Vergeet ik te melden hoe het hier gaat Wij hebben 19 februari de intake in Düsseldorf. Ik had echt verwacht dat dat pas tegen de zomer zou zijn. Benieuwd wat ze daar te zeggen hebben. Verder heb ik nu dus niet zoveel te melden. Het is nu wachten op de afspraak.
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 23 januari: start ICSI 1.0 25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen waren goed 24 jan. Start ivf 1.0 Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 19 februari intake Düsseldorf dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari terugplaatsing Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
@Ukkie27 dat is wel fijn, zo snel!! Ik heb ook een nieuwe baan, wel al iets langer, had 3 maanden een tijdelijk contract en nu net een vast contract. Ga het nu ook pas vertellen. Ik geloof niet dat ze t zouden verlengen als ik t de eerste 3 maanden zou hebben verteld, kies daarin dan toch voor mezelf..
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 23 januari: start ICSI 1.0 25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 17 jan. Bloeduitslagen waren goed 24 jan. Start ivf 1.0 25 jan. Uitgangsecho + start deca Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 19 februari intake Düsseldorf dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari terugplaatsing Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
Hoi punctie op zich wel goed gegaan wel veel pijn had het erger verwacht met de pijn Er zijn 5 eicellen morgen horen we of ze bevrucht zijn zoja dan zaterdag de terugplaatsing
@cdokter fijn dat het achter de rug is! Denk dat er echt een verschil is in de medicatie die je krijgt. Ik was echt helemaal de weg kwijt van de morfine infuus. Laat je lekker verzorgen en doe het rustig aan. Wat voor medicatie had je? Hopelijk zijn ze allemaal bevrucht! 5 is volgens mij het gemiddelde,ik had overstimilatie dus vandaar dat ik er zoveel had.
@cdokter Wat fijn dat de pijn toch enigszins meeviel. Ik ga voor je duimen dat ze allemaal bevrucht zijn en je een mooie terugplaatsing krijgt! Moet je morgen zelf bellen of word je gebeld? @Loolaa De uitslag is als het goed is maandag bekend, maar de gynaecoloog zei ook dat ze morgen nog zou bellen, alleen geen idee of dat nog doorgaat. @rijswijkse he bah jij ook al de griep te pakken. Sterkte en beterschap! @Pimpelmeesje maakt toch niet uit dat je wat minder actief bent, snap ik volkomen. Wel gezellig dat je af en toe komt koekeloeren @Ukkie27 ik ga het morgen ervaren, moet vanaf dan beginnen met gonal f. Ik zet ze wel zelf, mijn vriend wou me gister helpen, maar vandaag ben ik niet thuis, dus dacht moet het gewoon zelf kunnen. Hij stond eerst te kijken, maar heb hem de badkamer uitgeschopt en ben het op mijn gemak alleen gaan doen. Wat fijn dat jullie toch al volgende maand terecht kunnen, helemaal als je had verwacht dat jullie pas in de zomer terecht konden, is dat een mooie meevaller @Clueless01 groot gelijk en je bent het niet verplicht om het te vertellen. Officieel hoef je pas 2 weken voor je zwangerschapsverlof het aan je werk te vertellen dat je zwanger bent. Tot die tijd mogen ze geen vragen stellen. @droomwens79 Leuk je hebt morgen ook je uitgangsecho! Hoe laat heb je hem?
svlok Nee ze bellen ons tussen 12 en 2 Moet vanaf morgen ook me tempatuur in de gaten. Maar hoe doen jullie dat als je snachts er uit bed geweest? Dan is het toch niet betrouwbaar
@cdokter , wat fijn dat je het achter de rug hebt nu duimen op bevruchtingen. @Lauren 1990 succes morgen met de intake! Hopelijk mag je ook snel starten@rijswijkse gelukkig is het gewoon de griep hihi hopelijk ben je snel weer beter! Wat het testen betreft.officeel mogen we pas 3 februari dat is 15 dagen na de terugplaatsing en 18 na de punctie. Ik vind dat erg laat? Willen 1 febr. Savonds testen, dan zijn we samen vrij hihi. Maaarrr ik was ook aan het denken om zondag n testje te doen om te kijken hoever de pregnyl weg is, dan weten we 1feb zeker of het nog van de pregnyl kan zijn.. bah lastig, ben hier veels te ongeduldig voor. Wat ga jij doen rijswijkse? Wacht je op de bloedtest?
@oj89 ik mag 2 februari een bloedtest doen. In het ziekenhuis waar de punctie was zeiden ze zelfs dat het al op 1 februari mag. Ga van de week nog even het ziekenhuis bellen of ik niet die woensdag mag de 31ste. Denk dat het niet red tot volgende week vrijdag dus ga maandag al testen haha Ik heb geen pregnyl gebruikt.
@Ukkie27 Als je net als ik langdurig bloedverlies hebt sinds de ks, dan zal dr. scholtes je waarschijnlijk ook adviseren om dat te verhelpen omdat bloed in de baarmoeder van invloed is op het zaad. Ik was iedere maand 13 dagen ongesteld, zeg maar tot en met de eisprong ongeveer, niet echt een goede omgeving voor de zaadjes om de eicel te bereiken en ook niet echt prettig tijdens het vrijen....pff....nu is het verholpen en mijn eerste menstruatie na de correctie was maar 4/5 dagen.... Maar als je geen langer bloedverlies hebt door de niche, dan hoeft er niets aan gedaan te worden
@cdokter Hoe voel je je vandaag? Spannend dus vanmiddag weet je meer. Als je 2 uur achter elkaar in bed ligt schijnt je temperatuur wel betrouwbaar te zijn en anders toch even voor de zekerheid navragen @droomwens79 ik moet er om 09:10 uur zijn. @oj89 wat gek dat je zo lang na je tp pas hoeft te testen. Ik zou lekker 14 dagen aanhouden of inderdaad 1 februari als jullie samen zijn. Spannend hoor het komt nu dichtbij. @rijswijkse aaah ga je dan al testen? Spannend! Wellicht een hele domme vraag maar ik ben natuurlijk nog ongesteld voor de uitgangsecho, maar moet ik een tampon in of maandverband. Ze hebben er helemaal niets over gezegd
Ik heb al eerder zon uitgangsecho gehad, toen was ik ook ongesteld, ik had gewoon een tampon in en die uitgedaan in dat kleedhokje, daar staat ook een prullenbakje enzo. En dan heel snel naar die behandeltafel lopen!