In mijn ogen lopen ze af. Dus ik denk dat het nog Ovitrelle is. Nu maar doortesten en hopen dat het oploopt. Of een paar dagen wachten. Maar ik denk dat je daar te ongeduldig voor bent
24 follikels!!! Niet normaal. Geen wonder dat je last van je buik hebt. En heel fijn dat er geen tekenen zijn van overstimulatie. Op naar de punctie maandag
Hopen op een boost idd. Het gaat uiteindelijk om de eicellen die in de follikels zitten. Duimen voor maandag!!
@Clueless01 Wauw, dat zijn er veel. Op naar maandag! @svlok misschien wel alle 9 een eitje. Ze kunnen het nooit helemaal precies zien op de echo. Ben benieuwd waar je maandag op uit komt. @Pitaa91 je bent erg vroeg met testen. Ik denk ook dat het Otrivelle is. Hopelijk gaan ze oplopen.
@Pimpelmeesje dat dacht ik dus ook, maar ze zei dat door de decapeptyl de eitjes groter kunnen worden en ze daarom nog even willen doorstimuleren tot maandag. Er bestaat dan ook een kans dat de overige 3 achterblijvers ook nog doorgroeien. Omdat er maar 1 van 20mm was willen ze ervoor zorgen dat de andere ook wat groter worden. @Clueless01 ja er zit goede bescherming omheen zeggen ze, dus we gaan nog even vrolijk door. Ja logisch dat je daardoor gespannen bent en daarnaast lijkt het me ook geen pretje om zoveel in je eierstokken te voelen, ik heb met 6 eitjes al last @Babs77 Ja, ik ben ook erg benieuwd, wellicht dat ze toch nog doorgroeien. Ben wel blij zodra ik de punctie krijg, want heb nu wel enorme last van mijn buik.
@Loolaa heb je er ook aan gedacht om contact op te nemen met Freya mbt je plannen om een coaching gebeuren te starten?
Pff de pregnyl heeft me nog wat gedoe opgeleverd. Ik had dat mengen nog nooit gedaan. Snapte er werkelijk niks van. Telkens zoog ik die vloeistof op, maar als ik dan t spuitje los liet liep alle vloeistof eruit. Na 20 min was ik er pas achter dat dat hoort en dat je m gewoon uit t potje moet trekken. Had zelfs al de spoedpost gebeld . Wel 20 min te laat gezet maar dat zal ik melden maandag.
Hahaha, nog tips hoe het wel moet? Ik heb er ook nog geen uitleg over gekregen. Moet je het eenmalig prikken of toch twee keer?
Een keer. 36 uur voor de punctie dus de tijdsdruk hielp ook niet echt. Nou tips, dus gewoon als je die vloeistof opzuigt de spuit uit t potje trekken, en t zelfde voor dat oplosbare spul. Maar vooral zou ik vragen of ze t in t ziekenhuis voordoen. Dat deden ze met al t andere wel, met een soort promo ding ofZo, niet met echt medicijn. Snap niet dat ze t niet doen met zoiets ingewikkelds.
Kan me voorstellen dat de tijdsdruk niet helpt. Maar gelukkig uiteindelijk toch nog gelukt. Ik zou ze maandag idd meteen bellen om het te vertellen kunnen ze daar rekening meehouden.
@Clueless01 ik ga het wel even vragen of ze het wellicht voor willen doen, want ik heb het alleen mee gekregen, maar ze zeiden de uitleg volgt later. Inderdaad wel verstandig om even te melden dat je het wat later hebt geprikt. Hoe voelde de spuit? Ik heb namelijk precies hetzelfde thuis liggen.
Ik heb afgelopen donderdagavond 7 minuten te laat ovitrelle gespoten. Volgens mijn arts was het gelukkig niet zo erg. Punctie was gelukkig heel goed gegaan!
Voelde prima, was gewoon n dun naaldje en deed geen pijn. Vloeistof voelde wel n beetje naar (net zoals bij mij de triptofem), maar is gelukkig maar van korte duur!
Fijn dat het goed is gegaan! Pregnyl/ovitrelle moet je 35-36 uur van te voren spuiten. Bij mijn ziekenhuis houden ze 36 aan, maar denk dat die 20 min niet zoveel uit maakt. En anders moeten ze maar de punctie 20 min later doen .
Ik had m vanmorgen. De follikels zijn netjes doorgegroeid, aan de ene kant iets meer dan de andere. 3 follikels van 18mm, en de andere verdeeld tot 14mm en dan nog wat hele kleintjes. Volgens mij ongeveer 17 follikels tussen 14-18mm. Ze belt me straks of de punctie dinsdag of woensdag wordt, en of ik dan morgen nog langs moet voor een echo.
Heeft een paar van jullie crinone gel gekregen? Zo ja hebben jullie ook last van bijbewerking zoals een beetje zeurende menstruatiepijn?