Welkom! Als het goed is, heb je vandaag je eerste fm meting gehad? En en? De punctie is wel iets vervelend.. je moet er even doorheen en dan zeg je achteraf wel.. viel best mee.. Spannende tijd he! Succes!!
Welkom! Een spannende tijd breekt aan.. Heel veel succes!! Ik mag volgende week vrijdag testen.. uiteindelijk 9 embryo's! 1 is terug geplaatst en 8 cryo's nu.. De symptomen komen en gaan.. geen pijl aan te trekken.. Elke dag voel ik wel steekjes/krampjes onderin mijn buik.. ben erg benieuwd volgende week.. De eerste paar dagen na de tp was ik beetje gespannen, maar ja kan er toch niks aan doen zelf.. ik Let op mijn eten en eet voldoende fruit elke dag en meer kan je helaasniet doen..
Tuurlijk mag je meeschrijven! Ik wil je succes wensen.. en ik weet hoe je je kan voelen inderdaad.. je wordt er zo onzeker van he. . Maar heb vertrouwen!het moet goed komen! !
Hallo meiden, we hebben onze spreekuur begin januari. Volgens mij doe de UMCG alleen maar de lange protocol. Weten jullie hoe dat werkt? Wat kan ik verwacht van en na de gesprek? Kan je gelijk beginnen of moet op een bepaalde tijd van de cyclus? We gaan tussendoor verder met IUI. Ik doe heel graag aan deze groep mee. Alvast bedankt!
Zie mijn banner voor het succes Na 6 jaar geleden voor t laatst zwanger te zijn geweest (niet altijd even veel mee bezig geweest) stond 2014 in het tekenen van iui. Na 7 pogingen geen succes. Geen direct oorzaak. Begin dit jaar startte het ivf traject in het Erasmus MC. In mei eerste punctie gehad. En in juli zwanger geraakt van de 2e en laatste cryo van de eerste poging. Succes allemaal!
Ik heb vandaag me 1e fm. gehad en heb 10 grote follikels van ongeveer 13 mm. zitten en nog wat kleinere. Nu maandag de 2e fm. Ze verwachten woensdag, donderdag of vrijdag de punctie. Ik ben best tevreden.
Nou meiden.. wat ik gisteravond meemaak.. We gingen op visite.. We zitten met zijn vijven op de bank en zij hebben een poes. Nou op gegeven moment springt die poes op de bank en gaat op mijn schoot liggen!! Poezen schijnen het te voelen/weten of hoe je het ook mag noemen.. owwwww spannend! Zat ik daar met een big smile op de bank en ik dacht laat die poes maar lekker zitten.. prima!
Bedankt meiden! Spannend Laura wanneer mag je testen? Ik verwacht woensdag m'n nod. Dan bellen en komen voor een echo als er niks vreemd js te zien starten met de pil.
Vrijdag mag ik pas testen.. Wil wel echt wachten tot vrijdag.. Tot nu toe komen en gaan de symptomen.. ben heeeel benieuwd..!
Mag jullie vragen wanneer in de cyclus wordt een IVF behandeling gestart? Ik heb mij spreekuur begint januari en ik ben benieuwd wat mag ik van die gesprek verwachten en of we dan gelijk zouden kunnen beginnen. Tussendoor zijn we bezig met IUI. Deze week verwacht ik dat de inseminatie plaats vindt. Bedankt! Nog een paar dagen en kunnen jullie testen, spannend!
Spannend laura! Dan duurt een week echt lang he.. MCGB: bij ons moesten wij beiden eerst bloedprikken op hiv etc. en we moesten naar een info avond. Nadat ik 'groenlicht' kreeg van de arts moet ik nu nog op intake bij de verpleegkundige om te leren prikken en om de behandeling door te spreken. Ik mag wel al beginnen met de pil op de derde dag van mijn nieuwe cyclus. Ik verwacht van het weekend ongesteld te worden dus zal begin volgende week met de pil beginnen. Moet de 29e op intake bij de verpleegkundige.
Vandaag 2e fm. gehad...15 grote follikels en nog wat kleintjes. Mooie score. Donderdag om 9.00 uur de punctie.
Mooi aantal gelukkig! Alvast veel succes donderdag! Laura, vrijdag testdag komt nu ook snel dichterbij, spannend hoor!