Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Ik hoop ook dat de pijn een beetje meevalt, maar ik bereid me maar voor op flinke buikpijn. Ik kom nog wel af en toe op de digipoli, maar heb tot nu toe eigenlijk alleen meegelezen. Ik ga zo ook nog even kijken.
Dinkie succes morgen met de punctie! Hopelijk prikken ze een mooi aantal eitjes aan. Het valt echt mee hoor de pijn. Je krijgt goede pijnstilling. Groetjes Herma
Lieve dames, De punctie is goed verlopen! Het was niet fijn, maar wel te doen. Ze hebben 11 mooie eicellen kunnen oogsten! Daar zijn we erg blij mee! Nu maar duimen op veel goede bevruchtingen! Ik lig nu lekker op de bank met een kruikje op m'n buik en laat me lekker verwennen8). Woensdag horen we meer.... Hoe gaat het met iedereen???
wauwww dinkie wat megasuper!!! Nu hopen dat er veel bevrucht zijn ik duim voor je. Het viel dus wel mee. Wat voor een pijnstillers heb je gehad? Laat je nu maar lekker verwennen. Hoe heb jij het met je werk gedaan? Ben je de komende dagen thuis? Doe het in ieder geval rustig aan!!!! Hier bijna klaar met de orgimitril (ipv provera) veel hoofdpijn reageer altijd snel op hormonen ha,ha hoe moet dat straks wel niet??? Deze week menstruatie en dan aan de pil. Dan op dag 21 starten met deca. Stop je dan met de pil want dan zit je op de 18de dag van het pilgebruik om slik je hem de laatste drie dagen gewoon door????
Hey Dinkie, Dat is goed nieuws zeg; 11 is een mooi aantal! Doe het rustig aan meid en laat goed voor je zorgen! We duimen dat er mooie emmy's ontstaan! xxx hypo
Dag lieve meiden! @all:Bedankt voor jullie lieve reacties! @meiske: Wauw bij jou schiet het ook al mooi op! Wat betreft de pil heb ik geen idee. Ik heb geen pil gebruikt maar ben gewoon op dag 21 begonnen met de deca. Misschien kun je je vraag stellen op de digitale ivf-poli? Succes in ieder geval!!! Ik blijf deze week lekker thuis! Vanmorgen wilde ik alweer teveel doen, en toen werd ik erg misselijk! Dus ik luister nu maar goed naar mijn lichaam! Morgen krijgen we tussen 11.00 en 15.00 een telefoontje over de evt bevruchtingen, dus dan wil ik ook thuis zijn. En donderdag hopenlijk een terugplaatsing! (vrijdag ben ik altijd vrij).
@Sinja , wij hebben 8 maart weer een uitgangsecho hopelijk is het deze keer wel goed. @ Dinkie, wauw 11 eicellen goed zeg! Laat je maar lekker verwennen na de punctie. Ik duim mee op een heleboel bevruchtingen. X Herma
Dinkie: vergis je idd niet hoor; zo'n punctie is aardig heftig en als je overstimulatie wil voorkomen moet je heeeel rustig aan doen. En vooral veel drinken erbij!
@Sinja: nog 1 week en 2 dagen!!! Spannend he? Hoe voel je je? @Hypo: Jij hoeft ook niet zo lang meer te wachten of niet? Hoe gaat het jou? Ik hoop dat jullie beide een mooie positieve test krijgen8)!!! Hier vandaag goed nieuws gekregen! Er zijn 8 bevruchte eicellen!!! Morgenmiddag hebben we de terugplaatsing. En we krijgen dan ook te horen welke kwaliteit het is....ben benieuwd hoor! En dan 2 lange weken..... Maar tot nu toe zijn we erg blij!!!
He dames! We zijn de trotse bezitters van 1 A-tje!!! Hij zit sinds vanmiddag in mijn buik!!! Verder hebben ze ook nog 3 A-tjes kunnen invriezen8)! We zijn helemaal blij! Duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim, duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim!!! Dat ie zich goed vasthoud 9 maanden lang!!
