Mooi dat het goed ging. Moest je ook onder toeziend oog van de verpleegkundige jezelf injecteren? Mooi dat je het hele pakket in huis hebt.. Ziet die koelkast lade er opeens heel anders uit
Tnx Meisie!! Heb het nog niet helemaal geaccepteerd denk ik. Ben ook helemaal vergeten om het ziekenhuis te bellen vandaag. Raar figuur
Nee dat hebben ze niet gezegd. Ik weet wel dat ze proberen om een woensdag te plannen, omdat het doordeweeks moet. En aangezien de eerste echt op zondag 4 maart is denk ik dan woensdag 7 maart?
Huh heb je pas 4 maart een echo? Gaan ze niet tussendoor kijken hoe het is? Ik moet 19 februari weer erheen om de dosering van het hormoon dat erbij komt te bepalen en de startdatum. Ze kijken dan ook of deze medicatie goed aanslaat.
IVF/ICSI December & Januari (& Februari) Oj89 - IVF - eerste kindje - Zwanger Afspraak: Medicatie: Clueless01 - ICSI/tese- eerste kindje Afspraak: 8 februari informatiebijeenkomst/prikinstructies/echo 10 februari start ICSI 1.0 met triptofem 19 februari echo Medicatie: triptofem, fostimon en pregnyl Svlok - ICSI - eerste kindje Afspraak: 16-18 februari wachten op menstruatie daarna starten Medicatie: Decapeptyl en Gonal F 2x 100eh + carbergoline Lauren 1990 - IVF - eerste kindje Afspraak: 13 februari uitslag bloed AMH waarde + tweede intake. Als de menstruatie op gang komt starten. Medicatie: Punctie met Dormicum. Pimpelmeesje - IVF - eerste kindje Afspraak: Decapeptyl start 10-02, start Gonal-F op 23-02, eerste echo 04-03 Medicatie: Decapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle Droomwens79 - IVF - tweede kindje Info: 1ste terugplaatsing 09-02-2018, A-embryo (8cellig) Afspraak: 22 test datum en doorbellen aan mck Medicatie: Decapeptyl, Gonal-F 150eh, Ovitrelle, Crinone, punctie met morfine Ukkie27 - IVF - tweede kindje Info: 1e IVF helaas mislukt, geen terugplaatsing Afspraak: 19 februari intake Düsseldorf Medicatie: Dionne1982 - ICSI - tweede kindje - Zwanger Info: 1e terugplaatsing A-embryo Afspraak: 26 januari echo gehad Medicatie: Monica1989 - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Loolaa - IVF - tweede kindje - Zwanger Afspraak: 8 februari testen Medicatie: Utro Baby2017 - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Cdokter - IVF - eerste kindje Afspraak: Medicatie: Rijswijkse - IVF - tweede kindje Afspraak: Medicatie: Siepie85 - IVF - tweede kindje Afspraak: 8 februari uitgangsecho Medicatie: 78Sandra - IVF - eerste kindje Afspraak: 5 februari gesprek in Dusseldorf voor behandelplan. Mag gaan starten rond 5 maart a.s. Medicatie: Meriofert 225e, Ovaleap 225e, Synarel neusspray, Pregnyl 5000ie, Utrogestan. Babs77 - IVF - tweede kindje Afspraak: 13 februari uitgangsecho Medicatie: Ellis2014 - IVF - Afspraak: Medicatie:
@Loolaa Lekker ervan genieten En niet vergeten om het ziekenhuis te bellen voor de vervolg afspraken @Pimpelmeesje wat gek dat je pas zo laat je eerst echo krijgt, wellicht even vragen of dat wel normaal is? Ik krijg ook tussendoor een echo om te kijken hoe het met de medicatie gaat en of we wellicht het moeten aanpassen
Staat ook zo in het protocol, ik begin de 23e (pas) met stimuleren en dan op stimulatiedag 10 heb ik pas de eerste echo. Ik vind t ook gek..
Dat is wel n verschil dan, want dan kunnen ze toch niet goed monitoren of je de goede dosering spuit etc? En hoe weten ze dan dag de deca werkt? Ik moet die ook 10 dagen en dan echo om te zien of het aanslaat, daarna pas verder.
Ik vroeg me het ook af, maar het is het schema wat ze volgen waar ik loop, bij dag 10 kunnen ze dan zeggen verhogen of niet en doorspuiten met de deca. Zo ging het bij mij. De dag dat ik ovitrelle zette, moest ik ook de deca nog zetten
Ja, maar dan gaan ze er al vanuit dat de deca enzo zn werk doet. Vind t persoonlijk wel fijn dat ze nog even kijken en t schema meteen op de persoon aanpassen ipv t standaard protocol gebruiken. Maar mss is dat wel gewoon gebruikelijk in bepaalde ziekenhuizen.
@Loolaa Spannend, ben benieuwd wanneer je terecht kan! Heb je nog getest? @Pimpelmeesje Wat gek, maar wellicht doet toch ieder ziekenhuis het anders. Ik heb dat ik op dag 1 begin met deca en vanaf dag 3 dus gonal f erbij. Wat gek dat er toch zoveel verschillen zijn Dan vraag je je toch af wat het beste werkt. Ik weet wel dat ze op dag 3 en vanaf dag 8 een echo doen en wellicht als het nodig is vanaf dag 8 meerdere echo's wanneer de follikels niet goed groeien of wanneer ze het in de gaten willen houden.
Oh jeetje ik heb net de eerste spuit gezet, ik vond/vind t echt heel erg spannend, maar uiteindelijk is t gelukt. Ik ben best wel trots
Spannend he zo’n eerste prik! Maar je hebt de eerste achter de rug!! Vond mijn tweede al minder eng. Ben wel blij dat ik al een beetje kon wennen vind het nu minder eng als de vorige keer