rijswijkse Ja er mogen er niet meer bij komen dus is nog effe afwachten morgen Vindt het wel hard gaan dinsdag zater ze nog op 12 en nu al zo groot Maar we zullen zien morgen 12.10 moet ik er wezen
Wat een super score rijswijkse! Fantastisch! Hopelijk is deze tp meteen raak.gewoon uit nieuwsgierigheid:is je gezin compleet als deze tp lukt, of ga je dan gebruik maken van de cryo's? Vriezen ze bij jullie op dag 3 of 5 in? Oeee spannend cdokter! Komt dichtbij nu, zie je er erg tegenop?
Oh wacht, je heb zondag de terugplaatsing, heb je dan op dag 4 tp? Is dat standaard in jullie zh? Welkom siepie! Zet jezelf erbij op t lijstje volg je lang of kort protocol? Ervaar je het nu als "gemakkelijk" dan de eerste keer?
Ja goed hé,ben ook echt verbaasd! Maar super blij tot nu toe. Moet er wel bij zeggen dat zwanger worden nooit een probleem is geweest maar het blijven zitten. Ik heb denk ik 7 (geregistreerd in zh en nog wel een paar die niet geregistreerd zijn)een miskraam gehad en 2 keer een bbz inclusief hartje en nu geen eileiders. Heb altijd gedacht dat het aan me eileiders lag en meerdere keren gevraagd naar utrogestan maar nooit gekregen. Verder is alles onderzocht toen en was het goed. Denk dat we compleet zijn maar je weet nooit,laat ze iedergeval niet vernietigen. Laat er maar eerst lukken! Ik heb altijd gezegd dat ik er 3 wil maar heb nu een kleine heks met behoorlijk temperament!(mini my) Ik hoop dat ze het overleven tot maandag denk ik. Ze hebben daar niks over gezegt! Tp heb ik op dag4 dus zal wel dag 5 zijn.
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 26 januari wachten op menstruatie voor start icsi 1.0 Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen waren goed Wachten op menstruatie en dan starten met ivf ronde 1 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 30 dec gestart met Decapeptyl. Vanaf 10 januari GonalF erbij 20 januari 2e follikel meting Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho
Gedaan Dank jullie wel dames voor het hartelijke welkom! Ik volg het lange protocol alleen dan zonder pil, dus in mn eigen cyclus. Ervaar het niet echt anders dan de eerste keer omdat ik niet alleen ervaringsdeskundige ben maar ook 'deskundig'. Alleen even kijken hoeveel gonalf het nu gaat worden de eerste keer met 100EH werden meer dan 45 eitjes (werd afgebroken) en daarna met 75EH 7 en 6 bevrucht. En ben natuurlijk hebberig dus als er wederom veel klaar ligt heb ik zelf al voorgesteld om 87,5Eh te gaan prikken. Hoe meer hoe meer kansen we ook hebben. Spannend @rijswijkse !! Heb je helemaal uitgebreid chromosoom onderzoek etc gehad toendertijd bedoel en daar kwam niks uit?
Nee is standaard dag 3 maar wegens het weekend vertelde ze. Vind het geen probleem heb goeie verhalen gelezen over tp op dag 5. Ja alles is toen onderzocht,er was eerst sprake van trombose was toen zwanger van me dochter maar paar weken later niet meer. Nu is weer uitgebreid gekeken naar mijn waarde toen dus ga er vanuit dat alles goed was. De gyn die me laatst geopereerd had gaf me een hele goede kans met ivf. Pff 45 dat zijn er een hoop! Wat is het maximale wat je mag hebben aan follikel?
Is een combinatie van hoeveelheid follikels en daarnaast je oestrogeen waardes, dus dat kan per persoon verschillen. Ze hebben bij mij zelfs nog getwijfeld een punctie te doen toendertijd totdat ze mijn oestrogeenwaardes zagen, ze waren blijkbaar allemaal ook nog eens bijna rijp...
Mijn oestrogeen waardes waren ook hoog,ik had 13 grote en veel kleintjes. Heb dus overstimilatie toch punctie gehad,ze heeft niet verteld hoeveel er aan zijn geprikt maar had 15 eicellen. Gelukkig krijg ik zondag wel een tp maar heb wel vocht in me buis dus wel rust houden.
Idd rustig aan en veel drinken ook en als je heel veel vocht gaat vasthouden of je ineens helemaal niet lekker voelt meteen contact opnemen met het ziekenhuis hoor! Beter een keer teveel dan te weinig!