@Hypo: Ik lees het net in een ander topic..... Bah:x!!! Wat vreselijk balen meis! Een heeeeeele dikke knuffel!!!
Ja, heel erg balen......daar gaan de mijmergedachten over hoe het kon zijn weer de prullenbak in...... Anyway; zodra ongi zich laat zien meld ik me weer aan voor ICSI2! Dinkie: Jij hebt een toppertje; super meid! En ook nog 3 cryo's; klinkt super goed!
Dinkie helemaal super zeg!!!! Je bent de trotse bezitter van een mooi embryootje. Die blijft plakken!!!!!!!! Hier begrijp ik er helemaal niks meer van. Heb een kuur geslikt om mijn menstruatie op te wekken zodat ik me kan aanmelden voor IVF. Wordt altijd na 2 dagen ongesteld heb dit al 4 keer eerder gedaan. Maar nu na dag 3 helemaal niks, nada, noppes. Ik wordt er gek van wat nou als het uitblijft? Ik kan me dan niet aanmelden. Baal echt als een stekker.
Lieve dames, Bedankt voor jullie lieve reacties! @Hypo: ik hoop dat de menstruatie snel op gang komt zodat je weer snel kunt aanmelden! Sterkte meid! @Meiske: Balen zeg....maar het komt vast goed hoor! Als dit middel al 4 keer eerder gewerkt heeft, dan zal het nu ook zeker doen! 'knuffel"!
meis, misschien dat het 1 dagje tussendoor even uitblijft maar morgen weer verdergaat? Toen ik de griep was werd ik ongi, toen 2 dagen helemaal nix, en daarna zette het verder door. Misschien ook door spanning? Ik hoop dat het snel weer doorzet! Dinkie: WAT EEN SUPERSCORE!!!!!!!!!!! Echt heerlijk zeg! En ook nog cryo's!!!!! Echt fijn, dan hoef je alle ellende niet nog een keer door als het misgaat (maar daar gaan we voor het gemak niet vanuit) Kom je dat ook nog even op de digipoli zetten? Tis wel een supermaand (qua kwaliteit) met héél veel A-tjes zeg! Hypo had het ook al in het wachtbankje topic gezet.. wat verdrietig voor jullie Heel veel sterkte... Hier gaat het goed. Hoewel...ben weer eens ziek... :x Gister op mijn werk plotseling helemaal niet lekker: misselijk, duizelig. Thuis bleek ik ruim 39 graden koorts te hebben. Moest vanochtend naar het Radboud om bloed te prikken en een echo of alles goed ging. Gelukkig heeft t nix met de icsi te maken en is het waarschijnlijk weer een griepje. Moet maandag bellen als het nog niet beter gaat, krijg dan waarschijnlijk antibiotica. Maar goed... verder gaat alles heel goed. De emmy's zitten er nog, nóg geen bloedverlies of iets wat erop lijkt... Maar goed, t is ook pas dag 8 na tp... Nog een weekje...
@Sinja: Wat vervelend die griep zeg! Maar gelukkig heeft het niets met de ICSI te maken!! Veel beterschap!!!
Nou het is doorgekomen en hoe lig echt krom van de pijn!!! Merkte dat het me gisteren erg onzeker maakte ik ben echt totaal het vertrouwen in mijn lichaam kwijtgeraakt over de jaren dat we bezig zijn. Maar goed nu de menstruatie op gang is gekomen kan ik aan de pil. 11 feb. en een week later starten met deca. dus gaat allemaal redelijk snel. i Dinkie hoe voel je je nu met zo'n mooi embrootje in je buik? Zijn er ook bepaalde dingen die je nu laat? Bijv. sporten,voeding, koffie??? Ik heb er allemaal weinig verstand van. Sinja vervelend je griepje hopelijk knap je snel op. Nog een paar dagen totdat je kan testen toch??? Ow ik duim voor je.