@rijswijkse , kan het zijn dat je toch te vroeg hebt getest? Staan de bolletjes daar bekend om dat ze zulke rare bijwerkingen hebben? @droomwens79 goeie tip, ik zal hem onthouden Ervaar je eigenlijk bijwerkingen van de hormonen? @oj89 aaaaah nu een niet meer zo voorzichtige gefeliciteerd. Super mooie testen Dat is nummer 2 in dit topic @Loolaa dat zijn tenminste goeie afleidingen en zorgt voor voldoende ontspanning. Ik zit eraan te denken om morgen mezelf lekker te verwennen met een massage, net was een vriendin hier en heb het even over het traject gehad en merk toch wel dat ik nog erg emotioneel eronder ben over het feit dat we niet mochten starten Hoe gaat het met de andere dames?
Jezelf verwennen met een massage is altijd een goed idee!! Ik zou het ook zo'n domper vinden. En in jouw geval helemaal. Je bent er zo mee bezig dat alles en iedereen meewerkt om te starten. En als dat dan niet lukt ondanks die inspanningen zou ik ook er ook goed ziek van zijn. En dan lijken paar weken later starten opeens een bijna onneembare horde. Dus dat je daar emotioneel onder bent is heel logisch. En ook goed dat je daar aandacht aan geeft. Dikke knuffel van mij en een hart onder de riem❤️.
Gaat eigenlijk best goed, wel last van de bijwerkingen! Maar dat neem ik voor lief Ik heb a.s vrijdag mijn eerste follikelmeting idd. Best spannend Hoe gaat het met jouw? Best zwaar allemaal aan jouw kant
@oj89 ik zit er ook helemaal klaar voor, ben zo benieuwd! Wordt vast weer een hele mooie test @Loolaa dankjewel lief van je! Het wordt vandaag lekker weer dus laat me morgen wel lekker verwennen @droomwens79 oei dat zijn best heftige bijwerkingen, maar je hebt helemaal gelijk! Het is voor een goed doel Hebben jullie eigenlijk last van meer pukkels en oneffenheden? Ik merk dat mijn huid de laatste tijd echt van slag is
jihaaa!!! wat lief meiden! hij is weer opgelopen!! oh man ik durf het echt niet te geloven. als die zaterdag nog zo is, dan denk ik wel hihi. alleen die stomme buikpijn baart me echt zorgen. gelukkig is het niet de baarmoeder, die zit n stuk lager. grr heb je al last van steekjes in de liezen droomwens? laat je lekker verwennen svlok! heb je zeker weten verdiend meid heerlijk! hoe voel jij je lola? waneer wil jij gaan testen?
Wauw nu toch echt een gefeliciteerd dat hij nu al zo mooi oploopt beloofd echt veel goeds dit is nummer 2 en we gaan door tot iedereen zwanger is! Zit nu pas in de bus terug naar huis, hebben een grote klant gewonnen en dat moesten we natuurlijk vieren! Maar wel net lekker naar het station gelopen, het is echt lekker buiten, kan niet wachten op betere dagen. Ze zeggen dat met warmer weer een eitje ook beter innestelt.
Oh jaaa ik kan ook niet wachten totdat de lente begint. Heerlijk! Haha dat wist ik niet van die eitjes hihi Pohh vind het wel echt heel vreemd hoor! Ik weet alles van zwanger worden... en nu "ben ik zwanger" en daar weet ik niets van hihi
Super @oj89!!! Nu kan je er echt niet omheen. Gefeliciteerd zeg ik volmondig Ik ga braaf volgende week donderdag testen. Als de utro bollen op zijn. Had vandaag wel een enorme buikpijn. En heb het idee dat mijn tieten in de fik staan. De utro doet z'n werk dus goed denk ik maar.
Wat goed van die klant. Gefeliciteerd!! Successen moeten altijd gevierd worden. Hoe klein ze ook zijn. En lekker dat je een wandeling hebt gemaakt. Ik ben er ook op uit geweest met zl. Heerlijk! Ik kan ook niet wachten totdat het weer heerlijk blote voeten weer is Veel plezier met je massage morgen
Het is idd zwaar. Maar ik merk wel dat ik er een soort van modus in heb gevonden. Ik kijk naar wat ik wel heb. En vanuit dat punt met de situatie om te gaan. Het blijft verdrietig. Maar het helpt me wel. En het gekke is dat ik het hele IVF gebeuren hierdoor als veel minder zwaar ervaar. En dar is dan weer een geluk bij een ongeluk Balen van die bijwerkingen. Ik duim voor een mooie fm vrijdag en dat je niet te lang door hoeft
@oj86 Morgen ochtend zit ik er weer klaar voor hoor. En dan ben ik niet de hele dag in de weer zodat ik pas laat kan reageren
Oooooh Geweldig! Je bent gewoon ZWANGER lekker genieten Gefeliciteeeeeerd!! Last van steekjes in mijn liezen nog geen last van
Komtie weer!!! Zaterdag doen we een clear blue, en dan hou ik op mijn testjes spam. Hoe blij je ook bent voor een ander, weet maar al te goed dat het ook niet leuk is t is jullie ook zo gegund lieve meiden! Hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal snel nu! @Loolaa ik vind het knap hoe je ermee omgaat. Petje af! @rijswijkse hoe het is het met jou meid? @cdokter hoe is het met jullie? Al een beetje een plekje kunnen geven?
@Clueless01 hoe gaat het bij jou? ging je het nu aan de leidinggevende vertellen? hoe werd er gereageerd?
Heel hartelijk gefeliciteerd @oj89!! Tot nu toe vind ik het alleen maar leuk om je testen te zien. Maar kan me ook voorstellen dat anderen er meer moeite mee hebben.