Ze vertelde dat ik vrijdag een echo en bloed moest prikken. We zien het wel,heb net besloten om alles over me heen te laten komen.
@rijswijkse wat toevallig, wij hebben een woning in fase 11 van de Tuinen van Sion gekocht. Wanneer wordt jullie woning opgeleverd? Nog even in spanning tot vrijdag, hopelijk gaan de dagen snel voorbij
Oh leuk de tuinen van sion! Wij hebben de hofwoning in parkrijk fase 2 2de kwartaal wordt het opgeleverd morgen krijgen we een goeie prognose. Wanneer wordt jullie woning opgeleverd? Misschien kunnen we over 1 jaar samen naar de speeltuin haha (komt een brug naar sion)
Jongens, jongens! Dit hele proces is al een hele bevalling op zich. Maar dat maakt nu niet meer uit. Mooi dat je groen licht hebt. Ben heel blij voor je.
Tnx!! Heb net een fm gehad. Ik had er 2 van 17 mm, 2 van 14 mm en 5 van 10 mm. En nog een aantal wat kleinere. Zaterdag de volgende meting. Nu hopen dat die van 10 mm mee gaan groeien. Spannend!! Ik ga de lijst zoeken en hem updaten.
Lijst belangrijke info/datums Oj89:eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 16 januari punctie Clueless01:eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst. Svlok:eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 15 januari icsi traject verder bespreken 17 januari prikinstructies + echo om startdatum in te plannen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: Eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 18 januari groepsgesprek prikinstructie Droomwens79:tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen & laatste instructies Wachten op menstruatie en dan starten met ivf ronde 1 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing dionne1982:tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989:eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 30 dec gestart met Decapeptyl. Vanaf 10 januari GonalF erbij 20 januari 2e follikel meting Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter Rijswijkse
Gevonden. Cdokter en Rijswijkse, ik heb jullie namen er op gezet. Als jullie willen, kun je je eigen info er op zetten.
Zie ik wist dat het een belangrijke dag was vandaag! En natuurlijk @rijswijkse die vandaag de punctie heeft, hoop dat het meevalt!! Klinkt als een goede fm @Loolaa, nu duimen dat het nog beter wordt @droomwens79 krijg jij de laatste instructies via telefoon? Wat zijn dat voor instructies dan?
Punctie is geweest,lig nu bij te komen in het ziekenhuis bed tot mijn man komt. Wel luxe hoor lig alleen op een grote kamer! Het viel allemaal mee,soms waren de prikjes gemeen (geen pijn)dus kreeg extra morfine voor de rechter kant. Het is 100 procent meegevallen! Morfine infuus vond ik trouwens heerlijk,heb me ogen dichtgehouden Ga nu ff slapen,ben nog een beetje high haha
Ja telefonische belafspraak, met de vraag of wij nog vragen hebben, of we 1/2 emmy's terug willen, het telefooonummer om te bellen als mijn menstruatie start, korten uitleg nog 1 x of alles duidelijk is. Bloeduitslagen van ons beide, die vorige week gedaan zijn bij de intake. Welke medicatie ik wil betreft luteale fase. De laatste puntjes op de i zég maar
@svlok Ik heb zojuist met Düsseldorf gebeld en zij bellen mij terug om een afspraak te maken. Hopelijk is de wachtlijst niet te lang. Wat een goed nieuws dat je volgende week mag starten! @Pimpelmeesje Beterschap! Ik voel me ook al een aantal weken niet helemaal fit. Ben niet echt ziek, maar heb ook helemaal geen energie. @rijswijkse Welkom en fijn dat de punctie is meegevallen! Hopelijk toch een terugplaatsing deze week. @Loolaa Je kunt ook nog een kort protocol hebben met Decapeptyl Ik ben op dag 2 gestart met Decapeptyl in de cyclus van de punctie.Decapeptyl legt je hele cyclus stil en Cetrotide onderdrukt alleen de eisprong. @Clueless01 Fijn dat je eindelijk weet wanneer je mag starten! Februari is al snel. @cdokter Dat is een mooi aantal. Ik ga duimen dat de kleintjes niet allemaal gaan groeien. @oj89 Jammer dat er al meteen 2 afvallen. Hopelijk worden de andere 6 mooie embryo's. Dat je toch wat teleurgesteld was begrijp ik wel. Je hoopt toch op meer.
@rijswijkse Leuk en super dichtbij, ik zie het al helemaal voor me met onze kleintjes in de speeltuin Ons huis had al opgeleverd moeten zijn, maar de verwachting nu is ook kwartaal 2. Wat fijn dat de punctie achter de rug is, nu je lekker laten vertroetelen! @Loolaa Dankjewel, het heeft wat moeite gekost, maar we hebben eindelijk een "startdatum". wat een mooie meting! Op naar nog zo'n mooie meting. @droomwens79 spannend, laatste puntjes op de i en dan starten @Ukkie27 Spannend hoor, ik ga duimen dat jullie snel daar geholpen kunnen worden! Ik ga me nu snel omkleden, want moet om 11:30 uur in het ziekenhuis zijn. Heel stom, maar ben toch best zenuwachtig