whahaha lolaa! en dat voor een belegen vrouw of je stuurt je man. vorige week is mijn vriend naar de action gegaan ik geloof dat hij 5 verpakkingen heeft meegenomen haha ze keken hem wel even raar aan hihi. clueless. ik ben op 23 december begonnen met de deca en 5 januari de gonal f erbij. dus in totaal 22x decapeptyl, 9x gonal f, en 1x pregnyl. maar de pil onderdrukt toch de eisprong? en dan kunnen er toch geen cystes ontstaan?
Ja, idioot hè? En idd dat voor een belegen figuur. Mijn vriend maakt het helemaal niets uit. En gaat gewoon naar de drogist hier in het dorp en vraagt waar ze liggen ook al weet hij waar ze liggen Misschien ga ik straks incognito naar de Action. Of mijn vriend hier naar Kruidvat.
Yeaaaaaah dinsdag de punctie met 11 eitjes♡Ze waren tussen de 15mm en 22mm♡ vanavond om 20.30 de deca en dan om 22.30 ovitrelle en dan op naar Dinsdag en om 09.30 de punctie♡
Wat goed zeg!!! Wat een mooie opbrengst. Vanavond nog even injecteren en dan ben je er van af. En dan op naar de punctie
IVF/ICSI December & Januari (& Februari) Oj89 - IVF - eerste kindje - Zwanger Afspraak: Medicatie: Clueless01 - ICSI/tese- eerste kindje Afspraak: 8 februari informatiebijeenkomst/prikinstructies/echo 10 februari start ICSI 1.0 Medicatie: Svlok - ICSI - eerste kindje Afspraak: 5 februari uitslag prolactinewaarde 17 februari verwachting menstruatie Medicatie: Decapeptyl en Gonal F 2x 100eh + carbergoline Lauren 1990 - IVF - eerste kindje Afspraak: 13 februari uitslag bloed AMH waarde + tweede intake. Als de menstruatie op gang komt starten. Medicatie: Punctie met Dormicum. Pimpelmeesje - IVF - eerste kindje Afspraak: 5 februari afspraak anesthesist en daarna start ivf Medicatie: Decapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle Droomwens79 - IVF - tweede kindje Afspraak: 6 februari punctie 09.30 8 februari belt het lab of er bevruchting heeft plaats gevonden 9 februari bij bevruchting tp deze dag Medicatie: Decapeptyl, Gonal-F 150eh, Ovitrelle, Crinone, punctie met morfine Ukkie27 - IVF - tweede kindje Info: 1e IVF helaas mislukt, geen terugplaatsing Afspraak: 19 februari intake Düsseldorf Medicatie: Dionne1982 - ICSI - tweede kindje - Zwanger Info: 1e terugplaatsing A-embryo Afspraak: 26 januari echo gehad Medicatie: Monica1989 - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Loolaa - IVF - tweede kindje Afspraak: 8 februari testen Medicatie: Utro Baby2017 - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Cdokter - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Rijswijkse - IVF - tweede kindje Afspraak: Medicatie: Siepie85 - IVF - tweede kindje Afspraak: 8 februari uitgangsecho Medicatie: 78Sandra - IVF - eerste kindje Afspraak: 5 februari gesprek in Dusseldorf voor behandelplan Medicatie: Babs77 - IVF - tweede kindje Afspraak: 13 februari uitgangsecho Medicatie:
@Loolaa dankjewel! Zodra de uitslag bekend is laat ik het weten. Oeh spannend, wanneer wil je nu gaan testen? Slim om geen testen in huis te hebben, dan kom je minder snel in de verleiding. Hahaha, ik zie je al staan bij de kassa succes met het kopen, mocht je er echt moeite mee hebben je kan ze tegenwoordig ook online bestellen @droomwens79 Wauw wat een mooie uitkomst, 11 eitjes in de running! Super spannend dinsdag en natuurlijk ook de 8e en de 9e
Ja dan heb ik het zelfde lange protocol. Ik moet trouwens triptofem ofzo spuiten. Maar dat is vast t zelfde als deca.
Online zou kunnen. Daar heb ik een nog minder goed gevoel bij. Ik zal jullie besparen waarom. Wat een bizar figuur ben ik op dat gebied. Maar ja, iedereen heeft zijn dingen. En dit is mijn dingetje Mijn vriend gaat het vandaag of morgen wel regelen
Haha de kruidvat of bol.com verzend in een heel mooi onherkenbaar doosje hoor Loolaa @droomwens79 super!! Spannend
Haha!! Bedankt voor de tip. Maar dan staat er in mijn account dat ik die dingen besteld heb. En dat kan echt niet Jaja, er mag weer gelachen worden
Ik voelde me opeens heel beroerd vandaag. Mijn vriend is toen als een gek naar Kruidvat gegaan. En dit is het resultaat.
@Loolaa aaaaah ik zie een streepje, nu hopen dat de testen mooi blijven oplopen. Al een voorzichtige gefeliciteerd. @droomwens79 Dankjewel! Waarschijnlijk weet ik meer aan het einde van de dag, dus wordt erg spannend morgen.
Tnx!! En dat midden op de dag. De streep stond er ook heel snel. Wij zijn helemaal beduusd. Nu kijken wat er morgen ochtend te zien is.
JAAAAA!!! ohhh zo spannend!! Ik hoop het zo! Hopelijk heeft je vriend een voorraad gehaald hihihihi hoeveel dagen na de pregnyl/ovitrelle zit je nu?