Dinkie: super dat je dan je intakegesprek al hebt! Bedenk je wel dat dan je wachtperiode pas ingaat... vanaf 19 oktober dus ongeveer 2 a 3 maanden...
@angelbaby: Ja, ik weet het.... Maar ik was al blij omdat ze tegen me gezegd hebben dat alleen de wachttijd voor een intakegesprek al 2 mnd was! Scheelt weer ruim een maand!
Oké. ons intakegesprek was toen op 18 oktober. Op mijn verjaardag. We durfden het niet te verzetten, omdat we bang waren dat het dan nog veel langer zou duren Bij wie heb je je gesprek? (mag ook via pb)
@angelbaby: We hebben een afspraak bij Drs. X. Hoe lang heeft bij jou de wachttijd vanaf het intakegesprek geduurt? En kreeg je tussendoor ook nog onderzoeken/ voorlichting?
ha dames ook ik heb in het radboud gelopen en ben nu een kanjer van een zoon rijker. Morgen moet ik weer naar het radboud, want na 9,5 maand Finn gaan we voor nr 2!!!
Precies 3 maanden erna zette ik de eerste spuit. 18 oktober intake, op 18 januari de eerste spuit. We hebben in die tussentijd bloedonderzoek, zaadonderzoek en een uitstrijkje gehad. Verder een voorlichtingsmiddag en dat was het eigenlijk wel. Dat uitstrijkje en het bloedprikken hadden we meteen bij het intakegesprek.
Bengel succes voor nummer 2! Was je eerste kindje direct bij poging 1 raak? En angelbaby heb jij meerdere pogingen ondergaan? Wij gaan in december hopelijk voor poging 2. (zit helaas winterstop tussen van 30/10 tot 20/11 anders mochten we volgende maand alweer) Dinkie, dr X vond ik echt zo superlief! Zij heeft bij ons de terugplaatsing gedaan. Echt een fijne gyn. (allemaal trouwens wel daar) Wij stonden op 6 mei officieel op de wachtlijst voor icsi, toen waren alle onderzoeken binnen en gedaan. En op 17 augustus zette ik mijn eerste spuit. Dus 3,5 maand. Succes meiden, wie weet tot een xtje in de wachtkamer
hoi allemaal ook wij staan op de wachtlijst ,hopelijk kunnen we ons aanmelden eind november voor een isci behandeling iedereen heel veel succes !
@Angelbaby en Sinja: Bedankt voor jullie reacties! Het is fijn om te weten wat ons te wachten staat de komende tijd! En ook leuk om te horen dat Dr. X een fijne gyn is......ik ben weer een beetje gerustgesteld. Pfff.....'t is wel spannend allemaal hoor!!! Iedereen heel veel succes met de komende pogingen!!!! Ik zou het leuk vinden als we elkaar een beetje op de hoogte houden.....
Hoi hoi Wij hebben ook via nijmegen ivf gedaan wij hebben 12 juni 2008 evalutie gesprekken gehad en in sept 2008 begonnen we met ivf Jullie krijgen vanzelf een brief van nijmegen wanneer het van start gaat als ik het goed heb hoor Daar staan dus ook medicijnen op op die brief die je moet gaan halen bij je eigen apotheek En de spuitinstructies welke dagen enz............. En de afspraak staat ook al op de brief Want wij komen uit het oosten dus zo is het gegaan Ik hoop voor jullie dat het aanslaat Bij ons is de 1ste keer raak ik ben en blijf heel erg positief over het ivf-trajecten
Meiden, aanstaande vrijdag komt het Radboud in Eén Vandaag (op ned.1) Dr kremer vroeg op de digipoli of een stel ook wat vragen wilde beantwoorden en wat wilde vertellen en as. vrijdag wordt het uitgezonden (zou eerst gister zijn maar is verplaatst). Het gaat volgens mij voornamelijk over de digitale poli. Maar ben benieuwd en ga wel kijken!
Dinkie; Wat fijn dat je zo snel een afspraak hebt. Nu hopen dat de eerste spuit snel volgt. Sinja; Bedankt voor de tip zullen we eens gaan kijken. Ik had helaas mijn papieren (stom,stom,stom) overkomt mij weer niet volledig ingevuld (een ding vergeten) met als gevolg dat de inschrijf brief 2 weken later is teruggestuurd naar Nijmegen. Dus ik moet nog wel even wachten op een eerste gesprek......
hoi allemaal, ik heb een vraagje hoe weet je met ivf wanneer je bent uitgerekend als je zwanger bent? want je krijgt toch altijd 2 weken kado?
Dat ben je 4 weken en 5 dagen Ik mocht op 5 december testen en was dan terugtellend vanaf 3 november jarig.
Heeft er iemand van jullie misschien overwogen om naar stichting Geertgen te gaan? Dit is een prive behandelcentrum in Elsendorp. Schijnbaar wordt dit wel vergoed en hebben zij geen wachttijden. iemand hier iets over gehoord of ervaringen mee? Ben erg benieuwd.
Heeft iemand in t Radboud ervaring met het invriezen van zaad? Ons zh werkt met t Radboud samen en t zaad van manlief is zo wisselend dat ik geen enkel risico wil lopen. Ik wil dus voorstellen dat ze een aantal keer zaad invriezen zodat we wat achter de hand hebben. Geen idee of ze dat in t Radboud kunnen doen. Weet iemand daar wat van? Groetjes, Hypo
Wat betreft St Geertgen. In ons topic "slechte kwaliteit sperma" schrijft Ieoor mee. Zij is overgestapt op St Geertgen, dus miss eens aan haar vragen!
He meiden, DSB was vrijdag in Eén vandaag weer belangrijker dan t radboud Dus het was er niet op...geen idee wanneer het nu komt. St Geergen had naast het Radboud ook een prijs gewonnen van Freya, dus volgens mij is die ook helemaal super. Wat ik er hier van lees zijn ook positieve verhalen. Voor ons was dat geen optie, het radboud is al lang rijden, en hebben daar sowieso alle vertrouwen in. Maar op dit forum schrijven volgens mij wel een aantal meiden mee die daar in behandeling zijn. Hypo wij hebben dezelfde vraag. Bij onze icsi konden ze bij vriend geen zaad vinden, na lang zoeken uiteindeiljk toch 'iets' gevonden wat achteraf waarschijnlijk niet goed bleek (want er was maar 1 bevruchting wat bij icsi al helemaal laag is) dus willen eigenlijk geen risico lopen voor de 2e poging. Wij hebben 29/10 een evaluatiegesprek aangevraagd om dit aan te kaarten. Ben benieuwd! Ik ga het waarschijnlijk niet redden voor de winterstop. Hoop me dus begin december aan te kunnen melden voor de 2e poging!