Wat gaat het al hard bij jou, super spannend!! Fijn dat de gonal beter gaat! Hier gaat alles goed, verbeeld me van alles hoor.. Steeds erg duizelig en vlaagjes misselijk. Kan het niet echt plaatsen hoor, maar je gaat wel denken, laatste iui.. Kan het nog? Verder wel zin in het volgende traject, dat hou ik me voor! Ja testen mag ik volgende week zaterdag, dan zit ik 14 dagen na IUI. Ik word altijd standaard op dag 12 ongesteld, krijg nooit de kans om te testen Ben overigens ook niet zo testerig.. Duim voor een goede follikel meting voor je
Oeh spannend Lauren, zou wel zo fijn zijn als je die ivf intake kan afbellen. Herken je dit van andere IUI’s?
Spannend lauren!!! We gaan voor je duimen meid! Dionne, wij gaan ook naar het radboud, maar konden niet kiezen tuss3n lang of kort protocol. Kreeg gewoon lang protocol. Ik spuit 125 ie. Iets lager dan normaal omdat ze vinden dat ik verhoogde kans op overstimulatir heb.
Lijst belangrijke info/datums Oj89:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 13 januari follikelmeting Clueless01:eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst. Svlok:eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 8 jan uitslag prolactinewaarde 6 feb uitslag uroloogonderzoek partner 12 feb start ivf of icsi bespreken Lauren1990: eerste kindje IUI 6 onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar wachten op afspraak prikinstructies Droomwens79:tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 10 jan. Intake Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 11 jan. evaluatiegesprek dionne1982:tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 4 januari testen! (1 januari getest en positief) monicaaa1989:eerste kindje 1e ivf.
@Dionne1982 daarom lijkt mij ook het korte protocol prettiger, ik heb echt geen zin in nog meer hormonen erbij. Welke datum is je echo? @Lauren 1990 Logisch dat je hoop hebt, het is ook allemaal super spannend en hoe mooi zou het zijn als het hele ivf niet nodig is! Wanneer verwacht je je ongesteldheid? @oj89 waar baseren ze op dat je kans hebt op overstimulatie? Hier heb ik de komende tijd weinig te melden, maar zal wel nog gezellig met jullie mee kletsen. Kan alleen niet wachten tot ik alles wat jullie nu vertellen ook daadwerkelijk begrijp of zelf ervaar
goeiemorgen dames! omdat ik jong en slank ben. tijdens de iui had ik met 75 ie een keer 3 eitjes dus makkelijk te stimuleren. en bij de eerste echo zag ze in de eierstokken al veel eiblaasjes klaar liggen. ben dus erg benieuwd wat het gaat worden. ik weet dat ze naar 6 eitjes streven, maar zelf vind ik dit zo weinig klinken. hoop toch tussen de 6 en de 10. lekker mee blijven kletsen svlok! is wel zo gezellig hihi fijne zondag allemaal
6 lijkt mij ook wel weinig, volgens mij noemde onze dokter 8-15.. Las wel dat kans met cryo maar 10% is, dat klinkt dan ook wel weer als erg weinig hè Ze begon vrijdag tegen mij ook over mss minder, maar bij de IUI's deden ze dat ook tot ik uiteindelijk 125 spoot en toen had ik volgens mij 2 grote en 3 gemiddelde, dus ik hoop toch niet dat ze dat nu weer willen (die IUI ging niet door trouwens). Ik heb 5 IUI's telkens moeten verhogen, ze begonnen met minimaal, 25 volgens mij zelfs, maar er gebeurde steeds niets. Snap dat het ergens frustrerend is @svlok maar hoop wel dat je gezellig meekletst als je de info van freya leest weet jij bijna alles wat ze in het ziekenhuis vertellen iig al
Goedemorgen dame.s @Lauren1990 Hopen dat ivf niet nodig is Waarneer mag je gaan testen. Ik wacht nog steeds op menstruatie vanaf donderdag heb ik al geen pil meer ingenomen. Als morgen nog niks is ga ik ziekenhuis bellen
Ja moeilijk te zeggen eigenlijk, deze keer is wel anders maar ik ben zo bang dat ik me dit verbeeld.. En ik heb 2 weken vakantie gehad, dan is het ritme ook anders.. Afwachten
Ja zou wel heel mooi zijn! Ik verwacht op dag 12, dat is normaal zo. Zit nu op dag 8. Aanstaande donderdag
Dag dames. Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik ben onverwacht in december met ons eerste IVF traject begonnen. Afgelopen zomer hebben we al onderzoeken gedaan en hebben we de opdracht gekregen om het tot december te proberen. Als het niet was gelukt moesten we een afspraak maken. De afspraak viel twee dagen voor mijn NOD. Hierdoor had ik op dag 3 de uitgangsecho en konden we op dag 21 starten en hoefde ik niet aan de pil. Ik ben 30 dec begonnen met Decapeptyl en nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie. Op dag 3 ga ik GonalF naast Decapeptyl injecteren. Normaal gesproken zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Maar tot op heden niets te bekennen. Irritant, want nu moet ik langer Decapeptyl spuiten.
