IVF of ICSI december/januari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 22 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    @cdokter wat een vreselijk rot nieuws zeg, gewoon echt verschrikkelijk!!

@rijswijkse hoe is het afgelopen, heb je toch overstimulatie?

@Loolaa heb jij er 2 teruggeplaatst gekregen vanwege je leeftijd?
    Hier is de kleine dame overigens ook via een keizersnede geboren, grapjas lag in kruinligging dus lukte na 1,5uur persen niet.

@svlok jeetje wat vervelend zeg hopelijk krijgen ze je prolactine dan snel onder controle.

@oj89 ik vind vooral de weekenden ook altijd vreselijk met de wacht weken heb je toch minder omhanden. Maar je bent ook alweer over de helft met wachten;)

@Ukkie27 fijn dat je al zo snel terecht kwam zeg. Wie weet kunnen ze daar toch meer voor jullie betekenen.

Hier gisteren de eerste prik weer gezet en de tweede ligt al klaar uit de koelkast voor zo. En de auto is volgeladen, morgenochtend vertrekken we!

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ach jee, wat een ontzettende domper. Dikke knuffel!

3. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik heb een lichte overstimilatie,dus gelukkig niks ernstig,bloeduitslagen krijg ik zo nog door gebeld.
    Baarmoederslijmvlies zit op 13 dus dat was goed,verder nog steeds vocht onder in me buik dus verder afwachten.
    Ik lijk wel 5 maanden zwanger zo dik is me buik.
    Maandag weer terug komen.

@cdokter pff weet niet wat moet zeggen,hoop dat je snel een afspraak heb doe het komt dat er geen bevruchting was.heel veel sterkte!

@svlok pff dat had ik niet verwacht,hoop dat je snel weer kan starten!

@Loolaa spannend zeg dubbel zo veel kans haha wie weet worden het 2
    @oj89 bijna nog even doorbijten ;) spannend he?
    Denk je dat je zwanger bent?

4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @droomwens79 mijn geduld wordt weer op de proef gesteld, ben in ieder geval benieuwd wat morgen arts over mijn prolactine te zeggen heeft. Hoe vond je je eerste prik?

@Siepie85 een hele goeie reis en heel veel plezier! Wordt lekker genieten

@Loolaa Hoezo heb je er twee teruggeplaatst gekregen?

@rijswijkse gelukkig valt het allemaal mee, hebben ze aangegeven wat je zelf kan doen en of het kwaad kan? Ik had het ook echt niet meer zien aankomen, dacht dat het prolactine verhaal wel goed zat. Balen

Het enige voordeel is dat ik een niet al te lange cyclus heb en ik over 3,5 week alweer ongesteld moet worden. Dus hopelijk is dan alles in orde voor de start. Ik wil gaan voorstellen dat we vanaf nu desnoods elke week gaan bloedprikken en zo nodig mijn medicatie bijstellen zodat ik volgende cyclus wel mag starten.

5. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    En hoe is je eerste deca er in gegaan? Hoe vond je het?

Tnx voor het duimen:D:thumup:

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    @Siepie85 Heb idd twee twee teruggeplaatst gekregen ivm mijn leeftijd. Haha nog meer gelijkenissen. Meneer hier lag ook in een stuit. Ik ga er even vanuit dat een kruinligging het zelfde is als een stuitligging. Als het iets anders hoor ik het wel:). Goede reis vandaag!! Alles in de auto gekregen?

@rijswijkse Goed dat je gisteren aan de bel hebt getrokken en dat je naar het ziekenhuis bent gegaan. Lekker rustig aan blijven doen en water blijven drinken. Dan denk je dat je het hele circus achter de rug hebt, krijg je dit nog eens. Ik leef met je mee. Hoe waren de bloeduitslagen?

@svlok Ik heb er twee teruggeplaatste gekregen ivm leeftijd. Ik ben al redelijk belegen;). En dan kun je er voor kiezen om er twee terug te laten plaatsen.
    Goed dat je het heft in eigen handen neemt. Elke week bloed prikken lijkt me een goed idee. Dan kom je straks niet voor een verrassing te staan. Hoe kijken de artsen tegen dat idee aan? Ik hoop dat die 3,5e week snel voorbij gaan.

