Maar vind het wel grappig.

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Blijft spannend he! Maar komt vast goed! Ik had het bij mijn zoontje ook maar na een tijdje was ik wel wat zekerder.
    Als dit goed gaat ben ik op mijn eigen verjaardag uitgerekend!! Maar maakt me allemaal niets uit...ben zo dankbaar als het goedkomt! Dan kan ik weer verder met leven...klinkt heel dramatisch maar zo voelt het wel...
    In DD heb ik geen bloedtest. Morgen mag ik officieel testen en zal ik bellen voor een afspraak voor de echo.

Cindy heb je nog getest?

4. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Tatum.. Ziet er goed uit!! Mooi man!!

Cindy jij nog kruitvat test gehaald?

Spannend Pinda een echo!! Succes

5. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Tatum en pinda gefeliciteerd!!
    Cindy ik hoop echt dat ik jou ook mag feliciteren!

Hier is alles ook weer opgang gekomen. Het duurde allemaal even. Ik ben gestart met progynova en vanaf vrijdag weer de utrogestan. Jeej..
    Vind het wel heel gek dat ik afgelopen week echo heb gehad prima slijm 1.1 cm en toch pas volgende week de cryo terugplaatsing. Op dag 21 van mijn cyclus. Meestal maar een cyclus van 28 tot 30 dagen. Hoop dus dat de innesteling snel plaats vind! Of dat door gebruik van progynova in combinatie met utrogestan er voor zorgt dat ik niet ga menstrueren.

Vind het wel echt onwijs spannend. Gaat het ontdooien goed? Blijft het zitten en na de vorige poging ook nog de vraag of het goed blijft gaan!

6. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Sorry voor de late reactie. Vandaag verjaardag van m'n vriend en waren erop uit gegaan met het mooie weer.
    Vanochtend nog getest maar helaas negatief. M'n tempo is wel nog 37.2 en ik ben nu 13dpo. De bloedtest was eigenlijk zaterdag maart omdat ze dat het weekend niet doen, mag ik vrijdag al gaan. Hoop zo dat ik te vroeg getest heb...zucht vind het nu wel erg spannend worden..:)

Ohja ik heb 1kv test liggen maar wilde die pas doen als ik een positieve test in handen heb...dus nog ff afwachten.

7. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He wat balen Cindy! Hopelijk toch nog goed nieuws morgen! En gefeliciteerd met je vriend!

8. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Dankjewel!
    Je hoeft je geen zorgen te maken over je cyclus hoor! Die medicatie zorgt ervoor dat je niet ongesteld wordt! Wij hebben hier de cryo tp zelfs 2 dagen later gedaan omdat we op zaterdag een bruiloft hadden van goede vrienden en we het niet haalden als we eerst naar Dusseldorf op en neer moesten gaan. Dit had ik nooit gedaan als ik had getwijfeld of dat wel kon maar het ziekenhuis zei dat het helemaal niets uitmaakte.
    Mijn cyclus is ca 24 dagen en had tp op dag 20.
    Heel erg veel succes in ieder geval!

9. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Nog bedankt. Nog 1 nachtje slapen en dan de ultieme bloedtest:) zo zenuwachtig...ik ga samen met m'n vriend maar de uitslag krijg ik alleen want hij werkt tot 19u:(
    Hopelijk is het positief;)te spannende dit

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    En Cindy, weet je al meer? Of krijg je vanmiddag de uitslag?

Tatum, hoe zien je testen er uit??

Pinda, hoe was de echo??? Weer een mooie hartslag gezien?

Liefde, hoe zit jij nu in je cyclus? Wanneer verwacht je de tp?

Wij gaan onverwacht snel weer starten. Afgelopen week een echo waarop een endometriose cyste te zien was. De arts wilde me eigenlijk drie maanden aan de Lucrin hebben om die te verkleinen, maar na even argumenten heen en weer gooien, zijn we eruit gekomen dat we meteen starten. Vandaag de laatste pil, dan menstruatie afwachten en starten met het korte protocol. Spannend weer!

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Cindy: mijn duimen draaien voor je...

@ Tash: jeetje, dat is zeker al snel. Kan die cyste nu geen kwaad? En hoe ziet je protocol eruit, welke hormonen ga je gebruiken? Spannend weer meid!

@ Liefde overwint: dat schiet dan ook alweer op... weet je al wanneer je de cryo terugplaatsing hebt? En hoeveel cryo's heb je?

@ Tatum: hoe gaat het bij jou? Grappig om op je eigen verjaardag uitgerekend te zijn. Ik was 1 dag voor mijn eigen verjaardag uitgerekend, vond dat eigenlijk wel makkelijk, kun je altijd twee verjaardagen in 1 vieren...

@ Pinda: hoe was je tweede echo? Ook grappig uitgerekend op de verjaardag van je vriend!

