Gesprek is goed gegaan. We gaan het in mijn natuurlijke cyclus doen en ik krijg een echo en hoef verder helemaal niets te gebruiken, even mijn eigen lichaam zijn werk laten doen. Ik moet aan de hand van ovulatietesten mijn ovulatie opsporen en daarna wordt er een belafspraak ingepland en hoor ik die ochtend of ik de terugplaatsing krijg. We kregen wel al de vraag mocht dit niet lukken of we dan voor nog een stimulatieronde willen gaan, ook ivm de extreme napijn die ik heb gehad, maar daar zeggen we natuurlijk ja op en dan kan ik eventueel in aanmerking komen voor sratching.
Neeeeee!!! Oh wat ontzettend balen en al vrij snel nu ongesteld.. ik snap dat jullie even tijd voor jezelf nemen heel erg veel sterkte
Wat goed meis. Ik moet dinsdsg mck bellen en dan krijg ik een bel afspraak om te horen of ik ook ingeloot wordt voor sratching. Anders meteen gesprek plannen voor ivf 2. Natuurlijke cyclus is wel onwijs fijn, geen hormonen en toch een soort van de natuurlijke manier. Hopelijk mag je snel beginnen meis -
Hoewel het niet leuk is, is het wel fijn dat je best snel een nieuwe afspraak kan plannen. Hopelijk zit daar de plakker tussen!
Thanx. Vanmorgen wezen bloedprikken, wacht nog op uitslag. Maar de test vanmorgen was veel lichter weer dus ik ga ervan uit dat de hcg waarde ook lager is geworden.
78sandra spannend wachten op de uitslag hoop voor je op goed nieuws Hier net de uitslag gekregen 2 bevruchte eicellen we zijn zo blij Zondag kwart voor 2 melden in het ziekenhuis
IVF/ICSI Februari & Maart Afspraken: Loolaa: 10 april cryo TP 1.1 Kimibi: 24 april echo bms Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies 7 maart gestart met prikken 19 maart punctie Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25, Ovitrelle, Utrogestan Droomwens79 - eerste IVF verse tp mislukt ( nu cryo poging) Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:19 maart start cryo tp ronde in natuurlijke cyclus 30 maart laatste follikelmeting gehad, nu 7 april de TP Medicatie: 2 x ovitrelle Wen1977 - eerste ISCI (tweede kindje) Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake, 14-03 evaluatie + instructie Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl, Utrogestan Clueless01 - eerste ICSI met PGD (eerste kindje) Zwanger Onder behandeling: AMC Afspraak: 10 maart: terugplaatsing 5 dagen embryo 24 maart: positief getest! 6 april: vitaliteitsecho Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl, utrogestan Svlok - eerste ICSI (mislukt) Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: verplichte rustmaand Wachten op menstruatie eind april Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl Jennifer85 - vierde ICSI mislukt Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi 28 jaar - tweede ICSI (Mislukt) Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: 24 april echo bms Medicatie: Progynova, Utrogestan Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf mislukt Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: vrijdag 9 maart terugplaatsing, 23 maart testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Utrogestan 78Sandra - eerste ivf (tweede kindje) Onder behandeling Vivaneo Kinderwunschzentrum Dusseldorf Afspraak: 29 maart tp gehad van 5-daagse, 8 april testen. Medicatie: Synarel, Ovaleap, Meriofert, Pregnyl, Utrogestan Loolaa- eerste ivf (tweede kindje). Mislukt - Nu kunstmatig cyclus cryo tp Onder behandeling UMCU Afspraak Bellen eerste dag menstruatie verwachting 22 maart Medicatie Progynova, Utrogestan SantjeB - eerste ICSI (tweede kindje) Zwanger Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: woensdag 22 maart terugplaatsing, 6 april testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Pregnyl, Utrogestan