Haha bedankt voor je snelle reactie. Moet dan helemaal goed komen. Ik ben toch maar voor maandverband gegaan want een tampon die er nog niet zo lang in zit doet bij mij echt pijn om eruit te halen
Mijn uitgangsecho wordt gewoon zo gedaaan, schaam me er altijd voor omdat ik altijd zo goed vloei, had bij de iui's ook altijd uitgangsecho op dag 2/3. Ik gebruik gewoon maandverband opdat moment, succes jij ook meis
waaa Rijswijkse! zo snel al! ja als je geen pregnyl hebt gespoten zie ik niet in waarom niet. zooo spannend! oh ja pff die stomme uitgaansecho's blij dat ik die gehad heb! ik had altijd vochtig toiletpapier bij me, deed ik even snel de boel poetsen van te voren. @Ukkie27 wat fijn meid dat je zo snel al in dusseldorf terrecht kan. ben heel erg benieuwd wat ze daar zeggen. nou.. hier 1 wachtweek erop zitten nog 1 te gaan.... grrr word er zelfs een beetje kribbig van van dat ongeduld.
svlok Ik had altijd maanverband Ja voel me goed wel heel onrustig geslapen omdat ze straks bellen aardig zenuwachtig voor maar komt goes
Hier helaas toch slecht niets gekregen Mijn prolactine is helemaal niet gedaald en hierdoor hebben ze toch besloten dat ik niet mag starten Pas wanneer mijn prolactine gezakt is mag ik of volgende maand of de maand daarop starten. Ik blijf de hele tijd janken, ben zo teleurgesteld in mijn lichaam en ben helemaal voor niets naar het ziekenhuis geweest. Meteen mijn behandelend arts weer gebeld en gevraagd of ik nu wel de juiste dosering slik.
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 23 januari: start ICSI 1.0 25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 24 jan. Start ivf 1.0 25 jan. Uitgangsecho + start deca 26 jan. Starten met gonal-F 2 febr. Follikelmeting Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 19 februari intake Düsseldorf dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari terugplaatsing Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
Hier net slecht nieuws gehoord Er is geen bevruchting We zijn kapot We hadden 5 eitjes waarom is er niet 1 bevrucht
Oh jee wat lees ik allemaalga hier straks verder op in. Ik ben aan het werk dus kan niet uitgebreid reageren. Denk aan jullie dames dikke knuffel!
Wij hebben net de tp gehad. Er zijn twee achtcellige embryo's teruggeplaatst. We zijn superblij! En we hebben er ook nog zes over. Morgen wordt bepaald hoeveel er geschikt zijn om in te vriezen. Daar horen we maandag meer over.
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. 23 januari: start ICSI 1.0 25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 24 jan. Start ivf 1.0 25 jan. Uitgangsecho + start deca 26 jan. Starten met gonal-F 2 febr. Follikelmeting Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 19 februari intake Düsseldorf dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari tp: twee achtcellige embryo's. Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
Hier ook geen leuk nieuws, Ik ben meer dan 1 kilo bijna 2 kilo aangekomen dus op weg naar het ziekenhuis. Reageer straks verder
@cdokter jeetje meis hele dikke knuffel voor jou. Snap dat jullie teleurgesteld zijn @rijswijkse jeetje wat schrikken hoe gaat het nu met je? Wat veel slecht nieuws vandaag Gelukkig @Loolaa wat een mooie terugplaatsing!! Nu duimen! Ik ben zo boos, ben helaas ook twee keer teruggebeld door mijn arts maar in ons nieuwe pand heb ik niet zo’n goed ontvangst. Dus morgen weer bellen...
Oj89: eerste kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. 19 januari: terugplaatsing A embryo. 3 februari: test datum Clueless01: eerste kindje 1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem. 8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo 10 febr. start ICSI 1 Svlok: eerste kindje 1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem. Wachten tot prolactine gedaald is Lauren1990: eerste kindje Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 25 januari intake ivf Pimpelmeesje: eerste kindje 1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Droomwens79: tweede kindje 1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar 24 jan. Start ivf 1.0 25 jan. Uitgangsecho + start deca 26 jan. Starten met gonal-F 2 febr. Follikelmeting Ukkie27: tweede kindje 1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing 19 februari intake Düsseldorf dionne1982: tweede kindje zwanger! 1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo 26 januari echo monicaaa1989: eerste kindje 1e ivf. 10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk Loolaa: tweede kindje 1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar 22 januari punctie: 13 eicellen 25 januari tp: twee achtcellige embryo's. Baby2017: eerste kindje 31 januari intake ivf/ Cdokter: eerste kindje 1 ivf Rijswijkse: tweede kindje 1e IVF:geen eileiders meer door bbz 17-1 Punctie 15 eicellen gevonden. 19-1 echo en bloedprikken 21-1-TP Siepie85: Tweede kindje IVF wegens verklevingen, 1e poging 24-01 starten met deca 08-02 uitgangsecho 78Sandra: Tweede kindje 1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH 05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.
Oooh wat een naar nieuws allemaal Zeg! @rijswijkse, tjeetje klinkt heffie zeg, sterkte meis.... @svlok, dat meen je niet nog langer wachten, als of je nog niet lang genoeg gewacht hebt. Pfffff @cdokter, dat is toch je grootste nachtmerrie snap jullie teleurstelling... knuffff ook lieverd. @Loolaa mooi nieuws bij jouw, 2 toppertjes aan boord duimmmmmen Hier vandaag de uitgangsecho gehad, ik start vanavond met de deca, en morgen komt de gonal-f erbij, moet 150eh spuiten uit eindelijk. Volgende week vrijdag follikelmeting op de planning..