Hier weinig te melden. Ik zit nu op CD 18 en moet hierna nog 1 cyclus afwachten voor wij weer van start gaan, dus nog even geduld...

12. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Negatieve bloedtest hier!:(

Volgende maand kunnen we weer proberen, nu wachten op m'n menstruatie...hopen dat het gauw doorzet.

Ik vraag me vooral af of het wel mogelijk is voor mij om zwanger te raken...:(:(

13. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He wat vreselijk Cindy!
    Sterkte en dan uiteindelijk weer vol goede moed verder met de volgende cryo :(. Opladen maar weer... Het blijft zo hard he.

Tash heel spannend, dan komt het opeens heel snel weer dichtbij!

Hier al onzeker, uiteraard nog getest en twijfel of hij genoeg is opgelopen. Heb gisteren voor het laatst getest en ga er morgen nog 1 doen. Als die goed opgelopen is stop ik ermee. En als ie lichter is weet ik natuurlijk ook voldoende...

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ah nee, Cindy!! Dat is weer een vreselijke teleurstelling!
    Ik snap je angst of je ooit zwanger zult raken. Denk dat we dat allemaal wel herkennen hier. Vooral nu.... Knuff

Jolanda, plotseling toch snel ja, maar voelt goed. Die cyste kan niet heel veel kwaad, omdat ie in een eierstok zit waar waarschijnlijk ook geen eitjes uit gaan komen. Maar om te zorgen dat ie niet té groot wordt, moesten we dus zo snel mogelijk starten.
    Ik moet nu wachten tot mijn menstruatie begint, dan meteen bellen. Want cd 2 moet ik voor een echo komen (vraag me niet waarom, beetje onzinnig als ik afgelopen week nog geweest ben lijkt me)
    Dit keer doen we kort protocol met 225 Gonal-F met decapeptyl.

15. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat ontzettend balen weer Cindy! We herkennen je gevoel van gaat het ooit lukken... maar hou hoop! Voor nu een digi-knuffel!

@ Tash: logisch dat jullie dan weer snel willen starten. Wel bijzonder dat je dan nog voor een echo moet, hebben ze niet gezegd waarom...
    Ik krijg straks 225 ie Gonal-f met Cetrotide, dus vergelijkbaar (ook kort protocol). Ik moet alleen nog even wachten, is ook wel relaxed...

@ Tatum: en vandaag nog getest? Ik hoop dat je een mooie knaller hebt! En dan weer afwachten... Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

16. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Cindy wat ontzettend balen!!

Als alles mee zit hebben wij woensdag terugplaatsing van een blasto. We hebben 4 cryos. Je zou toch denken dat er daar tenminste 1 goed ontdooit. Toch vind ik het wel heel spannend. Wat nou als het niet gebeurd?

Afwachten dan maar. Benieuwd hoelang ik het testen kan uitstellen. Met de verse terugplaatsing heb ik er 6 gedaan.. probeer nu echt tot de test dag te wachten😉

17. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Heeft me wel even erdoorheen gesleept. Vooral zaterdag had ik het even moeilijk. Heb een enorme huilbui gehad maar het moest eruit. Hield me al veel te lang zo groot. M'n vriend heeft goed met me gesproken en we gaan gewoon door tot het lukt!

Ik heb 28sept m'n 1e fm en verwacht rond 3/4 okt een tp. Hopelijk gaat het ontdooien net zo goed als afgelopen keer en lukt het deze ronde wel!

18. liefde overwint

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Net gebeld. Morgen terugplaatsing van een blastocyst. Geen ideen of we nog cryos overhebben. Maar met dit resultaat al enorm blij!

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Goed nieuws Liefde!! Hele opluchting zeker? Op naar een prachtige blasto en hopelijk een plakbeebje

20. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Liefde: spannend weer meid, maar klinkt goed.

@ Cindy: ja, af en toe moet het er gewoon uit... heel herkenbaar.

Hier even in een dipje. Afgelopen zaterdag het berichtje gekregen dat vrienden zwanger zijn geworden van de 6e IUI, ze verwachten een tweeling. Op zich super goed natuurlijk, maar wanneer iedereen om je heen zwanger wordt, is het toch even slikken. Vervolgens maandag een berichtje van andere vrienden (die nog niet zo lang samen zijn, sinds een half jaar samen wonen, over 2 weken gaan trouwen) of ze 's avonds langs mochten komen om iets te vertellen. Nou dan weten wij al genoeg. Zij zijn inmiddels al 16 weken zwanger... pfff, het is soms gewoon niet eerlijk! Mijn man is helemaal van slag, ik merk dat het hem ook steeds meer moeite gaat kosten en dat doet bij mij dan ook weer pijn om hem zo te zien. Het wachten op de volgende poging valt op dit moment ook zwaar, al is het aan de andere kant ook lekker om even te focussen op andere dingen als ziekenhuis...

Deel Deze Pagina