Wat balen dat je na al die moeite maar 1 follikel had. Respect voor hoe jullie hier mee om gaan. Succes met de IUI. En hoop dat de arts al jullie vragen kan beantwoorden.
volgens mij zijn ze tot 12 uur bereikbaar pimpelmeesje. ach bel toch gewoon. moeten ze maar niet zoveel fouten maken hihi. hoelang zit je inmiddels aan de pil? ben ook benieuwd hoe het gegaan is svlok! al een menstruatie in aantocht lola?
Je had gelijk, 12 uur. Morgenochtend dus bellen, heb je ook gelijk in dan hadden ze maar niet zo veel fouten moeten maken  Balen dat het is doorgebroken @Loolaa.. Maar je ging er al een beetje vanuit hè? In ieder geval kan je nu officieel gezellig bij ons in t ivfhoekje komen zitten
Dankjewel meiden voor het succes wensen! @m0nicaaa1989 wat goed dat jullie toch rustig hebben gepraat en nu je eitje toch gaan benutten. Ik hoop echt dat het positief uitpakt voor jullie @Loolaa wat fijn dat het nu toch doorgebroken is. Mijn tumor is goedaardig en maakt o.a. melkproductie aan zonder dat ik zwanger ben. Het belemmert mijn lichaam om daadwerkelijk zwanger te worden, omdat het denkt al zwanger te zijn. Ik heb vandaag groen licht gekregen om weer mijn 1e medicatie te slikken, hopelijk dat de bijwerkingen meevallen! Wat fijn dat we voor vragen bij jou terecht kunnen @Pimpelmeesje he balen dat ze maar tot 12 uur bereikbaar waren. Morgenochtend maar meteen bellen! Onze afspraak ging erg goed. Er zijn geen bijzonderheden bij mijn vriend gevonden, alles zag er goed uit. De arts zei alleen dat hij ook niet kan verklaren waar zijn verminderde zaadkwaliteit vandaan komt en zei gezien mijn dichte eileider en zijn zaadkwaliteit dat icsi voor ons echt de beste optie is. Na de uitslag meteen langs de balie gelopen en het telefoonnummer gekregen om een afspraak te maken voor de prikinstructies en een echo, zodat we de start kunnen bepalen. Woensdag 17 januari om 11:30 uur moet ik daarvoor weer in het ziekenhuis zijn
Lijst belangrijke info/datums Oj89:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 13 januari follikelmeting Clueless01:eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst. Svlok:eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 15 jan icsi traject verder bespreken 17 jan prikinstructies + echo om startdatum in te plannen Lauren1990: eerste kindje IUI 6 onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar wachten op afspraak prikinstructies Droomwens79:tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 10 jan. Intake Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 11 jan. evaluatiegesprek dionne1982:tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989:eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 30 dec begonnen met Decapeptyl. Wachten op menstruatie ivm starten GonalF.
@svlok Wat fijn zeg dat er geen bijzonderheden zijn gevonden! Weet je al of je lang of verkort protocol gaat doen? Fijn iig dat er schot in zit zodat je ergens naartoe kan leven. @m0nicaaa1989 Fijn dat je het uit hebt kunnen praten met je man en toch een beslissing samen hebt kunnen nemen. Hoop dat de IUI een positief resultaat zal hebben. Succes!
@Pimpelmeesje Ja, die was echt opgelucht. Die zat al aan de ergste dingen te denken wat hij wellicht niet had. @Dionne1982 ik heb nog geen idee of het kort of lang wordt. Ik weet wel dat ze in dit ziekenhuis meestal voor kort gaan, maar aan de hand van mijn echo gaan ze bepalen welke van de twee het wordt. Ik zal het maandag ook voor de zekerheid vragen wat ze verwachten. Verder dienen we documenten te ondertekenen voor het bewaren van mijn eitjes en kan ik me opgeven voor een onderzoek om scratching toe te passen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb pas een verklaring te hoeven onderteken toen bekend werd dat er meerdere eicellen bevrucht waren en van goede kwaliteit waren om te kunnen invriezen. Daarvoor heb ik niets te hoeven ondertekenen. Scratch moet je voor ingeloot worden, maken ze een kleine schraam in de baarmoedermond om te kijken of het vruchtje daardoor beter blijft zitten. Heb die enveloppe meegekregen na de TP
Scratching doen ze in t buitenland vrij vaak onder t mom van "baat het niet.." maar nu dus in NL een onderzoek of het inderdaad iets oplevert. Ik zou wel meedoen; je weet niet of jij in de controlegroep komt of de groep waarbij het wordt toegepast, maar het kan dus en als het blijkt te werken heb je dus een klein beetje extra kans
Oh wat spannend zeg, komt allemaal steeds dichterbij! Fijn dat alles er verder goed uit ziet!! Ik heb ook gehoord van scratcing, paar keer gelezen op forums, komt echt uit het buitenland maar zien toch iets meer slagingskans. Inderdaad, net wat Pimpelmeesje zegt.. Klein beetje extra kans is altijd goed!
