IVF mei/juni 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissMarijke, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Leuk dat je ook weer langs komt om mee te kletsen Marijke. Jullie zijn dus toch met een nieuwe poging gestart, spannend... de punctie alweer achter de rug en 6 eicellen is een goed aantal. Nu duimen op veel bevruchtingen en mooie embryo's!
    Wat naar dat je moeder inmiddels uitbehandeld is. Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke periode!

2. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Dankje Jolanda, vandaag terugplaatsing gehad! Van de 6 waren er 5 bevrucht en 1 teruggeplaatst. En hopelijk 4 straks in de vriezer maar ze laten nog dag doordelen. Via brief horen we wat ingevroren is.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Mooie score! Daar zou toch wel wat bij moeten zitten voor de vriezer... maar nu eerst lekker 'broeden' en hopelijk heb je de cryo's (voorlopig) niet nodig!

4. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ja hoop t ook! Duimen draaien overuren 😉

5. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Hier weer thuis uit Düsseldorf. Baarmoederslijmvlies zag er al mooi uit, 10.6 mm dik. Links waren 6 follikels te zien tussen de 10 en 15 mm. Rechts 3 grote van 13/14 mm en 3 kleintjes. We zijn echt super blij (hadden bij de 3 pogingen in NL 6, 5 en 5 follikels). Vrijdag fm 2 en waarschijnlijk maandag de punctie...

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ha Jolanda,

Ah dat klinkt echt goed!! Ben echt blij voor jullie!!
    Hoop morgen ook goed nieuws dat de puctie door kan gaan maandag!! Spannend allemaal meis!!

Kreeg zelf gister bericht dan 3 van de 4 zijn ingevroren.!

7. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Jolanda en marijke dat zijn goede berichten!! Wij duimen mee voor jullie!

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Marijke: mooi aantal in de vriezer, maar hopelijk zijn die voorlopig niet nodig! Hoe voel je je? Hou je het wachten nog een beetje vol?

@ Liefde overwint: dank je wel dat je nog steeds met ons meeleeft!

Hier vandaag fm2 gehad. De Nederlandse arts was ziek, dus een Duitse arts deed de echo. Wat ging dat snel, waar dinsdag elke follikel gemeten werd, keek deze arts even snel, en heeft zij alleen de drie grootste gemeten. Deze waren inmiddels 19-21 mm. Ze telde er rechts nu 7 à 8 en links 5 (dinsdag lag er links één achter, denk dat ze die nu niet gezien heeft). Maandagochtend om 10.30 uur de punctie, ik ben echt benieuwd hoeveel eicellen er uiteindelijk uit gaan komen. En dan als alles goed gaat zaterdag de terugplaatsing...

9. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Wauw Jolanda dat klinkt goed zeg!!
    Hoeveel follikels had je vorige poging ook alweer? Veel minder toch?
    We duimen verder!

Marijke hoe gaat het? Wanneer mag je testen?

🍀🍀 dames

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw Jolanda!! Ik ben even niet online geweest, maar wat een goede berichten! Echt een geweldig aantal. Heel veel succes morgen hoor!

En Marijke, jij ook gied nieuws dus. Dat geeft vast rust! Wanneer mag je testen? Duurt het wachten al lang?

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Helaas is het goede nieuws van korte duur: net thuis na de punctie met een zeer tegenvallend resultaat: maar 2 eicellen uit 12 follikels! Morgenochtend worden we gebeld over de bevruchting, maar ik vrees het ergste, waarschijnlijk opnieuw een poging zonder terugplaatsing. We zijn er kapot van! Wat gaat er toch mis? 😢

12. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Nee dat meen je niet! Wat ontzettend balen zeg! Onze duimen draaien als een razende, hopend op 2 goede bevruchtingen.

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Net gebeld door DD, er is er gelukkig toch 1 bevrucht geraakt. Nu heel hard duimen en hopen dat deze zich goed door gaat delen en dat de we dus de komende dagen niet gebeld worden en we zaterdag de terugplaatsing hebben...

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Allemachtig Jolanda...... Hoe kan dat?! Ik snap dat jullie er kapot van zijn! Gelukkig nog wel eentje bevrucht dus, maar de spanning die jullie nu hebben... Meid, ik weet niet goed wat ik zeggen moet. Kus

15. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    He Jolanda,
    Dat meen je niet! Dat verwacht toch niemand!! Wat een ontzettende tegenvaller, het zag er zo mooi uit!
    We gaan heel hard duimen voor deze ene...gaan ze hem tot dag 5 door laten delen of al eerder terugplaatsen?

16. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ze laten 'm doordelen tot dag 5 in de embryoscoop, hebben in principe de terugplaatsing al gepland zaterdag om 10.30 uur. Mocht het eerder niet goed gaan met onze embryo, dan worden we gebeld...

17. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ach meis.. Sjezus snap dat jullie er kapot van zijn.. bah bah wT een teleurstelling. Ik duim echt keihard voor die laatste embryo en een tp voor jou. Pfff dikke knuffel meis.

18. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik mag 2 april testen. Maar heb al 2 testen gedaan met early test maar negatief.
    Met m'n moeder ging ineens zo snel achteruit maandag. ik dacht wie weet is het lot ons goed gezind en kan ik haar nog mooi nieuws brengen.
    Dinsdag afscheid genomen, daarna is mijn moeder in slaap gebracht en houden ze haar in slaap. Ze is op en wil niet meer. Verschrikkelijk om te zien. Uitgemergeld hoopje ellende. Ik gun dit niemand. We hadden gehoopt voor haar maar ook voor ons dat t dan ook snel voorbij zou zijn. Alleen m'n moesje is een taaie tante, altijd al geweest.
    We kunnen niet anders dan wachten.... en laat ik daar nou expert in zijn....

19. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ach Marijke, wat naar! Ik hoop voor jullie allen dat het wachten niet te lang hoeft te duren... nogmaals heel veel sterkte meis! Digi-knuffel!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Heel veel sterkte Marijke.... Wat een vreselijk zware tijd gaan jullie door. Dikke knuff! Hopelijk kan ze snel de rust krijgen en wordt het niet alsnog een lange strijd. En dan ook nog negatieve testen... Dat zal nu nog zeerder doen en aan de andere kant heb je misschien nu niet de tijd en energie om daar mee bezig te zijn. Maar wat is het allemaal vreselijk zwaar... kus

Deel Deze Pagina