Oh lekker vroeg! Fijn om de datum te hebben. Moet je nog n echo? Vanaf 20:00 pregnyl ook? Ik ben morgen dus, maar gek genoeg voel nog weinig spanning. Vooral opgelucht dat t eindelijk zo ver is.
@Clueless01 ja gek he maar is denk ik ook omdat je letterlijk naar dat moment hebt toegewerkt! Derna vindt ik het eigenlijk nog veel erger, zijn er wel bevruchtingen etc en daarna nog 2 weken hel wat hebben we er toch veel voor over! @Pimpelmeesje wat fijn dat je weet nu wanneer. Mag je dan vanavond de ovitrelle spuiten? @Pitaa91 geen idee ik gebruik uterogestan bolletjes en die houden bij mij alles tegen. Ik heb ook geen idee wat er gebeurt totdat ik mag testen.
Ja, om 20:30uur ovitrelle (synthetische pregnyl, komt in n pen dus wat gebruiksvriendelijker) spuiten. Heb voor de zekerheid al n alarm gezet Wel fijn dat je geen spanning hebt @Clueless01! Ik vond alles tot de eerste echo superlang duren, en dan ineens sneltreinvaart.. Mss ook omdat ik bij de IUI's ben echo's nodig had
@Pimpelmeesje ja die had ik ook en idd ook een alarm gezet! Het is wel meer vloeistof dan met de gonalf en deca dus rustig spuiten en voelt iets minder prettig daarna vindt ik altijd.
Hihi ja ik had ook n alarm, Maarja toen was ik alsnog zo lang aan t klooien ermee . Ik heb wel n soort gezonde spanning maar niet echt dat ik er tegenop kijk. Heb t allemaal natuurlijk ook nooit meegemaakt dus weet niet hoe t is. Zal best heftig zijn met zoveel follikels..
Bedankt voor de tip. Ik vond de pregnyl al geen hele fijne vloeistof, zal wel vergelijkbaar zijn. Komt vast goed, ik lees zo wel even de bijsluiter voor de zekerheid, maar die pennen werken verder precies hetzelfde als gonal-f toch?
Leuk dat je meedenkt. Ja, daar heb ik over nagedacht. Ik heb een heel plan bedacht en daar zit contact met Freya ook bij. Ik heb een aantal jaar geleden in de fertiliteits branche gewerkt. Dus ik ga mijn netwerk benaderen. Ik ga aan hen input vragen. En als ik het helemaal rond heb ga ik Freya ook benaderen. Op de site staan ook wat workshops. Dus ik moet wel met iets goeds komen wat nog niet bestaat.
Ja Ovitrelle, lijkt me wel fijn. M'n moeder heeft de pregnyl gedaan bij de IUI's, zij werkt in de zorg en dat vond ik toch fijner. En jaaa zeker spannend
Wat fijn om zo'n moeder te hebben. Zometeen die Ovitrelle er in jassen en dan ben je voorlopig af van het spuitenHeerlijk!!
@Clueless01 vast heeeeell veel succes voor morgen. Heb je trouwens hierna een paar dagen vrij? Want ik heb echt een paar dagen bij moeten komen na mijn punctie omdat ze zoveel moesten aanprikken.
Ik meld me maandag ziek en heb gemeld dat het wel een week kan duren. Ze zijn heel meelevend dus dat is erg fijn. Dankjewel allemaal, ben heel erg benieuwd wat ik er van ga vinden..