Woow lola! Wat erg van je vader heel veel sterkte! Wat een mooie opbrengst! Cdokter, succes met de punctie! Ik had verder ook niks bij me met de punctie, wel een tshirt aan ivm het infuus. Geen idee waarom zolang, 14 dagen deca voordat de gonalf erbij kwam. Misschien ivm de planning van het ziekenhuis ofzo?
@Loolaa en ben je niet gebeld vandaag? en of de sluizen op zijn, jeetje ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest maar wel groen licht voor de start! Vanavond beginnen met decapeptyl. Laat ronde 1 meteen een mooie ronde zijn en opbrengsten leveren! @droomwens79 is het bij jou al doorgebroken? @oj89 kan inderdaad met de planning van het ziekenhuis te maken hebben, dat verschilt natuurlijk ook per ziekenhuis.
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 23 januari: start ICSI 1.0 25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen waren goed Wachten op menstruatie en dan starten met ivf ronde 1 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari terugplaatsing Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
@svlok heel veel succes op een mooie opbrengst. Hier ziek,verkouden gammel dus tussen de schooltijden in bed gelegen nu op de bank en kleine is aan het kleuren.
@rijswijkse dankjewel! Vind het best spannend straks mezelf prikken. Nog tips voor het gebruik van decapeptyl? Aawh meen je niet, beterschap!
Vindt het spannend morgen de punctie zie er erg tegen op Heb een slaaptablet gekregen moet ik vanavond innemen Half negen gebeurd het kwart over 8 moeten we aanwezig zijn
@svlok ik prikte altijd om 22.00 zette me telefoon. Ik zette hem een beetje schuin in me buik en een beetje het lucht eruit drukken. Vind het gemene prikken echt een verschil met gonal f @cdokter succes morgen,je kan het! Ik was doodsbang lees maar terug maar viel echt mee.
Nee, helaas nog steeds niet, blijft bij spotting en enorme buikpijn Jij wel gestart zie ik, succes lieverd ik gaaaaa snel volgen
@svlok super dat je van start mag gaan! En wanneer zou je dan ongeveer de punctie hebben? Haal de deca even van te voren uit de koelkast en doe dan van tevoren nog even je hand erover, want heel koud is best irritant als je dat moet spuiten. Spuit het ook vooral rustig in anders kan het wat irritant voelen. @Loolaa wat heftig zeg dat je vader zon vreselijke diagnose heeft moeten krijgen. Hoe oud is hij als ik vragen mag? Wij hebben het hier met mijn schoonmoeder meegemaakt en het is gewoon verschrikkelijk. Heel veel sterkte in ieder geval de komende periode, lijkt me heel dubbel om dan ook nog met IVF bezig te zijn. klopt ze zijn idd ongeveer even oud, van wanneer is jullie zoon? Hier kan ze echt al een hele handvol zijn met tantrums etc en zie je ook dat er zich een heerlijk eigen karakter aan het ontwikkelen is. @cdokter ik had volgens mij alleen een comfortabele broek mee en een boxershort vanwege het bloedverlies, verder eigenlijk niks. Ga denk ik de volgende keer mn ipad ofzo meenemen want heb me behoorlijk verveeldJ We hebben namelijk de punctie in olvg-west en dan moet mijn vriend naar de VU en daar alles inleveren en zijn productie ook daar doen en dat duurt dus wel even. Heel veel succes morgen, komt vast helemaal goed is even afzien en dan is het ook weer allemaal gebeurt! @oj89 ja met lange protocol kunnen ze langer plannen omdat ze dan echt alles helemaal stil leggen. Dus wanneer ze dan denken he die dag hebben we teveel puncties dan kunnen ze je eventueel wat later laten beginnen met de gonalf. @droomwens79 wat irritant dat het dan nu precies niet doorzet! @rijswijkse beterschap in ieder geval, hoe voel je je verder buitenom het ziek zijn? Even nieuwsgierig wat spuiten de meeste van jullie qua hoeveelheid gonalf? Hier nog 1 dag werken en dan donderdag alles rustig inpakken als de kleine op het KDV is en dan vrijdag op vakantie en super weer in het vooruitzicht heb er zin in!
Voel me belabberd haha maar komt door de griep helaas. Ik had ganal 150 dat was te veel voor mij. Oh lekker zeg! Geniet van de vakantie er is genoeg sneeuw zo lezen!
Yessss!! Ben niet gebeld vandaag. Er zijn dus bevruchtingen. Donderdag ochtend wordt het dan spannend of ze wel goed zijn doorgedeeld en of er een tp gaat plaatsvinden. Morgen even rust en hoef ik even niet aan het proces te denken. Behalve dan dat ik die stomme utro bollen moet gebruiken
@cdokter ik snap dat het spannend is, maar het komt vast goed en je moet maar zo denken het is voor een goed doel In ieder geval heel veel succes en sterkte morgen! Krijg je direct te horen hoeveel eitjes ze hebben gevonden? @droomwens79 Je gaat zeker snel volgen, dat het nu rommelt betekend dat het ieder moment kan komen Hoe ziet jou prikschema eruit? Pff heb hem net gezet, was toch een partij gespannen en hij voelt inderdaad erg gemeen. Morgen heb ik een etentje met werk en daarna gaan we borrelen, dus moet hem dan tussendoor zetten. Ik heb ook nog als tip ik het ziekenhuis gekregen om het een half uur van te voren eruit te halen. Bedankt voor de tips meiden! @Siepie85 Ik weet niet precies wanneer ik de punctie hebben, ze hebben aangegeven tussen dag 11 en 16, afhankelijk hoe mijn follikels groeien. Op dag 8 krijg ik mijn eerste follikelmeting. Ik moet straks 100 's ochtends en 100 's avonds van Gonal F spuiten. @rijswijkse hebben ze je hoeveelheid verlaagd? @Loolaa Jippie goed nieuws! Spannend hoeveel er bevrucht zijn, ik ga voor je duimen donderdag!
Niet gebeld. Mooi dat de sluizen openstaan, maar had het niet een beetje minder gekund. Heel veel succes!! Ik duim voor een mooie ronde
Het bijzondere is dat het proces met mijn vader afleiding geeft tov het IVF traject en andersom. Dus het houdt de boel mooi in evenwicht. Balen dat je het met je schoonmoeder hebt mee moeten maken. Hoe lang heeft dat allemaal geduurd? Mijn vader is 71. Ik heb een hele hoge dosering GonalF:225 eenheden. Komt door mijn leeftijd en AMH van 1,7.
@svlok Die berichten gingen net langs elkaar heen. Ik weet niet hoeveel er bevrucht zijn. Dat hoor ik donderdag wel. Tips voor het injecteren. Eigenlijk moet je het doen als je haast hebt, dan denk je er niet zo bij na en jas je hem er zo in. Daar kwam ik achter toen ik het laatst vergeten was en mijn vriend alles na moest brengen en ik ongemakkelijk in een wc in de sporthal moest injecteren