Ja eindelijk duidelijkheid. Voelt wel echt fijn, maar toch ook nog zo ver weg @Clueless01 dan starten we denk ik tegelijk. Weet je al of je het korte of lange protocol moet hanteren?
@svlok Ik ben al aan de pil, van is het toch het lange? Ik weet het eigenlijk niet, niets over gezegd. Ik heb echt iets stoms gedaan vandaag, ik dacht dus dat ik de pil vanmorgen vergeten was te nemen. Ik ben toen ik thuis kwam van werk snel naar boven gegaan om de pil alsnog in te nemen. Toen ik m dus al had genomen zag ik dat t die van vrijdag was, dus ik heb er vandaag 2 op. Echt ik voel me meteen zo dom dat ik dit nog niet eens kan, hoe moet dat straks dan met al die spuiten... Ga denk ik maar afteken lijstjes maken... Maar goed, ik zou maandag dus eigenlijk stopweek hebben, die wilde ik niet gaan doen, omdat dat niet hoeft van t ziekenhuis, maar ik doe t denk ik toch. Ik moet 8 feb minimaal 3 weken aan de pil zijn, en dat ben ik dan toch met stopweek, dus dat maakt niet. Op een of andere manier voel ik me daar dan fijner bij, dan is mijn lichaam echt helemaal weer ''normaal'' en gewend aan de pil. Wat denken jullie?
Oh, ik lees net in de uitleg ''u slikt de pil zonder stopweek'... Nou goed, dan dus geen stopweek, of zal ik even bellen en vragen? T maakt me echt onzeker, zulke dingen.
@Clueless01 bij twijfel zou ik zeker even bellen. Het kan nooit kwaad en dan hoef je ook niet te gokken wat je wellicht moet doen. Door te bellen heb ik vandaag ook mijn afspraken in kunnen plannen en nog wat vragen kunnen stellen.
@svlok ziekenhuis heeft ook meteen een afspraak gemaakt voor de eerste echo eind januari. Spannend hoor! Hopelijk een goede uitslag zodat je een positieve start hebt.
Jaaa dionne!!! Yesss die is positief! Spannend die echo! Clueless, niet zo streng voor jezelf. Kan gebeuren! Zo'n afstreeplijstje is een goed idee! Of n alarm in de telefoon, ik vergeet soms de tijd hihi. Ik kreeg de datums: start decapeptyl, stop pil(menstruatie), start gonal f, folikkelmeting. Dus denk dat je gewoon door moet slikken. Anders bel inderdaad ff Dames, tip voor de decapeptyl: ik vond ze erg vervelend, maar ik haalde ze n half uur van te voren uit de koelkast. Nu spuit ik ze direct uit de koelkast en dat gaat stukken beterr!!!
Zijn de naalden van die Decapeptyl zoveel groter ? Gek dat dat zoveel verschil maakt he, ik had met de Ovaleap juist, als het heel koud was dat dit pijnlijker was dan dat ik het er even uit haalde.
Ik spoot eerst puregon en die haalde ik idd ook uit de koelkast. Vond ik prettiger. Maar met de decapeptyl dus niet. Kreeg ze moeilijk door de huid heen geprikt, alsof sommige "bot" waren. Maar sommige hebben hier geen last van, dus ben benieuwd hoe het jullie af gaat hihi
Haha, dit zegt mij nu allemaal nog niks, zo raar dat over een paar weken waarschijnlijk helemaal anders is!
Bah wel spannend hoor!! Isala belde vanmorgen, wijziging van planning. Ik had een nieuwe medewerkster en ze had de afspraak niet goed gepland.. Nu moet mijn man 16 januari zaad inleveren ( herkennen jullie dit? Want bij ons is dit natuurlijk elke iui onder de loep geweest en 2 sperma onderzoeken, alle keren eigenlijk super kwaliteit) en 25 januari de afspraak samen..
Wij hebben een aantal keren zaad in moeten leveren, omdat er elke 3 maanden helemaal nieuwe zaadcellen zijn ontstaan. Bij ons ging t dan om hele slechte kwaliteit, maar kan me voorstellen dat ze t voor de zekerheid nog even meenemen zodat ze niet voor verrassingen komen te staan