Meiden... Ik kon het niet laten.. ik heb al getest! Ik ben ZWANGER!! 14 jan eerste echo! Ik kan het nog niet geloven hoor pfff..
Dank je wel!! Ik heb ovitrelle gespoten op 1 dec.. en testte 14 dec positief dus 13 dagen erna.. het zit max 10 dagen in je lichaam en ik ben door de hele dag heen misselijk dus ja geloof het wel.. ga morgen weer een test doen voor de grap hihi.. Nu nog blijven plakken!!!
Dank jullie wel!!!!! Ik vind het nu wel super fijn om die misselijkheid te voelen.. Hopelijk blijft het goed gaan.. Liefs Laura
Net de punctie gehad en er zijn 18 eicellen gevonden en vriendlief had superzaad. Ik ben dus erg blij. Punctie was niet prettig maar wel goed te doen. Morgen bellen om te horen of en hoeveel er bevrucht zijn.
Zoooo dat is zeker een mooie opbrengt zeg! Wauww! Goed nieuws! Nu duimen voor het volgende.. De bevruchting!! Ik moet inderdaad utrobollen inbrengen en doe het nog steeds voor mijn eigen gemoedsrust.. Liefs Laura
Wat een geweldig aantal gelukkig!! Maar idd hopelijk hebben jullie er maar 1 nodig succes alvast voor zondag! Ik zal duimen voor jullie
Ik heb 8 keer Iui gehad. Daarna over op ivf. De eerste was gelijk raak (en daarna nog twee keer). Dus laat je niet ontmoedigen!