@Lauren 1990 Super spannend, hopelijk is IVF niet nodig! @Dionne1982 Welkom en je hoeft geen sorry te zeggen. Iedereen is welkom Spannende periode dus voor jullie. Wanneer mag je testen? Thanks meiden @oj89 en @m0nicaaa1989 @m0nicaaa1989 wat een vervelende bijwerking, was het zweverige gevoel snel weg? @droomwens79 Het aftellen is begonnen, hopelijk mogen jullie daarna snel beginnen!
@Dionne1982 Welkom en je hoeft geen sorry te zeggen. Iedereen is welkom Spannende periode dus voor jullie. Wanneer mag je testen? Dankjewel! Officieel mag ik 15 dagen na TP testen. Zou betekenen 4 januari maar de spanning is te snijden. Liefst wil ik morgen testen maar bang dat als het negatief is, ik een k*t nieuw jaar in ga.
Welkom @Dionne1982 Ik zou toch wachten tot je mag testen, anders ga je bij een positieve test twijfelen of t geen pregnyl is en bij een negatieve weet je ook nog niets.. Maar ik snap dat het heeel moeilijk is! Misschien een leuke activiteit ter afleiding zoeken? @Lauren1990 spannend, sterkte met de wachtweken! Hier niks nieuws, nog een kleine week tot de afspraak in het ziekenhuis.. Soms gaat alles zo snel en soms zo langzaam. Maar aangezien dit vakantie is wil ik ook weet niet dat de week snel voorbij gaat haha. Had gister een hoop bloeduitslagen op de Radboud app, allemaal goed. Degene waar ik voor dacht dat ze zouden prikken (amh) stond er alleen nog niet tussen. Hmpf
@Dionne1982 Welkom! Spannend hoor! Zijn jullie meteen bij ICSI uitgekomen? Of ook nog andere behandelingen geprobeerd? @droomwens79 Spannend!! T is echt al bijna! Weet je al hoe het dan gaat na dat gesprek? Gaan jullie meteen beginnen? Of eerst nog onderzoeken? Of nog wachtweken? Ben je trouwens al wel met de pil begonnen? veel vragen ! @Pimpelmeesje Voor jullie begint het nu ook op te schieten! Wij hebben denk ik net zon soort afspraak als jullie maar dan een maandje later . Ben wel benieuwd hoe ver ze vooruit plannen, oftewel, hoe lang het maximaal kan duren. Wij hebben deze afspraak al op 21 november gekregen, en ik weet dat er in december ook een startbijeenkomst was die dus al vol was, dus hoop dat wij een van de eersten zijn, haha. Ik denk trouwens dat de ongesteldheid nu toch echt weg is. Heb vandaag 1 keer nog met afvegen (sorry voor de details) een beetje bruin gehad, maar verder niet meer. Hoop het maar, dan hoef ik dinsdag niet te bellen! Ik merk wel echt dat ik de pil slik, moe hoofdpijn, pijn in mijn benen. Dit zijn ook de klachten waardoor ik jaren geleden gestopt ben, was t haast alweer vergeten. Ben benieuwd hoe het dan moet gaan met spuiten, dat zijn nog hogere doseringen hormonen.
Jeetje @Clueless01 dat duurt lang zeg! Onze eerste afspraak was 6 dec en eigenlijk was de vervolgafspraak 20 dec, maar omdat we moesten wachten op bloedprikken op cd 3/4/5 moest die verzet worden. Als het goed is kunnen we na volgende week gewoon verder. Hoe dan ook word je geduld flink op de proef gesteld met dit soort dingen..
Hoi meis, wij hebben in oktober al groen licht gekregen om na 6 x iui over te gaan op ivf! Wilde heel graag al na 4 mislukte iui's over op ivf maar hun hadden toch zoiets van maak eerst iui af, zodat je toch alle kansen hebt. Wij krijgen zover ik weet geen extra onderzoeken meer. (Ga ik vanuit) We hopen dat we meteen mogen starten, we zijn niet meer de jongste hihiih elke maand extra wachten is verloren tijd, wordt in mei 39 namelijk. We zitten nu in een rustperiode. Dus we zijn er klaar voor, we willen ook proberen kort protecol te doen. Hopelijk is de arts het met ons eens. Voel me metaal gewoon goed opdit moment
amh duurde bij mij toen ook echt een paar weken voordat ik die uitslag had. mag ik vragen waar je allemaal opgeprikt bent? lieve dames, hele fijne jaarwisseling! hoop voor iedereen dat ze snel kunnen starten het wachten duurt zo lang. hopelijk word het voor ons allemaal een super begin van 2018!! laat die positieve testen maar komen. vind het spannend voor ons allemaal, zolang moeten wachten, en nu heb ik het gevoel dat we er zo dichtbij te zijn.
