@meiske: Fijn dat het doorgekomen is! Behalve die pijn dan! Weer een stapje verder! Hier gaat alles goed. Voel me behalve nog een beetje gevoelige buik eigenlijk wel oke! Het blijft een raar idee hoor, dat ze 'gewoon' een embryo in je buik hebben gestopt! Bij elk steekje denk ik.....nestelt ie zich nu in??? Ben eigenlijk wel blij dat ik morgen weer moet werken, dan heb ik een beetje afleiding8)! Ik heb aan de gyn gevraagd hoe het zat met sporten. In principe mag je alles doen wat je normaal ook doen, alleen hebben ze me wel afgeraden om te paardrijden (dat hobbelt denk ik te veel). Verder drink ik natuurlijk geen alcohol, en heb ik het de afgelopen dagen gewoon een beetje rustig aan gedaan. @Sinja: Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter???
Meiden.... ik ben zwanger Had heel sneaky vééls te vroeg getest (dag 8 na tp) maar toen zagen we dus een licht streepje Was toen nog bang dat het van de pregnyl kwam, hoewel dat 13 dagen na de pregnyl was (en dat dus eigenlijk wel uit je urine moet zijn) Op dag 10 na tp nog een keer getest, toen was het streepje duidelijker, gister nóg duidelijker en vandaag is ie echt superdesuper duidelijk Echt heel gek! Mag natuurlijk vrijdag pas écht bellen. Maar zit op dag 12 na tp, zou nu 4 weken en 1 dag zwanger zijn... Durf het nog niet te geloven....
Ohhh!! Stiekemerd!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf zeg8)! Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!! Hoe voel je je? Al kwaaltjes? Zend ons maar even een wolk HCG toe, dan vang ik het graag op! Meid....geniet ervan, het is jullie van harte gegund!!!
Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Ik had toen ook al te vroeg getest en eigenlijk hoor je dat bijna van iedereen Super joh, op naar de echo!!!
Wauwwwww Sinja gefeliciteerd!!!! Oww helemaal te gek ben zo blij voor jullie!!!!!! Geniet er van. Enne idd stuur wat goede vibes naar ons allemaal.
Sinja GEFELICITEERD!!!! Wauw. En stuur maar wat hcg deze kant op . Geniet ervan . Je hebt er 2 laten terugplaatsen he whaaa spannend! X
Dinkie ben zo benieuwd heb je al nieuws?????? Spannend. Sinja hoe gaat het met jou???? Hier vandaag GA in het radboud gehad was een prettige bijeenkomst nu een weekje wachten en dan aan de deca. Dit weekend maar eens mijn laatste wijntjes achterover tikken ha,ha
Yesss!!!!!!! Eindelijk goed nieuws hier op het forum!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Sinja; geniet ervan meid! xxx hypo
Hallo dames, Goed nieuws: Wij zijn ook zwanger!!!!!!!! We kunnen het nog niet echt bevatten! Net als Sinja hebben wij ook al eerder getest stiekem. Afgelopen dinsdag had ik een heeeel klein beetje bloedverlies, echt heel weinig. Maar ik dacht natuurlijk, het is afgelopen....dus kon het ook niet laten om maar een test te doen.....positief! De afgelopen dagen nog maar even stil gehouden, want we mochten eigenlijk pas vandaag testen. Ik heb de afgelopen dagen wel een paar keer wat bruine afscheiding gehad, en heel soms een heel licht veegje bloed. Maar het zette gelukkig niet door. En vanochtend weer een positieve test!!!! Net nijmegen gebeld, en we mogen 8 maart komen voor de 1e echo! Volgens de verpleegkundige kon het bloedverlies innesteling zijn. En zolang het niet doorzette moesten we ons niet teveel zorgen maken! We gaan er nu dan maar eens van genieten, en duimen dat ie zich heeel goed vasthoudt! @meiske, Joehoe!! over een week al aan de deca! Voor jullie schiet het nu ook al op! Ik duim heel hard! @Sinja, hoe gaat het met je???
Waaaaaaauuuuuuuwwwww Dinkie!!!!!! Helemaal te gek. Gefeliciteerd wat super zeg. Het gaat de goede kant op hier. Mag ik straks bij jullie aansluiten??? Hoop t echt. Ga er van genieten!!! En houd ons op de hoogte he.
