Vandaag te horen gekregen dat het toch echt einde oefening is wat betreft mijn kleintje... :'( Ik wil de miskraam graag afwachten zonder inmenging van pillen of curettage... Ik vroeg me af hoelang het bij meiden hier op het forum duurde voor het uit zichzelf naar buiten kwam? Hoe verliep dat? Vooralsnog al een kleine week wat ongi krampen maar geen bloed oid...
Eh bij mij geloof ik anderhalve week of 2 weken. Nadat we er met 7 weken achter zijn gekomen dat het hartje niet klopte. Heel veel sterkte...
Ik heb de eerste keer 6 weken rond gelopen met een mk. Was met 6 weken gestopt met groeien.. Daarna gecurreteerd.
Zit in t zelfde schuitje.. Vandaag echo gehad en geen hartactie. Bij mijn 1e drie mk had ik al eerder bloedverlies en nu dus nog niks dus t was n grote klap..
Veel sterkte en geduld toegewenst Ts en meiske Bij mij heeft het 2 weken geduurd. Eerste week had ik geen bloeding, pas de laatste week. Dus ben dan ook pas die laatste week naar de gyn geweest..
Meiske80, wat ontzettend klote dat jij dit ook moet meemaken nu tis zo oneerlijk! Zit jij ook bij het december mama's topic? Best confronterend om de rest verder zwanger te zien zijn. Maar ben blij voor ze hoor. Had het zelf alleen ook zo graag zo gewild. Mja... Ik ben een beetje bang voor het bloed verlies en de pijn mss. Ik heb bij mijn bevalling van mijn MA van 15w2d bijna 2l bloed verloren toen, dat was wel in het zh en maar goed ook maar daarom een beetje angstig.
Dankjewel OumYahya. De vk zei idd ook daar het ws 2 zou duren. Maar dat het soms ook echt veeeeel en veel langer duurt. Dat lijkt me echt niet gezond ivm infecties ofzo...
Bij de eerste mk ongeveer 2 weken, nadat we bij de echo zagen dat het niet meer leefde. Bij de 2e mk achtergekomen bij 8wk echo, 3 dagen later kwam het los. Bij de 3e klein weekje bloedverlies, voordat het afkwam (bij 7 weken). Sterkte.
Shedevil 😪wat verdrietig, bij mij heeft het 2 weken geduurd voordat het vruchtje werd afgestoten, maar het werd alsnog een Curretage omdat ik bleef bloeden...de MA werd geconstateerd met 10 weken en het is gestopt met groeien rond 9 weken en 2 dagen hartje nog zien kloppen met 8,0...😪 Meiske ook heel veel sterkte voor jou😪
Ik zat bij de dec mama s van 15 tot 31 dec.Daar is weinig activiteit dus dat scheelt. Ik snap dat je dan bang bent als je dat hebt meegemaakt. Bij mij viel het 3x erg mee maar toen was ik pas 6 of 7 weken... Veel sterkte ik hoop voor je dat het meevalt deze keer..
Ik lees meeste over een periode van 2 weken. Er is nu een weekje voorbij sinds dat het hartje gestopt is met kloppen, dus moet het nu nog een week geven denk ik? De vk zei ook wel, als je volgende week vrijdag nog niets bent verloren of geen bloedverlies, dan moeten we gaan denken aan andere middelen. Ik wil echt geen curettage omdat ik dat al 2x eerder heb gehad. Bang voor verklevingen of beschadigingen oid. Dan liever pillen. Iemand daar ervaring mee.?
Wat vervelend. Wij hebben ook het lichaam zelf haar werk laten doen en dat duurde ongeveer 3 weken. Ik wilde geen pillen of curretage omdat ik van mening ben dat het het gezondst is om het lichaam het zelf te laten regelen. Dat gaf me bovendien de tijd om zelf erbij stil te staan en niet meteen door te willen voor een volgende poging. Het duurde eerst enkele dagen (misschien wel 1,5 week) voordat het bloeden begon, dat hield enkele dagen aan. Daarna bijna een week niets en toen weer enkele dagen bloedverlies. Ik dacht menstruatie, maar test bleef knalpositief. Daarna een paar dagen niets en toen in 1 uur tijd een groot 'stolsel' en veel bloed verloren. Na dat uur was het over. Al met al best rommelig en een onzekere tijd. Maar heel fijn dat het zo is gelopen en geen ingrijpen nodig was.