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Heel eerlijk gezegt, ik vond de spuit vreselijk:( deed echt pijn bij mij:cry: vanavond schuin proberen te zetten, recht erin zoals ze het voor deden was pijnlijk... ook de vloeistof brande gewoon onder mijn huid! Ben altijd de gonal gewent, die komt er vanavond bij en daar had ik minder moeite mee..

8. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Snelle reactie moet zo werken.
    Leverwaarde zijn verhoogd vorige week was hij ook verhoogd zei hij maar nu weer hoger geworden.
    Nog niks ernstigs zei hij maar wel duidelijk lichte overstimilatie.

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Sorrie reageer vanavond verder

10. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    ik weet het droomwens:( die naald kreeg ik heel moeilijk door de huid geprikt. ik kon er niet aan wennen aan die krengen maar ging ietsje beter als ik ze niet uit de koelkast liet liggen.

hier gaat het wat minder, heel erg onzeker.
    ben vannacht wakker geworden van ontzettende bruikkrampen niet meer te doen. duurde een half uur: misselijk, heel erg warm, zweten, harstikke bleek, moest erg naar de wc en de krampen bleven maar komen. en t waren denk ik niet echt mijn darmen, maar ook geen menstruatie kramp. erg boos op mijn lichaam nu:(:(

11. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    ohh gelukkig Rijswijkse valt het mee! hebben ze geen bloed geprikt? konden ze daar al wat in zien? hihi

svlok gelukkig kun je er toch nog een positieve draai aan geven:(

12. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Wat balen zeg! De allereerste deca brandde bij mij ook. Wat mij enorm hielp is letten op mijn ademhaling. Rustig inademen en op een uitademing de naald in een soepele beweging in de plooi prikken. Vanaf toen was het veel minder pijnlijk. Misschien kan dat jou ook helpen.

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Wat een heftige nacht heb je gehad zeg. Probeer lief te zijn voor jezelf en je lichaam. Je moet al zoveel doorstaan. Ik hoop dat je een beetje kunt relaxen vandaag.

14. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Hoi

Effe korte update
    We zijn allebei kapot van het verdriet
    7 maart hebben we pas afspraak met de arts

Kreeg gisteren om 6 uur hevige buikpijn wist niet wat ik moet doen even later heb ik de noodnummer gebeld en we moesten komen heb 2 grote cyste in me eierstok zitten
    Als het vandaag niet ging moest ik weer bellen maar heb nog steeds hevige buikpijn

Wie weet hoe lang ovitrelle uit de lichaam is?
    Ben vanaf gisteren aan het testen ben klaar effe met die hormonen in me lichaam de streep was vndaag donkerder pff wil het er uit hebben die hormonen

15. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hoi meiden wat wordt er veel geschreven! Ook echt minder leuke dingen zeg..

Heel veel sterkte @cdokter wat vervelend dat je dan pas een afspraak hebt.. Je zit zo in onzekerheid en dan duurt het ook nog zo lang! De ovitrelle is meestal ca. 8 tot 10 dagen. Waarom test je die nu eigenlijk? Hormonen gaan er niet sneller uit dan kan?

@oj89 jeetje heftig, bah.. Wie weet is het een goed teken?! Ik duim voor je!

@droomwens79 super vervelend dat het zo’n zeer doet, hoe lang moet je hier nog mee door?

Ik reageer later ook even wat meer, lastig via telefoon..

Even een update van hier..
    Gisteren intake, echo gemaakt heel veel eiblaasjes en ovulatie verwachtte hij ook gisteren of eergisteren al geweest, zijn wel flink aan het “klussen” geweest, veel leuker met de druk eraf omdat we toch ivf gaan doen. Wie weet brengt het wel wat:p
    Ga er niet meer vanuit. Ook bloed geprikt gisteren, 13 februari uitslag, tweede gesprek en na de menstruatie direct starten. Krijg heel minimaal hormonen toegediend omdat ik van mezelf al veel eiblaasjes aanmaak, zowel links als rechts.

