Het enige nieuwe dat ik vandaag hoorde trouwens was dat maar bij 30% van de pogingen embryo's ingevroren kunnen worden. Wisten jullie dat? Ik dacht dat er meestal cryo's werden gemaakt..
Zeker op het filmpje gezien ? Ik was gister toevallig een beetje op youtube filmpjes aan t kijken en toen heb ik dat filmpje van t radboud ook gekeken!
Ik heb geen filmpje gezien, alleen een PowerPoint met alle medicijnen, hun doel en wat je ziet als je je voor de behandeling heb aangemeld via Mijn Radboud.
Ah okee, ze hebben een filmpje op youtube waarin ze dat ook zeggen van die 30%. Ik had eigenlijk verwacht dat het wel een groter percentage zou zijn.
@Baby2017 dat weet ik wel zeker! Wanneer gaan jullie de overstap maken? @oj89 wat fijn om te weten dat vooral de Gonal F mee valt, ik zie er toch wel tegenop. Nee, ik moet pas volgende week bloedprikken, dus hoor of donderdag via de gynaecoloog de uitslag of anders pas de maandag erop van mijn arts. Groot gelijk om het te vieren, eet smakelijk alvast @m0nicaaa1989 welkom terug en wat vervelend dat je zoveel last hebt van bijwerkingen. Een beetje beangstigend dat dit "normaal" is. Ik denk dat vanavond sushi niet echt uitmaakt. Mocht je zwanger zijn is er nu nog geen bloedband. Het enige waarmee je moet oppassen of liever niet moet doen is alcohol drinken. @Pimpelmeesje Jeetje wat zonde van jullie tijd zijn. Vooral omdat ze hebben gezegd dat jullie zeker 2 uur bezig zouden zijn :S Balen dat jullie nu zo lang moet wachten tot jullie terecht kunnen, maar daarna alsnog starten @rijswijkse wauw wat een mooie score 11 van 15 bevrucht dat is echt een mooie prestatie. Nu hopen dat ze het allemaal goed blijven doen. Hier de storm redelijk overleefd. Het OV was volledig van slag door de storm, dus moest langer op werk blijven omdat ik niet naar huis kon, maar ik ben gelukkig thuis.
Ja het hakt dr toch ff in he rijswijkse? Ookal heb je al een kindje, het is niet niks allemaal, die stomme hormonen en die polonaise aan je lijf. Kinderwens is sterk, of dat nu van de eerste of de tweede is Ja het ging me behoorlijk tekeer vandaag poeh! Hoorde net op de radio dat er voor reizigers veldbedjes worden opgezet. Gelukkig ben je lekker thuis svlok! Dionne, hoe is het met jou? Krijg je al wat kwaaltjes? Voel je nog niks geks monica? Ga je eigenlijk eerder testen of hou je het vol? Was de sushi lekker? Ik ben lekker vol gevreten haha heerlijk!
Was even spannend had vocht in me baarmoeder,dus was niet zeker van een tp. Dus bloedgeprikt en net de uitslag. Het mag doorgaan,maar moet echt rustig aan doen goed drinken en als er wat is aan de bel trekken. Nu wachten over het nieuws wanneer en hoe het met de bevruchtingen zijn,
Ohh wat fijn dat de terugplaatsing doorgaat! Ben blij voor je! Wij hebben 4 bevruchtingen. 3x c-kwaliteit en 1 a-kwaliteit. Dus de slopende wachtweken kunnen beginnen! Ik hoop dat de andere 3 beter worden en in gevroren worden maar denk het niet
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 26 januari wachten op menstruatie voor start icsi 1.0 Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen waren goed Wachten op menstruatie en dan starten met ivf ronde 1 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 30 dec gestart met Decapeptyl. Vanaf 10 januari GonalF erbij 20 januari 2e follikel meting Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP?
Hoi Dames, Zou ik hier ook mee mogen schrijven? Ik mag aanstaande woensdag weer met de deca beginnen om voor de eerste poging voor een tweede kindje te gaan. Hebben de laatste 2 cryos uit de poging van onze dochter al gebruikt en dat leverde helaas geen zwangerschap op dus we gaan nu voor poging 1 voor een tweede.
Net weer een telefoontje gehad. Zondag om half 9 de tp ze zijn allemaal gaan delen waarvan 8 type 1 @Siepie85 welkom @oj89 kunnen we samen op het wachtbankie gezellig hoop dat ze gaan delen!
Gisteren weer echo gehad Goed nieuws ze waren weer flink gegroeid 2 van 18 En de rest zitten tussen 12 en 16 mm in Moegen moet ik weer terug