Hoi morgen heb ik voor de eerste keer een terugplaatsing. Echt super spannend allemaal! Maar nu zit ik met twee vragen. Ik zit in de zorg en draai alleen maar nachtdiensten. Nou ga ik vrijdag de nachtdienst weer in voor 6 nachten. De nachten zijn best zwaar en moet veel mensen wisselligging geven en verschonen in de nacht. Maar mag ik na een terugplaatsing gewoon weer werken? Of is dat af te raden? En dan mijn tweede vraag moet ik na een terugplaatsing al opletten met eten geen rood vlees enz? Omdat het nu al een embryo is? Ik vroeg mij dit af.
Ik ging de dag vd tp de nachtdienst in voor 5 nachten. Ook in de zorg. Heb wel opgepast met tillen, zei tegen bewoners dat ik door mn rugwas gegaan en zowaar ze werkten mee ipv tegen. Deze tp resulteerde in mijn zoontje. Gewoon rustig aan doen.
Ze zeggen in principe dat je gewoon kunt doen wat je altijd doet. Vrouwen die op natuurlijke wijze zwanger raken doen dit namelijk ook Wat ik echt consequent niet deed was alcohol drinken na een tp. Dat voelde niet goed. Maar eten deed ik alles tot aan de positieve test. Na al die jaren was ik klaar met voorzichtig zijn en rekening houden met, het leverde me toch geen zwangerschap op en het leven moest ook een beetje leuk blijven! Succes met de tp en hopelijk is het meteen een mooie plakkerd!
Bedankt! Dus ik kan dus gewoon werken. Ik drink al een tijd geen alcohol meer. Maar zal toch een beetje opletten met eten wat ik neem. Stom hè zit daar nu ineens aan te denken. Wil het beste voor mijn embryo. Maar bedankt voor jullie reactie!
Mijn gyn zei dat ik geen alcohol mocht drinken en dat je alles mag eten tot een positieve test. Zou het qua tillen misschien wat kalmer aan doen maar in principe mag alles!! Als je op het internet gaat kijken dan kom je de meest idiote dingen tegen. Alvast heel veel succes!!
In het Vu zeggen ze ook inderdaad dat je gewoon alles mag en kan doen na je terugplaatsing. Volgens mij is beweging ook goed voor de doorbloeding van je baarmoeder. Ik ben zelf wel blij als ik de dag na de terugplaatsing vrij heb, maar dit komt niet altijd zo uit. Maar aangezien dat toch alleen een gevoelskwestie is haal ik maar rust uit het idee van de goede doorbloeding . Ik eet en drink zelf na de terugplaatsing wel alsof ik zwanger ben, maar na al zooooo lang bezig te zijn met zwanger worden wil ik geen enkel risico lopen. En veel dingen die niet goed zijn voor zwangeren eet ik over het algemeen toch al niet, alleen de koffie laten staan is wel een dingetje (drink nu cafeïne vrij ).
Ik heb gewoon alles gedaan, inclusief alcohol drinken en sporten. Pas bij de positieve test ben ik gestopt. Als ik na elke behandeling had moeten leven als een zwangere zou ik gillend gek geworden zijn. Dat zou er ook voor zorgen dat ik er veel te veel mee bezig zou zijn elke keer. Maar het is heel persoonlijk natuurlijk.
Ik herken het voorzichtig willen doen ontzettend van onze eerste tp! Alsof het er zomaar uit gaat vallen ofzo (kan helemaal niet). Onregelmatig werken doe ik ook, is meer vervelend als je vermoeidheidsklachten gaat krijgen. Ik heb toen mijn afdeling ingelicht over de icsi en had het geluk niet meer in de nacht te hoeven. Wanneer we nu weer starten zal dit op mn huidige werk helaas niet zo makkelijk gaan. Veel succes met de wachtweken!! Ps: niet drinken/op voeding letten vond ik totaal niet moeilijk, valt best mee wat je niet mag.