Hoef niet aan de pil en krijg de punctie met dormicum (roesje) nergens schadelijk voor mbt zwanger worden, eitjes enz.
    Fijn, we hebben er zin in:)!!
    Leuke man ook, legt alles goed uit en erg rustig!

droomwens79 vindt dit leuk.
  16. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Oj89: eerste kindje
    1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.
    19 januari: terugplaatsing A embryo.
    3 februari: test datum

Clueless01: eerste kindje
    1e icsi tese: slechte zaadkwaliteit en pgd-probleem.
    8 febr. Informatie bijeenkomst/ prik instructie/ start echo
    10 febr. start ICSI 1

Svlok: eerste kindje
    1e icsi: slechte zaadkwaliteit en prolactine probleem.
    23 januari: start ICSI 1.0
    25 januari: echo + aanvullende hormoonspuiten ontvangen

Lauren1990: eerste kindje
    Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.
    13 februari uitslag bloed AMH waarde + tweede intake. Als de menstruatie op gang komt starten. Punctie met Dormicum.

Pimpelmeesje: eerste kindje
    1e ivf Radboud UMC. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar
    5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf

Droomwens79: tweede kindje
    1e ivf. Onverklaarbaar verminderd vruchtbaar
    24 jan. Start ivf 1.0
    25 jan. Uitgangsecho + start deca
    26 jan. Starten met gonal-F
    2 febr. Follikelmeting

Ukkie27: tweede kindje
    1ste ivf. Helaas mislukt. Geen terugplaatsing
    19 februari intake Düsseldorf

dionne1982: tweede kindje zwanger!
    1e icsi. 1 terugplaatsing A-embryo
    26 januari echo

monicaaa1989: eerste kindje
    1e ivf.
    10-1 IUI 5 --> IVF dit keer niet mogelijk

Loolaa: tweede kindje
    1e IVF. onverklaard verminderd vruchtbaar
    22 januari punctie: 13 eicellen
    25 januari terugplaatsing

Baby2017: eerste kindje
    31 januari intake ivf/

Cdokter: eerste kindje
    1 ivf

Rijswijkse
    : tweede kindje
    1e IVF:geen eileiders meer door bbz
    17-1 Punctie 15 eicellen gevonden.
    19-1 echo en bloedprikken
    21-1-TP

Siepie85: Tweede kindje
    IVF wegens verklevingen, 1e poging
    24-01 starten met deca
    08-02 uitgangsecho

78Sandra: Tweede kindje
    1e IVF vanwege laag AMH en verhoogd FSH
    05-02 gesprek in Dusseldorf voor behandelplan etc.

17. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Lauren 1990
    Wou weten of de ovitrelle er al uit was

18. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Bij mij duurt het inderdaad ook wel 2 weken. Ik heb 2 dagen echt rood bloedverlies, maar ook niet bijzonder veel. Daarna echt nog wel 1,5 week bruinverlies. Dat is wel echt heel weinig, voornamelijk bij het afvegen en een paar druppels in een inlegkruisje. Ik moet wel zeggen dat ik dit voor de zwangerschap ook al had (waarschijnlijk door endometriose), maar toen was het wel een paar dagen minder. Dus of het echt door de niche komt durf ik niet te zeggen. Ze hebben toen wel een waterecho gedaan om te checken of de baarmoederwand in de niche niet te dun was en dat zag er toen goed uit. Ben dus benieuwd wat ze zeggen.

19. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    @svlok Ik had een maandverband en een tampon en net voor de echo op de wc de tampon eruit gehaald zodat het er niet helemaal als een slagveld uit zou zien:oops:

20. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Wat een rotnieuws voor jullie @svlok @rijswijkse @cdokter

Ik had echt het idee dat alles voor niets is geweest toen we geen terugplaatsing hadden @cdokter Voel jij dat ook zo? Alsof je helemaal geen kans hebt gehad. Ovitrelle duurt meestal een dag of 10 voor het uit je lichaam is.

Deel Deze Pagina