Hallo. Ik heb afgelopen woensdag een fertiloscopie gehad. Dit is andere vorm van laparoscopie en hierbij worden ook de eileiders doorgespoten. Nu lees ik veel dat men na zo'n onderzoek kans heeft om sneller zwanger tr worden.. Nu wil ik graag jullie ervaringen... Hoelang na zo'n onderzoek bleken jullie zwanger? Welk onderzoek heb je gehad en wat was de reden voor onderzoek/nog niet zwanger zijn? Groetjes
Ik heb 19 februari een laparoscopie gehad (na 5 mislukte IUI's) en daar bleken mijn eileiders niet doorgankelijk te zijn. Eind maart heb ik dan punctie en terugplaatsing gehad (eerste ICSI) en was ik meteen zwanger. Hopelijk is het bij jou ook direct raak!
Ik heb in februari een laparoscopie, hysteroscopie en tubatesten gehad. Half maart weer begonnen met spuiten, 4 april m'n 1e IUI en meteen zwanger.
Ooh dat zijn wel goede berichten! Spuiten ze die dan goed door ster67? Of heb je daar operatie ofzo aan gehad? Bij mij gelukkig goed doorgankelijk. Hopelijk ben ik ook snel zwanger! Hihi
Laparoscopie in december 2014 omdat er een eileider verstopt was (doorgespoten). Zwanger in april 2015. Vermoed dus geen samenhang...
Nee idd fefe, dat is denk ik geen samenhang. gefeliciteerd met je zwangerschap. Ze hebben hem dan dus doorgespoten tijdens dat onderzoek en dan is het goed ofzo?
Hi dames, Ik ben ook benieuwd! ik lees vaak dat na de leo behandeling en Hsg, veel dames zwanger worden.Ik heb een leo behandeling gepland voor volgende week. @Sharon01: Heb jij ook pco?
Jaa idd leentje101 je hoort het wel vaker.. Maar misschien moeten we niet zo hopen.. Nee bij ons ligt het bij m'n vriend (slecht zaad).. Met mij is gelukkig niets als het goed is (wel poliep in bm gehad en curretage 2,5 jaar geleden). Hopp toch dat het nergens aan ligt en we gewoon te ongeduldig zijn
Hoi dames, Ik ben nieuw hier en ga starten met iui vanaf december Ik heb ongeveer half jaar geleden het hsg onderzoek gehad en mijn man ook door de molen dit omdat we naar 2 jaar nog steeds niet zwanger waren. Alles was goed geen verstopping en netjes eisprong, maar helaas naar 6 maanden nog niets nu eindelijk een stapje verder volgende traject maandag aanstaande uitleg over iui en hormonen spuiten dit word clomid vind het wel spannend ik heb al een zoon van 11 uit vorige relatie mijn man is 25 en ik 35 duimen maar. Voor iedereen die al begonnen is heel veel succes.
Spannend naamgenoot! Hopelijk is het nu dan een keer raak met IUI. Vind het altijd zo apart dat mensen zolang bezig zijn terwijl er niets aan de hand is. Lijkt me zo frustrerend voor hun. Heel veel succes. Zal hard voor jullie duimen!