Gisterenavond mijn eerste acupuntuur behandeling gehad! Vond het wel erg spannend hoor, maar is me echt mee gevallen. Heel vriendelijke mevrouw en ik kwam na een poosje echt tot rust met die naaldjes. Had het vooral heel warm erna, misschien ook wel een stukje spanning hoor. Ze heeft nu 6 punten behandeld omdat ik nu 11 dagen na IUI zit. Mochten we het vervolg traject in straks, gaat ze mij ondersteunen met kruiden, massage en acupunctuur. Het viel haar op dat ik spanningspuntjes op mijn tong had en een vrij lage bloeddruk. Ik ben ook vrij koud van mezelf. Gisteren de hele dag een beetje krampjes en gisterenavond echt een hele erge steek. Gek, heb nu nergens last meer van @m0nicaaa1989 Heel veel succes met de IUI behandeling! @Dionne1982 Hoe voel je je?
wel eens vaker gehoord van scratching, en wat ik er van lees zijn het best goede resultaten. ik denk dat je bij scratching wel weet in welke groep je komt toch? wij doen mee aan het onderzoek selectimo. dan blijven de embryo's in de broedstoof en vanaf de computer beoordeeld. we weten helaas niet in welke groep we zitten, krijgen met de punctie alleen te horen of we mee doen of niet. vind dit best jammer, aangezien het toch om je embryo's gaat. maar toch willen we graag meedoen. vind het wel logisch klinken lauren, hoe gaat het daar????
Haha ja! Maar dat zou wel mooi zijn als jullie daar aan mee kunnen doen!! Jouw afspraken komen ook steeds dichterbij, spannend hoor!!
@Lauren 1990 Ik voel me best goed. Zo nu en dan steken en een opgeblazen gevoel. Van de week voor het eerst in mijn leven maagzuur gehad maar was na een paar uurtjes weer weg. Soms hoop ik meer te merken zodat het een soort bevestiging is, maar helaas zullen we moeten wachten tot 26 januari.
Heb gebeld en ik stond in de lijst om opgeroepen te worden, maar er zijn nog wel mensen voor me *zucht* In ieder geval weet ik nu dat de dokter ons goed heeft "verwerkt" in de computer, en volgens die vrouw zou ik deze week nog wel een datum moeten krijgen op Mijn Radboud. Ik baal een beetje want ik had ongeveer nu willen/kunnen beginnen, zit nu 3 weken aan de pil. En als alles dan goed was gegaan kon ik nog na de terugplaatsing naar Schotland. Nu gaat dat waarschijnlijk niet door, vlucht is op 10 februari.. Als je mee doet met een onderzoek kom je meestal niet te weten in welke groep je zit. Hiermee voorkomen ze dat je psychologie mee kan spelen, of die van de artsen. Dat is standaard in alle blinde onderzoeken. Selecttimo heb ik ook over gelezen, ik vroeg me af; kan het dan ook zijn dat je eerder of later de terugplaatsing hebt? Of gebruiken ze de data alleen om achteraf iets over te zeggen? Of had ik t verkeerd begrepen?
Oh Pfft duurt lang hea. Ik word daar ook echt heel erg moe van. 10 februari wordt erg krap denk ik... jammer.. maar je wilt t ook niet uitstellen tot erna denk ik
Lijst belangrijke info/datums Oj89:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 13 januari follikelmeting Clueless01:eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst. Svlok:eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 15 jan icsi traject verder bespreken 17 jan prikinstructies + echo om startdatum in te plannen Lauren1990: eerste kindje IUI 6 onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar wachten op afspraak prikinstructies Droomwens79:tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen & laatste instructies Wachten op menstruatie en dan starten met ivf ronde 1 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 11 jan. evaluatiegesprek dionne1982:tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989:eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 30 dec begonnen met Decapeptyl. Wachten op menstruatie ivm starten GonalF.