IVF of ICSI december/januari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 22 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Welkom lauren! Ookal onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Ik vind dat zo moeilijk te accepteren.

Ik zag er ook erg tegenop om mn werkgever het te vertellen, maar gaf me wel veel meer rust toen ze t eenmaal wisten! Heb nog een tijdelijk contract, moet in mei een vast worden. Dus dat word nog ff spannend maar ga er gewoon van uit dat ik dat krijg.

Wat goed svlok!! Hopelijk word de afspraak vervroegd:D

Hebben jullie al zin in de kerst of valt het jullie zwaar?

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Daar gaan we voor lauren! Beide starten we in januari, we lopen samen op:thumup: net als in het iui topic:)

Suusje27 en Lauren 1990 vinden dit leuk.
  3. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Absoluut, ja grappig he:thumup::thumup:

4. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ja ben ik met je eens, ik hoop dat er wat meer duidelijkheid naar voren komt bij de IVF, ja of juist niet en dat het dan gewoon wel pakt:thumup:!

Hier wel super zin in kerst, prachtige tijd van het jaar (persoonlijk) veel leuke dingen op de planning:)

En jij? Ga je nog leuke dingen doen?

5. m0nicaaa1989

29 dec 2014
    33
    4
    8
    Vrouw
    Werken en studeren
    @m0nicaaa1989 Welkom! Jeetje jullie zijn ook al een tijdje bezig. Wat jammer dat ze het niet eerder hebben gezien dat jullie beter IVF/ICSI kon den doen. Wat fijn dat jullie zo snel konden starten en ze zo makkelijk konden schakelen, ik ga voor je duimen dat het meteen de eerste poging raak is. Zal natuurlijk leuk zijn zo rond jullie trouwdag! Bij welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?

Vandaag onderzoek gehad, op het oog zag de arts niets bijzonders, dus er hoefde gelukkig geen biopt genomen te worden, wel is er met een schrappertje wat weggehaald en daar hoor ik op 2 januari de uitslag van. Hopelijk is alles weer goed en is het geen pap2 of hoger geworden.[/QUOTE]

Bedankt voor je lieve woorden. Wij hopen het natuurlijk ook! Bij het horen van de eerste IUI poging hadden manlief en ik het er eigenlijk al kort overgehad tot hoever we wilden gaan. Dat hebben we ook in het ziekenhuis ter sprake gebracht en zodoende waren hun er van op de hoogte en omdat mijn cyclus deze keer eigenwijs was, mochten we van het ziekenhuis ook direct starten. Vond ik zelf ook wel fijn. Ik ken mezelf een beetje haha. Tuurlijk is het jammer dat ze het niet eerder hebben gezien. Aan de andere kant, gaf het ons ook wat extra tijd om aan het idee te wennen dat er wellicht IVF/ICSI aan zat te komen. Wij zitten bij het MCA/NWZ.

Spannend zeg het wachten op de uitslag. Ik ga voor je duimen dat alles weer goed is!

Liefs

6. m0nicaaa1989

29 dec 2014
    33
    4
    8
    Vrouw
    Werken en studeren
    Haha meewerkt? Mijn lichaam was er beetje klaar mee denk ik... gezien mijn menstruatie al erg vroeg kwam dit keer. Nu kwam het mooi uit zodat we meteen konden starten. Moet zeggen gaat best prima tot zo ver! :) Zijn er zoveel uit 1989 dan? (heb eerlijk gezegd nog niet zover gekeken haha) Ik ben van 17 februari overigens :)

7. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Clueless01 Het is altijd aan jou of je zoiets aan je werkgever vertelt. Het hangt ook een beetje af van de band die jullie hebben. Officieel ben je het niet verplicht om het te vertellen, maar ik kan me voorstellen dat het toch wel fijn is als je klachten krijgt of veel naar het ziekenhuis moet.

@oj89 Ik hoop het echt, ik schop morgen mijn vriend naar het ziekenhuis om bloed te prikken.

Ik heb zeker zin in kerst, altijd gezellig en lekker veel eten met familie, maar ben meestal ook wel weer blij als het voorbij is.

8. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja dat bedoelde ik, dat het goed uit kwam dat je lichaam vroeg besloot ongesteld te worden.
    Ik zag veel namen met 89 erin, en ben zelf ook uit 89, dus ik maakte die opmerking een paar bladzijden terug :roflmao:

Menstruatie is vandaag inderdaad doorgebroken, en hoe pffffff.. Maar dat betekent dus vrijdag bloedprikken en de eerste pil nemen. Spannend!