Lijst belangrijke info/datums Oj89:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 5 januari start gonal f 125 ie. 13 januari follikelmeting Clueless01:eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst. Svlok:eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. Lauren1990: eerste kindje IUI 6 onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 27 dec follikelmeting Pimpelmeesje:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 22 bloedprikken. Start pil Droomwens79:tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 10 jan. Intake Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 11 jan. evaluatiegesprek dionne1982:tweede kindje 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 4 januari testen! monicaaa1989:eerste kindje 1e ivf.
Dat was niet de laatste versie van de lijst, maar maakt niet zo veel uit, ik vul m na volgende week weer bij @oj89 ik ben geprikt op... (wist ik trouwens niet, ik dacht alleen amh en HIV/hepatitis) LH Oestradiol Prolactine FSH TSH Thyroxine Testosteron
@Pimpelmeesje Ik heb geen Pregnyl gespoten behalve op 15 december, 36 uur voor de punctie. Gebruik na de punctie utrogestan. Heb tot op heden nog niet getest. Mijn vriend heeft me tot nu toe elke keer ontraden om het te doen. Heb nog een zoontje van 6 die me lekker bezig houdt en mijn werk maar met dagen zoals nu, ga je toch meer mee bezig houden. Lees dat jij ook onder behandeling bent bij het Radboud. Wij ook. Ze zijn altijd heel vlot met de uitslagen. Heb ook wel eens dat ik andere eerder had en op 1 langer moest wachten. @Clueless01 Wij zijn afgelopen augustus naar de ha gegaan. Omdat ik een zoontje heb uit een eerdere relatie en natuurlijk ongepland zwanger ben geraakt, hebben ze mijn partner eerst onderzocht. Daar kwam naar voren dat de kwaliteit van het zaad niet goed was. Zijn toen doorverwezen naar het Canisius maar zij konden niets doen voor ons. Vervolgens doorverwijzing naar het Radboud. Eind oktober intake gehad en daar kwam ook naar voren dat ik te weinig hormonen heb. Gezien de kwaliteit van het zaad is ICSI de enige mogelijkheid voor ons.
@Dionne1982 ik zou inderdaad ook niet eerder testen, snap dat je het liefst nu al wilt weten, maar toch nog even spannend afwachten en voor je het weet is het 4 januari! @Pimpelmeesje Mooi dat alle uitslagen goed waren, haha ik ken het gevoel dat het soms heel snel gaat maar soms ook zo langzaam. Nog even wachten en dan mag je naar het ziekenhuis @Clueless01 Dan is het denk ik wel over als ik het zo lees, dan hoef je gelukkig niet te prikken. Daarom hoop ik dat ik niet ook aan de pil moet straks, lijkt me helemaal niets al die bijwerkingen. Elk lichaam reageert anders op hormonen, wie weet valt het met het spuiten wel mee @oj89 volgens mij was er inderdaad een nieuwere versie, hier staan ook niet alle afspraken op. Meiden ik wil jullie een fijne jaarwisseling wensen en hopelijk is dit het laatste jaar in onze huidige situatie en hebben we volgend jaar of al gezinsuitbreiding of iets moois groeien in onze buik Geniet ervan en ik spreek jullie weer in 2018! Klinkt toch altijd een beetje gek
@svlok ik vind t opzich wel fijn, dat ik nu niet tijdens onze vakantie ongesteld ga worden, door die pil, maar al die bijwerkingen inderdaad echt klote. begrijp op zich wel dat t ziekenhuis t zo wil ivm planning, geeft me zelf denk ik ook meer rust als er wat meer zekerheid is wanneer wat gaat gebeurden
Hey meiden Fijne jaarwisseling en goed 2018 Dat we mooie testen mogen zien hier Tot donderdag moet ik de pil nog slikken dan ongesteld worden en dan gaan we de ivf in wat ik best eng vindt
Vannacht 20 keer wakker geworden van de pijn in m'n borsten, lang leve de pil.. Nu al moe en ik moet nog minimaal 4 uur wakker blijven Alvast een gelukkig nieuwjaar! ❤