hoi meiden! Ik heb even een vraagje! ik zit in mn eerste ronde clomid 50. Nu moest ik afgelopen maandag op dag 13 voor een FM en had 2 eitjes van 8 en 9 mm. Dat is toch heel klein? Ik ben bang dat het niet aanslaat nu moet ik vrijdag terug! Hebben jullie hier ervaring mee dat ze nog wel groeide ?
hier 1 ronde clomid 50 gebruikt, maar ze waren vergeten echo's te maken.... ben wel zwanger geworden. ik zou de volgende echo even afwachten, misschien maken ze nog een groeispeurtje
Ja, ik heb hier ervaring mee. Bij mij groeiden de follikels pas na dag 12 en zat er op dag 21 meestal een grote follikel. Soort van groeispeurt. Helaas groeide mijn cervixslijm niet mee en kreeg ik ook al na 4/5 dagen mijn menstruatie. Geen goede ovulatie dus. Maar wellicht reageer je op een hogere dosis? Succes in ieder geval! Ook met de bijwerkingen, die vond ik nog het ergst pfffff
Hey meiden, Ik ben nieuw op deze site en zal hier ff kort mijn verhaal doen. Ik ben een jaar geleden (maart 2012) gestopt met de pil, toen heel wisselnde cyclus gehad, in november 2012 bleek ik schijnzwanger . Vanaf toen heb in 3 maanden aanhoudend bloedverlies gehad.Toch maar eens een afspraak bij de huisarts gemaakt en die verwees mij dan ook door naar de gyn voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Meteen bij de eerste afspraak hebben ze een echo gemaakt, daaruit bleek dat ik pco heb. verder hebben ze nog een uitstr. gemaakt en bloed geprikt. Daar zijn de uitslagen ook van binnen en alles was gelukkig goed op de pco na dan. Ik heb bij mijn eerste afspraak bij de gyn Provera meegekregen om die bloedingen te stoppen en hopend dat mijn cyclus zich weer zou herpakken.dat is nu nog even afwachten. Dinsdag zijn we bij de gyn geweest voor alle uitslagen en omdat verder alles goed uitzag heb ik clomid 50 meegekregen voor dag 3 t/m 7 en maandag moet ik bloed laten prikken. Ik ben eens benieud. Voor mij dus allemaal nog erg nieuw. Ik lees overal dat je zo'n last van bijwerkingen kunt hebben van clomid...........zijn er ook dames die daar geen last van hadden? Ik laat me verassen Gr pup
IK heb ook clomid 100 mg gehad ... en dag 13 was veelste vroeg om te komen bij mij .. en op dag 15 was goed en op dag 17 hadden we i.u.i .. dus er kan nog veel gebeuren .. ze kunnen idd nog gaan groeien ... Succes iig .
eerste ronde clomid had ik op dag 10 een echo en was mijn eitje 12mm was aan de kleine kant zei de gyn. Dag 21 progesteron laten prikken en die zat op het randje, kon wel of geen eisprong zijn. tweede ronde heb ik 150mg voorgeschreven gekregen en moet volgende week dinsdag weer voor een echo, kijken of dit beter aanslaat. Maar normaal gesproken groeit een eitje ongeveer 2mm per dag.
hier al 5de ronde met clomid & eigenlijk weinig tot geen last gehad! de 1ste ronde had ik enorm last denk dat ik het me gewoon allemaal inbeelden want 2de ronde was ie foetsie
Ik heb ook heel weinig last gehad van de clomid 50. Alleen beetje onrustig gevoel maar verder eigenlijk niks. Of komt dat omdat het pas de eerste ronde was Ik heb vanmorgen bloed laten prikken en nu wachten tot 14.00, dan mag ik bellen voor de uitslag en dan krijg ik de dag waarop ik mag gaan voor de echo. Vind t toch wel een beetje spannend
Pup, ik had de eerste ronde mega veel bijwerkingen. Achteraf denk ik dat dat deels gelegen heeft aan mijn psychische toestand. Het is nogal wat, die mmm. Inmiddels in rond 6 of 7 en nergens last van. Tijdens het slikken soms wat opvliegers, maar verder werkelijk waar helemaal niks. Ik gebruik ernaast wel aanvulende dingen, Namelijk DCI van Pcos-solutions en Ignatia Amara (op aanraden van de mesoloog). En inmiddels voel ik me kiplekker. Van mij mag het spuiten nog wel even achterwege blijven eigenlijk. (de volgende stap na clomid) En hopelijk gewoon zwanger natuurlijk.
Hallo dames, ik ben vanmorgen (dag 9) al geweest voor de eerste echo na de clomid 50 (dag 3 t/m 7). De eitjes waren gegroeid ( +-15 mm) en moet vrijdag weer terug voor een echo. Hoe gaat t met jullie?