IVF na IUI...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lauraw25, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden hier nog steeds geen rood. Vanmorgen alleen wat bruine afscheiding. Hoelang duurde dat bij jou happy hertje? Ik heb donderdag m'n laatste pil geslikt

2. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL

Hoi meis,

Bij mij duurde 4 dagen!

3. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Tis eindelijk door gebroken 😊!
    Happy hertje wanneer moet je weer voor echoscopie en hoe gaat t met de hormonen?

4. Moess

Moess Niet meer actief

Hadden jullie tijdens de decapeptyl ook af en toe last van zeurderige kramp in de onderbuik?

5. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    @Biientjeee: ik heb aanstaande donderdag mijn echo.. Ben zo benieuwd hoe eitjes geroeid zijn en hoeveel etc... Ben best bang voor punctie dus daar denk ik even liever nog niet aan 😬 ... Ik moet eerlijk zeggen bijwerkingen door hormonen/prikken vallen mij tot nu toe best mee! Ik voel mij niet anders dan normaal.. Eerste vier dagen wel wat meer moe en honger gevoel maar dat dat is nu wel over raar genoeg.
    Heb jij vandaag gebeld voor een echo afspraak? Als goed is moet je vanaf overmorgen beginnen met gonal-f ....

@moess: nee ik heb geen last van gehad. Nogsteeds niet gelukkig...heb jij al echo gehad?

6. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet helaas even stopen met IUI-IVF. We waren van plan om in maart te gaan beginnen met IVF en misschien lukt ons nog maar misschien wordt het pas in april. Ik moet door mijn verklevingen even een pauze nemen want ik krijg nu een spiraal on de verklevingen die nog liggen uittrekken en zwakker maken.
    @happy en bilentje: doen jullie aan de lange protocol?

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier is de laaste iui een feit! De vlag kan uit! :)
    Helaas met maar 1,5 miljoen zaadjes...
    Dus de kansen zijn weer minimaal... :(

Vanaf nu hoeven we even niets meer, volgende ronde is een rustronde en krijgen we het ivf gesprek en hopelijk kunnen we daarna starten.

8. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een rust maand ik mag donderdag weer gaan spuiten voor de laatste IUI. Daarna mogen we ook meteen door voor IVF.
    Beetje gek misschien maar na 5 IUI een rust maand is me eigenlijk wel goed bevallen mijn lichaam is weer helemaal ok.
    Ik zie er tegen op om weer te moeten spuiten donderdag geen zin in maar goed we gaan er weer voor!

9. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mcgb, ja ik doe lange protocol, wat balen van je verklevingen!
    Goldfishie he wat fijn eindelijk je laatste iui! Hopelijk is ivf niet nodig!
    Blossom succes!
    Fijn dat t goed gaat happy hertje spannend donderdag!
    Ik moet donderdag beginnen met prikken gonal f 125e, en donderdag de 21e 1e echo! Zo spannend maar inderdaad ik moet ook nog even niet aan die punctie denken 🙈

10. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    @Mcgb, ik doe indd ook aan lange protocol. Balen zeg dat je moet wachten. Ik weet hoe dat voelt pfff.. Maar aangezien je geen keus heb neem je rust en probeer je lichaam voor te bereiden tot het zover is. Voordat je weet is het april!!

@Goldfishie succes met je laatste iui! Duim voor je. Je weet maar nooit he, wonderen zijn de wereld niet uit.
    @Blossom jij ook succes! Al die prikjes en afspraakjes wordt je niet vrolijk van indd , maar is voor goed doel! Hopelijk 2016 zijn we allemaal mama's 😊
    @Biientjee jij ook succes!! Laat je horen hoe jij gonal-f ervaart ?!

Xxx meiden

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Happy hertje succes morgen bij de echo!! Hoe laat mag je?

12. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    @MLady dankjewelll! Om negen uur. Ben echt benieuwd wat ik te horen krijg.

13. Moess

Moess Niet meer actief

Spannend, kijken wat er groeit!

14. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Spannend! Ben benieuwd!

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hertje: veel succes zo!

Wij gaan vanavond naar de ivf/icsi informatie avond in de Vu, ben benieuwd.

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Een info-avond, wat goed! 👍

17. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    @happy: ik hoop dat je een goede bericht krijgt vanmorgen. Met welke pil ben je begonnen? En voor hoe lang?
    Bedankt voor jouw lieve bericht!

@iedereen: mag ik vragen wat voor reden hebben jullie om aan IUI-IVF te starten?

Bij ons ligt aan onze lijftijd, het feit dat ik verklevingen in mijn baarmoeder heb/had en dat ze terug kunnen komen, dus hoe snel mogelijk we zwanger rakken hoe beter, en want het is niet zo snel gegaan, we zijn nu bijna 2 jaar mee bezig, komen we in aanmerking voor behandeling, hoewel we toch wel 3 keer in 6 jaren spontaan zwanger hebben geraakt.

Groetjes.

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    MCGB: wij gaan door naar het ivf traject omdat we al 7 mislukte iui pogingen achter de rug hebben. Ik zit nu op het wachtbankje van iui 8. In de drie jaar dat we bezig zijn ben ik nog nooit zwanger geworden, vandaar dat ivf nu het logische vervolg lijkt.

19. Moess

Moess Niet meer actief

MCGB:beide eileiders verleefd door chlamydia. Aan geopereerd, 6x iui. Nog niet 1 keer zwanger mogen zijn dus vandaar deze vervolgstap

20. Biientjeee

Biientjeee Bekend lid

11 jul 2012
    550
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mcgb, na bijna 4 jaar zelf proberen mmm. Ze vonden tijdens kijkoperatie zeer milde endometriose. Helaas nog niet 1x zwanger mogen zijn. Daarom nu ivf.

Happy hertje hoe is t gegaan? Groeien ze al mooi?

Deel Deze Pagina