@Dinkie: wat eng dat bloedverlies... kan me voorstellen dat het elke keer weer eng is als je naar het toilet gaat! Maar het hoeft echt niets te betekenen hoor! Twee vriendinnen van mij hebben het ook gehad. De één dacht dat ze gewoon ongesteld was, maar toen zette het niet door. Test gedaan en zwanger en nu inmiddels al 30 weken. Een andere vriendin kreeg het na het hardlopen bij 8 weken, toen echo gehad en alles goed. Het zegt dus niet altijd iets... Je kunt dus niet meer doen dan afwachten en heel hard hopen dat het goed gaat Ik duim in ieder geval heel hard voor je! Enne, onze groep had zulke mooie resultaten met al die A-tjes, die eer moeten we wel hoog houden, toch?!
Hallo dames, Het is hier misgegaan:x!! Bah, we zijn echt heel erg boos en verdrietig....waarom moeten we zoveel pech hebben Liefs een heel verdrietige Dinkie.....
Weet niet wat ik moet zeggen Dinkie..... wat een verdriet meid. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! xxx hypo
ohnee... Dinkie... lees nu je hele verhaal Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte meis, hele dikke knuffel..........
Traanje, jij ook hier? Denk dat ik wel weet wie jij bent? De eerste zwangere van onze maand? Hier alles goed, heb de hele ochtend boven de wc (op mijn werk) gehangen om te kotsen. Maar goed, ben heel blij met alle kwaaltjes (tot nu toe). Ik krijg misschien vrijdag al stiekum een echo in t ziekenhuis waar ik werk (als de gynaecoloog op tijd klaar is met opereren), erg spannend! Maak me wel veel zorgen of het allemaal wel goed zit. heb jij dat niet Traantje?
Ik schrik helemaal van je bericht Dinkie. Wat erg!!!! Ik heb er geen woorden voor. Ik wens jou en je vriend/man heel veel sterkte pas goed op jezelf......
@ Dinkie: NEE!!!!! Ik zit hier echt letterlijk met tranen in mijn ogen. Wat erg meid Heel veel sterkte voor jou en je man....
@Sinja: klopt inderdaad, ik ben de eerste zwangere van onze maand Jij hebt het echt wel goed te pakken met de kwaaltjes. Ik ben kotsmisselijk, stond vanochtend hevig te kokhalzen boven het doucheputje, maar er komt gelukkig nog niets uit. Ik vind echt alles stinken. Die urinepotten van moeders voor moeders zijn echt een ramp. Ik lig 's avonds echt om 7 uur al uitgeput op de bank en strompel dan maar weer op tijd naar bed.... Maar inderdaad het is allemaal voor een goed doel. Ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd hoe het daarbinnen gaat, maar zolang ik maar met de dag misselijker wordt gaat het wel goed denk ik. Wij kunnen nu echt aftellen naar de echo, nog 7 nachtjes
Dinkie hoe gaat het met je? Traanje, je kan echt gaan aftellen nu! Spannend! Meis, hoe gaat t met jou??? Wanneer mag je starten of ben je stiekum al gestart? Hier alles goed. Vrijdag 1 mooi kloppend hartje gezien én gehoord op mijn werk! Echt zo fijn die bevestiging. Volgende week hebben we de afspraak in het radboud! Ben echt iedere dag ah kotsen en hele dag door misselijk. Maar ben er blij mee hoor, t hoort erbij
hai hai en hoe lang is de wachtlijst wj hebben donderdag 25 februarie intake gesprek krijgen uitleg over spuiten en hoeveel eitjes we terug willen laten plaatsen gr reddevil78
@Sinja: een kloppend hartje! Geweldig! van harte meid! Hier gaat het redelijk goed. Natuurlijk steekt het nog wel, maar we hebben besloten om ook weer vooruit te kijken. Afgelopen maandag heb ik met nijmegen gebeld, de echo van 8 maart blijft staan. Dit om te kijken of alles weg is. De verpleegkundige zei dat we waarschijnlijk 2 cyclussen moeten wachten voordat we voor de cryopoging kunnen gaan. Maar dat het ook af zou hangen van de echo. Ik had gehoopt dat we na 1 cyclus weer mochten beginnen, maar ja.... We hebben al wel besloten om (als de ontdooiing goed gaat) 2 cryo's terug te plaatsen ipv 1. We willen deze kans optimaal benutten. @traantje: wanneer heb jij de echo? ik duim voor je! @meiske: ben je al begonnen met spuiten? Hoe gaat het?
@reddevil: spannend! Bij ons duurde het ongeveer 2 maand vanaf de intake totdat we ons konden aanmelden. In die tussentijd kregen we een aantal onderzoekjes, en de gezamelijke afspraak waarin alles nog eens uitgelegd wordt. Succes morgen!
@dinkie: ik vind het knap van je dat je al weer zo vooruit kijkt! Het is inderdaad wel lang als je 2 cycli moet wachten... @ Sinja: voor jou ook bijna de officiële echo... spannend! Wij hebben gisteren onze officiële echo gehad in het Radboud. Ik was gewoon weer heel erg nerveus. Maar, het was werkelijk een wereld van verschil met de echo 1,5 week geleden. Het was goed gegroeid en het hartje klopte als een gek. Vorige week liep het nog wat achter, maar nu juist al voor Ik kan het nog steeds allemaal niet geloven... en ik vraag me ook af tot hoe lang ik nog elke keer ga kijken of ik bloedverlies heb (het broekloerfenomeen) Maar, ik ga er zeker nu van proberen te genieten , alhoewel ik dat een moeilijke opgaaf vind
Hoi meiden, ik wil me graag bij jullie aansluiten. Mijn vriend en ik komen vanuit het CWZ waar we naar een aantal IUI pogingen niet meer behandeld kunnen worden. Nu gaan we voor IVF/ICSI in het Radboud. We wachten nog op de uitnodiging voor het kennismakingsgesprek met dokter Kremer. Ik lees goede verhalen over dokter Kremer via Google en we hebben er tot nu toe erg veel vertrouwen in dat het gaat lukken. Hebben jullie ervaring met dokter Kremer en krijg je in het Radboud vaak dezelfde arts of wisselt dit vaak? Succes allemaal!