Oh dat valt qua echo's wel mee. En fijn dat ze dat daar wel doen. Ik zou het dan ook liever in natuurlijke cyclus doen. Al die hormonen wordt een mens ook niet vrolijk van. Wacht jij dan nu op een eisprong? En forceren ze dat met Pregnyl of is het echt wachten dat hij uit zichzelf springt?
Je wordt gemonitord totdat het eitje ongeveer 18mm is en dan spuit je pregnyl of een dag later als het bijv vol zit en dan 5 dagen later meestal de tp. Fijne vind ik ook dat ik weet dat ik dan als het niet lukt ik rond dag 7 ongesteld wordt na de tp. Met de progesteron wordt ik dat niet en dan moet je echt wachten om te testen en is hoop soms valse hoop hehe
Net echo gehad, in ieder geval 4-5 grote die rond de 15mm zijn en nog veel kleintjes, goed bms. Die ziet er goed uit, nu bloedprikken op oestradiol. En morgen weer echo dan kan ze eventueel de punctie in gaan plannen
O, sorry zie dit bericht na het verzenden van mijn vorige bericht. Wat fijn en wat een goed nieuws! De hoeveelste dag is dit nu van je cyclus? Succes morgen. Ben benieuwd wanneer de punctie is!
Helaas niet nodig Voel aan alles dat mijn menstruatie eraan komt, 2 uurtjes geleden al roze afscheiding gespot. Daarmee begint het altijd bij mij *Trek me even terug, ben er kapot van*
@droomwens79 Er ging even iets mis met Mn vorige bericht.. Heel veel sterkte meid, ik heb nog zo aan je gedacht! Snap dat je nu enorm verdrietig bent.
@droomwens neeeeee, dat meen je niet een hele dikke knuffel voor jou! @Babs77 Jeetje wat een rot nieuws zeg wat raar dat ze het nu staken omdat ze er geen ervaring mee hebben, zonde dat jij er nu de dupe van bent @Siepie85 wat fijn dat je niet 14 dagen in spanning hoeft te zitten, maar na een week al weet waar je aan toe bent. Je eerste echo klinkt positief, ik ga duimen dat er morgen wellicht nog meer follikels zitten. @Clueless01 hoe gaat het met jou?
@svlok nu niet hoor want na punctie moet ik ook gewoon aan de uterogestan dus gewoon de hele 2 weken spanning!! Thanks voor het duimen we gaan het zien!
@droomwens79 oh wat naar, sterkte! @Pimpelmeesje dat klinkt goed @svlok ja is zeker balen. Maar ik heb liever dat ze zeker weten dat ik een goede kans maak dan dat er een cryo wordt verspild. Dus op naar de volgende ronde.
@svlok voel je je menstruatie al aankomen? Dan mag je beginnen toch? Met mij gaat het wel oké, wel last van menstruatie, maar ik wil gewoon geen pijnstillers slikken dus ik moet t maar ondergaan .
Knap haha, bikkel ben je hoor!, ik slik de eerste 2 dagen altijd naproxen anders ben ik niet instaat te functioneren of slapen en maakt het bloeden ook minder. Wat op de een of andere manier tegenwoordig super heftig is sinds Mn bevalling.