STIEKEMERD Jij dus ook eerder getest VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wat super zeg!!! Vind het echt helemaal leuk! We schelen dan precies 1 week Echt super!!!!!!! En je hebt ook nog cryo's dus dat is helemaal luxe (voor een 2e kindje ooit ) Geniet ervan!!!!!!! Ga je je ook aanmelden voor Moeders voor Moeders? Bij mij komen ze dinsdag langs! Vind echt dat ik daaraan mee moet doen na die spuiten pregnyl die we zelf zo hard nodig hebben gehad (en misschien ook wel in de toekomst nodig hebben) Verder vidn ik het nog steeds heel eng allemaal. Zit toch bij ieder wc bezoekje te kijken of ik niets zie (qua bloedverlies) Heb veel last van obstipatie, dus ook veel last van mijn buik. Ondanks t feit dat ik weet dat t mijn darmen zijn, maak ik me toch iedere keer weer zorgen. Ben nu 3 dagen misselijk geweest (waaronder vandaag 1) en heb 1 keer overgegeven. Was er helemaal blij mee... toch een zwangerschapskwaaltje Meis, hoe vond je de GA verder? Hoe ging je eerste spuit? En waren er veel stellen bij de GA? Schiet echt al op voor je! Hopelijk volg je dinkie op en gaat het direct bij de eerste poging goed! Nog meer meiden onder behandeling nu? Hypo hoe gaat t met jouw? En Herma wanneer moet jij weer om te kijken of je nu wel mag starten? Sterkte meiden, denk aan jullie... dikke knuf!
Hoi Sinja, Ja super he? Ik ben ook nog erg aan het broekloeren hoor! Het is natuurlijk ook nog wel spannend! Ik heb ook al last van m'n darmen! Het rommelt de hele dag! Ben nog niet misselijk geweest, maar heb ontzettend last van mijn rug en boobies. En ik heb de hele week al last van af en toe rare duizelingen...maar dat kan natuurlijk ook door al die spanningen komen. Ik heb al even gekeken op de site van Moeders voor Moeders hoe ik me aan moet melden. Want daar ga ik ook zeker aan mee doen! Ga me dit weekend dus ook zeker aanmelden.
Wauw!!!!!!!!!!!!!! Dinkie ook al zwanger; wat zijn ze goed bezig daar in Nijmegen!!!!!!!!!!!!!!!! (ik ga jullie volgen hoor over een paar weken!) Gefeliciteerd en probeer er van te genieten (hoewel t logisch is dat t spannend is). Kan me zo goed voorstellen dat je nu bijna blij bent als je kotsend 's morgens boven de pot hangt.....(dat wil ik ook!!!!). xxx hypo
Dinkie JAAAA! gefeliciteerd! Wat een vruchtbare maand deze keer, helemaal super! Geniet ervan. X Herma
Bedankt voor alle lieve reacties dames!!!! We gaan gewoon voor een heeeel roze topic!!! Dus daar ga ik heeeel hard voor duimen!
Ja daar ga ik ook heeeeel hard voor duimen!!!! Waren ook heel veel meiden met allemaal A-tjes in de afgelopen maand! Dinkie hoe gaat t? Heb je al zwangerschapskwaaltjes? Hier gaat alles goed! Tijd gaat wel langzaam in deze verlengde wachtweken!
Ik wil niet achter blijven bij dit positieve Nijmegen nieuws Wij hebben 18-1 de terugplaatsing gehad van een mooi A-tje en inmiddels ben ik nu 6+3 weken zwanger. Dus Nijmegen verricht inderdaad goed werk. 25-2 heb ik de eerste echo. Spannend!! Ik word met de dag beroerder... vind het wel heel spannend allemaal. Vorige keer is het misgegaan rond deze termijn.... Dinkie en Sinja: hoe is het bij jullie met de kwaaltjes?
@Sinja en Traantje: Hier gaat het redelijk goed. Voel me erg zwanger! Heb zere boobs, lage rugpijn, duizelingen, moe.....maar ik heb ook nog een minder fijne kwaal: Bloedverlies:x! 1x per dag (meestal begin van de middag) heb ik een beetje bloedverlies. Het is alleen een klein beetje bij het afvegen, en daarna zie ik helemaal niets meer! Echt slopend hoor! Ik heb gisteren voor de zekerheid nog even een test gedaan en die was hartstikke positief! Vanochtend maar even met nijmegen gebeld: Dit komt vaak voor, en in veel gevallen gaat het gewoon goed. Maar in een aantal gevallen ook niet.... Ze konden niet bloedprikken of een echo maken! Zolang het bloeden niet doorzet, en ik geen krampen heb moet ik afwachten....Pffff..... Kent iemand dit verschijnsel misschien???