Wij zijn bezig met de tweede icsi voor een broertje of zusje. Dit is de 6e icsi in totaal. Tot nu toe heb ik eigenlijk weinig last of erge bijwerkingen gehad van de menopur en/of de decapeptyl... Tot nu dan. Pfff, ik zit mezelf gewoon in de weg. Heb heel de dag zin om te huilen of om ruzie te maken, ben absurd moe, maar overactief in mijn hoofd. Om gek van te worden. Eng in mijn hoofd en mega-afwezig, terwijl ik denk dat ik gewoon bij ben zit ik gerust vijf minuten naar de bomen te staren. Nou dit was het bedankt voor het lezen van mijn geklaag!
Heel herkenbaar! Alleen xan bij elk hormoon gebruik wat ik maar doe. Huilen valt mee, maar ruzie maken, niets goeds kunnen doen ed wel! proberen er boven te gaan staan en iets leuks doen... sterkte
Hi Sjak, Heel herkenbaar! De meno en decap vielen mee maar ik heb het deze keer van de utro. Sinds vrijdag aan de bollen en bah bah.. Ik heb het weekend mijn autosleutel en telefoon na lang zoeken uit de vriezer gehaald.. De vis die ik daar in had moeten stoppen stond nog op de plank boven de vriezer en kon ik weggooien ( hoe bedoel je afwezig ) toen ik dat zag moest ik huilen in plaats van lachen.. en toen mijn vriend voorzichtig zei dat het niet heel slim was 'sprong ik uit mijn vel' dussssss... rare dingen die hormonen Veel sterkte Meis
Ha meis, jouw verhaal geeft me een glimlach! En idd vreselijk herkenbaar. Bloem, jij ook.... Vandaag te horen gehad dat de punctie een dsg later zal zijn. Maakt niets uit toch? Maar bij mij wel vandaag, alsof de wereld vergaat zo'n bui heb ik! Had ook een andere stomme andere arts en een stomme zuster... (Weet zeker dat ze eigenlijk niet zo stom zullen zijn, maar dat vind iknu wel!!)
Haha.. Ik herken 'de ieder is stom fase' en 'de wereld vergaat fase' ook zo goed... Balen! Wanneer is de punctie? Enne.. Hou vol! Je weet het he.. deze buien gaan weer over
Haha, ik weet ook zo goed dat eigenlijk alles wat ik denk en vind nu niet klopt maar toch is dat de waarheid van vandaag. Gelukkig weet ik dat ook ik weer normaal word Donderdag (waarschijnlijk) de punctie, mijn follikels zijn nogal ongelijk. Een van 23mm en de meesten tussen de 16 en de 18, dus morgen weer terug. Jij hebt je terugplaatsing al achter de rug zie ik. Mooie Emmy?