Ik had uiteindelijk wel 5 tot 8 follikels, maar 2 eicellen. Maar heb jij de eerste poging al achter de rug, of had je dit vooraf met het ziekenhuis besproken ? Begrijp het effe niet goed.. Succes iig !
Beetje late reactie van mijn kant, maar ik had vorige icsi poging 4 eiblaasjes. Dat vonden wij ook weinig vergeleken met 1e ivf poging 16 a 17 (6 eicellen). Wij hadden in het weekend een vervangend arts en die was al begonnen over een escape iui dus toen we twee dagen later bij onze eigen arts zaten was dit al in de week gelegd. Mijn arts had het namelijk geloof ik toch gedaan met 4. De escape iui is uiteindelijk met 3 follikels gedaan (1tje weggeprikt) maar geen resultaat zoals verwacht. Nu met een hogere dosering bij de icsi poging 18 eiblaasjes, 8 eicellen. Maar, scarabee, jij hebt inmiddels de punctie gehad? 2 eicellen? Zijn ze nu in het lab? Hopelijk delen ze prachtig en wordt het een mooi babytje voor je.
Hee Zuuske, Jammer dat de escape niets gedaan heeft, maar wel super dat je nu 8 eicellen hebt! Je wacht dus nog op een telefoontje nu ? Met hoeveel hebben ze je dosis verhoogd ? En waarom doen ze ICSI ipv IVF ? Mijn bericht was al oud nieuws Er waren geen bevruchtingen gekomen uit die 2 eicellen dus 1e IVF was mislukt.