@Baby2017 wanneer heb je je intake? @rijswijkse Goed nieuws! Morgenochtend is het dan eindelijk zover, alvast heel veel succes @oj89 Mooie resultaten zeg en nu een spannende periode! Hopelijk gaat de tijd lekker snel. @Siepie85 Welkom! Spannend hoor weer een nieuwe ronde en ergens toch balen dat de vorige cryo's niet zijn blijven plakken jeetje 45 eitjes zijn echt veel @cdokter mooi aantal, hopelijk blijven ze allemaal mooi doorgroeien! Hoe is het vandaag gegaan? Hier gaat het niet zo lekker heb denk ik een buikgriepje te pakken. Vanochtend wakker geworden met enorme buikpijn en last van zuur die de hele tijd omhoog komt. Helaas is het nog steeds niet weggetrokken en lijkt de pijn alleen maar erger te worden hopelijk snel de oude en ongesteld om te kunnen starten
svlok Ja goed Heb 3 van 18 1 van 19 En 20 van 11 Moet vandaag en morgen rustig aan doen zei vanwege dat het best veel zijn en erg buikpijn heb Morgen moet ik weer terug en heb ook moeten bloedprikken
Goedenavond allemaal..... Mag ik hier ook "meedoen"? Even in het kort mijn geschiedenis.... Ik heb een zoontje gekregen In 2014, na een jaar proberen en 2 miskramen in dat jaar. In december 2015 de pil weer aan de wilgen gehangen en vol goede moed van start voor een 2e. Helaas in juni 2016 een miskraam (leeg vruchtzakje), in juli 2017 weer een miskraam (hartje gestopt bij 9+5 weken, ontdekt bij de termijnecho), ondertussen ook al bloedonderzoek gehad over waarom het allemaal zo lang duurt ondanks dat ik 2 keer zwanger ben geworden de afgelopen 2 jaar. Daar is uitgekomen dat mijn fsh verhoogd is (2 keer getest op cyclusdag 3, respectievelijk 17 en 14), en mijn amh is maar 0,53. Voor de volledigheid, ik ben vorige week 40 geworden.... De gyn gaf me weinig kans op een natuurlijke zwangerschap en dacht dat de beide zwangerschappen die helaas in een miskraam geeindigd zijn toevalstreffers waren. De amh waarde is te laag voor een succesvolle behandeling in Nederland, dus ik heb in oktober vorig jaar een intakegesprek gehad in Dusseldorf. Aangezien in mijn medisch dossier een verwijzing stond naar een mogelijke niche naar aanleiding van de keizersnede bij de bevalling van mijn zoontje, stond Dusseldorf er op dat ik dat eerst liet onderzoeken en verhelpen, dus doorverwezen naar het UMC Utrecht daarvoor. 3 januari jongstleden eindelijk de correctie gehad in dagbehandeling en nu 5 februari aanstaande weer een afspraak in Dusseldorf voor het behandelplan etc, dus hopelijk kunnen we kort daarna beginnen met onze eerste ivf. Toch nog en lang verhaal geworden, sorry!
@svlok dank je en beterschap! @cdokter dat zijn er een hoop dat alles doorgaat,rustig aan doen. @78Sandra welkom en succes. Hier een beetje beu van het niks doen,ga morgen toch weer rustig iets ondernemen na een week thuis op me bed en bank. Hoop dat ze het overleefd hebben,morgen om half 9 de tp.
Net terug er is een embryo met 12 cellen type 1 en er zijn 11 ingevroren! De arts zei dat dit heel weinig voorkomt en dat de uitkomst bovengemiddeld! Maar ja het zegt niks over een zwangerschap. Nu afwachten.
welkom sandra! zet je zelf ff erbij op ons lijstje jeejtje zeg wat een verhaal! dusseldorf schijnt heel goed te zijn met laag amh. hopelijk ook bij jou! wat is een niche? sow Rijswijkse wat een super super super score! het zegt inderdaad niks.. maar je hebt wel een topper teruggeplaats gekregen. nu begint het lange wachten, vind dr nu al niets meer aan hihi. vind het zo'n gek idee. kreeg je ook een foto en echo mee? dit maakte het voor mij tastbaar.als het goed is krijg ik vandaag bericht of ze bij ons zijn ingevroren, toch weer een spannend.waneer is je officele test datum? succes vandaag cdokter, hopelijk komt het allemaal goed. beterschap svlok!
Helaas geen foto en echo wel hebben ze gecontroleerd dat hij echt erin zit. Wanneer mag jij testen? Oh spannend ik hoop dat het ook veel zijn! ze zijn per stuk ingevroren daar ben ik heel blij mee. Ze zei dat 80 procent overleefd dus hopelijk genoeg om zwanger te worden