Ohh ech waar pimpelmeesje?!? Wat gek dan! Ze zeiden wel dat ze niet moeilijk doen over een eitje meer, maar meer dan 10 werd teveel. Mij vertelde ze wel omdat ze de embryos op dag 5 invriezen t sterke embryos zijn die serieuze kansen geven. Oi, dan heb jij best een hogr doserig voor de iui's toch? Heb je gonal f gespoten? Ikke puregon, meende dat dat t zelfde was, dus ben benieuwd of ik net zo snel op gonal f reageer. Heb je de uitslag van je amh al? Welkom lola! We hebben een lijstje, zet jezelf er gezellig bij Hebben ze een oorzaak bij jullie gevonden? Meteen ivf, of heb je eerst iui gehad?
@svlok Ik heb 26 januari de allereerste echo. Leven we naartoe. Merk namelijk helemaal niets aan mijn lichaam (eerste zwangerschap ook niet) heb alleen zo nu en dan een steek maar that’s it. Ik ben 35 jaar en onze behandeld arts zei dat ik relatief te weinig eiblaasjes heb voor mijn leeftijd. Aan het eind van de cyclus zag hij er 3. Tijdens de stimulatie echo had ik er 2 rechts en 4 links. Alle 4 links zijn aangeprikt. Rechts was echt te klein. Op mijn leeftijd is het normaal om 5-10 eiblaasjes te hebben per eierstok, zei de behandelend arts. Ze denken bij mij dat het door de reuma en de bijbehorende medicatie komt.
Hier maandag, dus weer in het ziekenhuis geweest. Stand van zaken; bloedgeprikt, echo gehad. 1 eitje te zien van zo'n 20mm. De rest is flink achter gebleven qua grootte. Nu moeten we een keus maken, doorgaan en woensdag dan de punctie of kappen en volgende ronde weer opnieuw beginnen. Arts overlegt nog even met de gynaecoloog en vanmiddag als ik bel voor de uitslag horen we meer. Omdat ze ICSI toe willen passen, denkt de arts dat het met 1 eitje ook te doen is. Maar ik weet het allemaal niet meer. Zit er behoorlijk doorheen en ben alleen want ja manlief moest gewoon werken vandaag. Wat is wijsheid?
Net ziekenhuis gesproken. Het wordt deze keer geen ivf/icsi. IUI is een optie maar manlief denkt dat dat geen nut heeft. Want waarom zou dat nu wel opeens? Goed nadenken en praten. Momenteel is er bij zowel mij als bij manlief een hoop frustratie en heb ik het idee dat alles voor niks is geweest. Ergens hoop ik dat ik manlief nog om kan praten en dat er woensdag toch een iui plaats vind. Momenteel denk ik alleen maar wat een k**zooi Ik ga even in een hoekje zitten huilen. Kom later weer terug
Dat snap ik!! Wat ongelooflijk ontzettend K*T! Maar een IUI heeft natuurlijk ook een bepaald percentage kans, vergelijkbaar met 6 gooien volgens mij, dus hoop dat hij zich bedenkt. Snap ook wel zijn gevoel hoor, maar zou toch fijn zijn als je niet helemaal voor niks al die hormonen hebt gespoten Maar inderdaad, gewoon even flink balen/huilen, morgen is er weer een dag! En dan kunnen jullie weer verder kijken. Dikke knuffel!
ohhh monica! wat een klote nieuws hoe rot het ook is, ik zou hier ook geen ivf poging voor kwijt willen zijn. hopelijk wil je man toch iui.... niet geschoten altijd mis. hoeveel ie spoot je? lekker uit huilen en verwen jezelf een beetje vandaag. dikke kuss