IVF of ICSI december/januari

Discussie in 'MMM clubs' gestart door svlok, 22 nov 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Spannend! Kun je er een foto van maken?

Bij mijn vader komt steeds meer het besef dat hij echt niet meer beter wordt. Daarnaast heeft hij een redelijk dominante vrouw die mij niet zo leuk vindt. En zij wil mij eigenlijk niet in de buurt hebben. Heel naar. Dat maakt het voor mij nog eens extra zwaar.

2. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
  3. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Ohh dat meen je niet! Wat een vervelende situatie! Valt er niet over te praten? Heeft je vader dit ook in de gaten? Laat je niet wegjagen meid! Geniet van alle momenten samen xx

4. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Voor 14 dagen na Pregnyl vind ik hem redelijk duidelijk. Maar ja, het verschilt per persoon hoe lang Pregnyl in het lichaam zit. Echt spannend dit. Hoop zo dat hij gaat oplopen.

5. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Dit heeft een lange geschiedenis. Mijn vader heeft geen ruggengraat. En nu hij zo ziek is kan hij helemaal geen weerstand bieden. Heb er zelf ook al heel energie ingestopt de laatste tijd. En het lukt me gewoon niet. Dus ik kies nu voor mezelf.

6. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Denk haast dat t wel al uit je lichaam is, Maargoed dat is natuurlijk niet zeker, per persoon anders. Heb je niet al n keer eerder getest om te kijken of r eruit is?

7. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    bij de iui had ik met pregnyl 5000 een keer getest op dag 9, toen wat het spierwit...
    vriendje lief wil vanaf nu iedere morgen testeno_O ben het wel met m eens haha jeej wat ben ik toch een ongeduldig persoon, kan hier erg slecht tegen.

:( wat verdrietig. maar goed dat je voor jezelf kiest. je moet doen waar je jezelf op het moment goed bij voelt in deze trajecten, anders ga je er zelf aan onder door.

8. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    @oj89 ik denk wel dat het eruit is maar heb geen ervaring met pregnyl.
    Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd

9. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@oj89 meid wat spannend, ik denk dat het goed zit:) maar zeker weten doe ik ook niet omdat ik ook geen ervaring heb met pregnyl

10. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw

Oooh wat spannend!! Voorzichtig gefeliciteerd! Super leuk!!

11. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @oj89 ik heb geen ervaring met de hormonen en hoe snel ze uit je lichaam zijn, maar dit ziet er veel belovend uit :D Alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

@Loolaa Wellicht als ik niet had bloed geprikt had ik gewoon mogen starten, dus het is gewoon heel erg dom van me geweest, maar ik ga vrijdagochtend bloedprikken en hoor maandag de uitslag, hopelijk is er dan eindelijk een daling te zien. Ik mag hem niet vaker gebruiken, maar moet meer innemen in een keer. Ik moet wel zeggen dat ik er dit weekend behoorlijk last van heb gehad :( Lief van je hopelijk mag ik over 2,5 week alsnog starten :D

@rijswijkse Kan zijn dat het toch nog te vroeg was om te testen, hopelijk alsnog straks een mooie test in handen!

@droomwens79 wat fijn dat het nu beter gaat! Haal je hem wel een half uur van te voren uit de koelkast of prik je hem rechtstreeks uit de koelkast? Alle tips zijn welkom, voor wanneer ik weer mag beginnen :p

@Loolaa logisch dat het een zware week is! Denk wel een beetje aan jezelf, probeer ondanks alles toch een klein beetje te ontspannen, want dat is ook goed voor je lichaam.

droomwens79 en rijswijkse vinden dit leuk.
  12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    @oj89 helaas negatief.
    Ga ff opschieten kleine naar school brengen en naar het ziekenhuis reageer vanmiddag weer

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    @svlok hij was helaas negatief.
    Wordt gek van die bolletjes zweet me helemaal gek in de nacht en droom de gekste dingen.
    We duimen voor @oj89

14. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@svlok kwartiertje eruit en dan schuin prikken, tot nu toe het beste zonder pijn voor mij:thumup: geld voor de deca en de gonal;)

@oj89 en en en :D

@rijswijkse meid balen zeg:( zowel van de test, als de bollentjes. Kun je nog te vroeg zijn met testen?

rijswijkse vindt dit leuk.
  15. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    nee denk niet dat het te vroeg is om te testen,hij had nu wel positief moeten zijn
    We gaan weer naar de volgende ronde heb er hopelijk nog genoeg in vriezer die goed ontdooien.
    Ik vond het juist fijner om ze niet uit de koelkast te halen.grappg

16. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Hij loopt op! Ik voel me nog niet blij, het is nog zo vroeg! Mag officeel zaterdag pas testen... en heb zoveel buikpijn.

Bijgevoegde bestanden:

17. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    he verdorie Rijswijkse:( geef de moed nog niet op meid! je hebt 2 dagen later als ik de terugplaatsing gehad.
    en als ik ech zwanger ben, vind ik dat ik wel heel vroeg positief test. heb jij ook last van buikpijn door de bolletjes?

gelukkig gaat het beter met de deca droomwens! wat een verschil is de gonal f dan he? ik heb 2 weken deca gespoten voordat de gonal erbij kwam. bij de deca moest ik best hard duwen. en dat deed ik dus ook bij de gonal, die floepte er zo in! snap niet dat ze daar nog niets op hebben verzonnen op die stomme naalden

18. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Nee heb helemaal nergens meer last van.
    Ik ga er van uit dat het niet gelukt is maar heb nog 11 kansen
    Jee een oploper gefeliciteerd!
    Ik zeg gewoon dat je zwanger bent geweldig!

oj89 vindt dit leuk.
  19. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Wowww!! Dat geeft goede hoop! Ziet er goed uit:D Vanochtend vroeg was ik al aan het kijken of er nieuws van je was:D.

oj89 vindt dit leuk.
  20. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Oh, in dat geval is het idd balen dat je eerder hebt geprikt. Ik hoop ook dat je over 2,5 week mag gaan starten.

Ik probeer het ook zo veel mogelijk los te laten. Ik doe ook aan bewust ontspannen door mindfulness en yoga om me meer op mezelf te concentreren.

Deel Deze Pagina