@Lauren 1990 Nee de gewrichten hebben geen invloed op het zwang worden, wel op het zwanger zijn natuurlijk, maar das de volgende zorg..

En ik heb echt wel zin in kerst! Wij zijn allebei fan van kerst, hele huis versiert en onder de boom veel cadeaus.. Maar dit is ook altijd de maand dat we een jaar verder zijn, dat is lastig. Dit jaar minder lastig dan vorig jaar omdat we toch met goede moed de nieuwe fase in gaan :)

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  9. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Exact dat pimpelmeesje! Ik vind kerst ook echt leuk, lekker veel eten! Maar laatste jaren met een nasmaakje helaas. Vorige jaren hoopte ik steeds heel erg dat ik iets aantekondigen had met kerst of met oud en nieuw, en vond het toen vreselijk als het weer niet zo was.
    Nu heb ik daar geen last van, ben alleen een soort van zenuwachtig voor volgend jaar. Heb t gevoel dat het 2018 moet gaan gebeuren. En natuurlijk bang voor de teleurstelling als het weer niet lukt.

Ukkie, hebben ze gebeld vandaag?

10. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ja, ze hebben gebeld. De vier afwijkende eicellen zijn uit elkaar gevallen...
    De andere twee zijn wel bevrucht maar delen niet goed door. Morgen laten ze weten of ik toch een terugplaatsing krijg, maar ben zelf bang van niet.

11. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ooh Ukkie27 wat balen :(... Ik hoop toch dat het morgen goed nieuws is.. Duim voor jou!

12. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oh nee Ukkie! Wat een ellende :cry: we gaan extra extra hard voor je duimen!

13. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Is het eigenlijk raar dat ik het bloedprikken niet in de Radboud app zie staan? Mss anders toch maar even zo bellen, er is ondertussen zo veel mis gegaan..

(duimduimduimduim)

14. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    ohh nee ukkie! dat is echt k*tnieuws:(:( knuffel voor jou meid!

bel maar even voor de zekerheid pimpelmeesje hihi kun je meteen vragen waar je moet bloedprikken

15. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    @oj89 Precies dus heb even gebeld, het klopt allemaal en moet inderdaad op de poli komen om te prikken. Scheelt me wel een hele tijd voor niets wachten bij de prikpost denk ik :rolleyes:

16. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ah jeetje wat een vervelend nieuws.. Weet je al of je een terugplaatsing krijgt? Hopelijk delen ze alsnog goed door, duim voor je!!:thumup:

17. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Heel herkenbaar!! Precies zo! Las net ook een berichtje van fijne feestdagen, volgend jaar met zijn drietjes als alles goed gaat! Zijn natuurlijk super mooie berichten en helemaal leuk met kerst, maar het had mij ook zo leuk geleken:rolleyes:

Wel lief want dan zegt mijn man ook weer, ach schat volgend jaar in mei of welke maand dan ook, is het ook leuk om te vertellen:) ach dat is natuurlijk ook wel zo!

Ik heb vanmorgen een uitgangsecho gehad en gaan van start met de laatste iui:thumup:. Al flink wat groei, 3 eitjes op rechts en links ook 1 en 1 heeel kleintje! Spannend weer!! Over 6 dagen terug voor follikel meting:thumup:

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ze zijn niet verder doorgedeeld, dus geen terugplaatsing:( Hopelijk hebben jullie meer geluk.
    Ik ga morgen weer even bijlezen:)

19. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ohnee ukkie, wat naar :( sterkte!

Wij hadden vandaag Belafspraak met t ziekenhuis over de planning van PGD, omdat dat in overleg met Maastricht moet, zegt de arts opeens dat ze niks van Maastricht heeft vernomen en dat ze in januari weer belt:eek:. Ik was helemaal in de stress. Dus heb zelf maar contact gehad met Maastricht en alles is gewoon gereed, ze waren alleen vergeten de brief te sturen. Dus gelukkig, gewoon beginnen in februari!!

20. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    @Ukkie27 wat vreselijk meid :cry: hebben ze ook gezegd hoe nu verder?

@Clueless01 Wat is dat toch met die ziekenhuizen? Iemand n cursusje planning/administratie nodig??

Hier laaange dag gehad, nu weer opkruld op de bank :) morgen de laatste dag voor de kerstvakantie, lekker leuke proefjes doen met de pubers, kerstlunch en dan naar Radboud bloedprikken en het allereerste begin van ivf.. Ben benieuwd hoe m'n lijf reageert op de pil :confused:

Deel Deze Pagina